Zumba - til Wii!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Lullaby

Mussi30 skriver:

Jeg har brugt denne guide de gange jeg har softmodded en Wii, den er nem at følge (Og ja, det er mig, der er teknik-nørden herhjemme hos os)

http://www.wiitech.dk/hacks/532-wii-softmod-42-guide

Hvis man er fuldstændig håbløs med en computer, er det ikke et projekt man bare liiiiige skal hoppe ud i. Men man KAN altså "bare" følge den her guide SLAVISK, og så kan det lade sig gøre

Du har så ikke opdateret din wii til version 4.3? For så vidt jeg kan se på nettet er der ikke lavet en softmoddingsguide til version 4.3. Og medmindre man kan downgrade den så kan man da ikke softmodde den? Eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Anette&Sophia

Mussi30 skriver:

Vi har lige fået Zumba til vores Wii. Og det er bare et super hit

Jeg er typen, der har svært ved at få r.... med mig ud af huset til tider. Men nu kan jeg simpelthen tage en omgang Zumba hjemme i stuen - til tider sammen med manden 

Det er hamrende godt, og spillet giver feedback på om man "gør det ordentligt"

Kan absolut anbefales

ih. jeg vil også ha en wii

Anmeld

1. januar 2011

Mussi30

Lullaby skriver:

Du har så ikke opdateret din wii til version 4.3? For så vidt jeg kan se på nettet er der ikke lavet en softmoddingsguide til version 4.3. Og medmindre man kan downgrade den så kan man da ikke softmodde den? Eller??

Nej, vi opdaterer ikke længere vores Wii, da det ville ødelægge exploiten

Og jeg kender ikke umiddelbart en 4.3 guide, men mon ikke det kommer med tiden ...

Anmeld

2. januar 2011

Fru Hansen

Macaab skriver:

Jamen det er da lige her

http://cdon.dk/spil/zumba_fitness-13519306

Tak for hjælpen når nu jeg åbentbart skal have støttepædagog på nettet

Anmeld

6. januar 2011

Polarpigen

Hvor fedt! Det skal jeg da helt sikkert have. Så behøver jeg ikke altid at have dårlig samvittighed over at jeg ikke kommer afsted - så gør jeg det bare herhjemme.

Nå men - hvordan gør man så hvis man har softmodet sin wii? Det har vi nemlig - men hvor henter du selve spillet på nettet?

Anmeld

20. januar 2011

A.

tænker bare på man skal bruge en bælte til den spil er den med eller skal man købe den separt?

Anmeld

20. januar 2011

aarhusmor

vi må hellere få cracket vores. Jeg kan da slet ikke vente på det Zumba

Anmeld

28. januar 2011

M.O.A.R.

Mussi30 skriver:

Vi har faktisk snydt lidt, for vi har softmodded vores Wii, så vi kan hente spil fra nettet, derfor har vi den allerede

Men den kommer vist til at ligge til 499, dog har jeg lige set den hos Coolshop.dk til 399

Hvor henter du spillene henne ?

Anmeld

28. januar 2011

Mussi30

MaleneF skriver:

Hvor henter du spillene henne ?

Jeg går ud fra det er hentet på PirateBay

Anmeld

27. maj 2011

bogota

Er der nogen af jeg der kan fortælle mig i hviket sprog er zumba wii? Er den på dansk eller engelsk eller engelsk-spansk?

Jeg vil gerne danse zumba med mine små børn, de snakker dansk og spansk.

På forhånd tak for jeres svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.