Zumba - til Wii!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Corn

Vi har lige fået Zumba til vores Wii. Og det er bare et super hit

Jeg er typen, der har svært ved at få r.... med mig ud af huset til tider. Men nu kan jeg simpelthen tage en omgang Zumba hjemme i stuen - til tider sammen med manden 

Det er hamrende godt, og spillet giver feedback på om man "gør det ordentligt"

Kan absolut anbefales

Juhu... Havde godt hørt det skulle komme... Så ved jeg da liiige hvad mine fødselsdag penge skal bruges på...

Det står til 389 på cdon.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Lullaby

Mussi30 skriver:

Vi har faktisk snydt lidt, for vi har softmodded vores Wii, så vi kan hente spil fra nettet, derfor har vi den allerede

Men den kommer vist til at ligge til 499, dog har jeg lige set den hos Coolshop.dk til 399

Hmm.. gad vide hvad forskellen er for vi har hardmoddet vores wii og jeg kan bare ikke få det til at virke. Er din en pal-version?

Anmeld

30. december 2010

Mussi30

Lullaby skriver:

Hmm.. gad vide hvad forskellen er for vi har hardmoddet vores wii og jeg kan bare ikke få det til at virke. Er din en pal-version?

Nej det er en NTSC version

Anmeld

30. december 2010

Mormilla

Mussi30 skriver:

Vi har lige fået Zumba til vores Wii. Og det er bare et super hit

Jeg er typen, der har svært ved at få r.... med mig ud af huset til tider. Men nu kan jeg simpelthen tage en omgang Zumba hjemme i stuen - til tider sammen med manden 

Det er hamrende godt, og spillet giver feedback på om man "gør det ordentligt"

Kan absolut anbefales

Ej jeg vidste ikke at det var kommet... Har gået og ventet på det men nu er jeg jo gravid med bækkenløsning. Men den skal da købes så jeg kan komme igang igen efter jeg har født

Anmeld

30. december 2010

Mussi30

Sig mig, hvordan softmodder man egentlig sin wii

Jeg har brugt denne guide de gange jeg har softmodded en Wii, den er nem at følge (Og ja, det er mig, der er teknik-nørden herhjemme hos os)

http://www.wiitech.dk/hacks/532-wii-softmod-42-guide

Hvis man er fuldstændig håbløs med en computer, er det ikke et projekt man bare liiiiige skal hoppe ud i. Men man KAN altså "bare" følge den her guide SLAVISK, og så kan det lade sig gøre

Anmeld

30. december 2010

Lullaby

Mussi30 skriver:

Nej det er en NTSC version

Har du så wiiblocket den?

Anmeld

30. december 2010

Mussi30

Lullaby skriver:

Har du så wiiblocket den?

Det er ikke nødvendigt, når man softmodder (så vidt jeg er orienteret)

I alt fald, kan jeg downloade både NTCS og PAL versioner og overføre dem til vores HDD gennem WBFS manager Det er SUPER nemt!

Anmeld

30. december 2010

CamillaT89

Mussi30 skriver:

Jeg har brugt denne guide de gange jeg har softmodded en Wii, den er nem at følge (Og ja, det er mig, der er teknik-nørden herhjemme hos os)

http://www.wiitech.dk/hacks/532-wii-softmod-42-guide

Hvis man er fuldstændig håbløs med en computer, er det ikke et projekt man bare liiiiige skal hoppe ud i. Men man KAN altså "bare" følge den her guide SLAVISK, og så kan det lade sig gøre

Virker den til alle Wii'er?? Ej, det kan jeg simpelthen ikke se mig ud af

Hvad er en firmware 4.1? Er det noget med Wii'en eller computeren?

Hvor mange GB skal SD-kortet være på?

Og hvad får man ud af, at den er softmodded? Kan man så hente spil ned på Wii'en gratis, eller? 

Håber, du lige har nogle svar klar

Knus

Anmeld

30. december 2010

Tina2

Ej hvor fedt, det må jeg da ha:-))))) Ungerne har lige fået wii i julegave:-)))

Anmeld

30. december 2010

twinboys

wiiii weeeeee os mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.