Zumba - til Wii!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Mor-til-asta-09

Mussi30 skriver:

Vi har lige fået Zumba til vores Wii. Og det er bare et super hit

Jeg er typen, der har svært ved at få r.... med mig ud af huset til tider. Men nu kan jeg simpelthen tage en omgang Zumba hjemme i stuen - til tider sammen med manden 

Det er hamrende godt, og spillet giver feedback på om man "gør det ordentligt"

Kan absolut anbefales

Ja det er super... jeg har det til x-box, er garanteret nogenlunde det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Laulund87

mariamiss6 skriver:

Sejt

Nu har jeg godt nok ingen wii, men jeg ville vildt gerne lære zumba, og jeg skal altså IKKE lære det i et motionscenter

Pjat med dig!

Anmeld

30. december 2010

Mussi30

ct skriver:

Virker den til alle Wii'er?? Ej, det kan jeg simpelthen ikke se mig ud af

Hvad er en firmware 4.1? Er det noget med Wii'en eller computeren?

Hvor mange GB skal SD-kortet være på?

Og hvad får man ud af, at den er softmodded? Kan man så hente spil ned på Wii'en gratis, eller? 

Håber, du lige har nogle svar klar

Knus

Hehe, det er altså også lidt kringlet, og nemmest hvis man er lidt nørd Når Wii'en er softmoddet, kan man tilslutte en ekstern harddisk som man kan lægge spilllene på. Det er ikke heeeelt lovlig, det er ganske enkelt piratkopiering

Når man softmodder en Wii, går man ind og ændrer på softwaren i ens Wii.

Firmware 4.1 er den version Wii-softwaren kan have. Det kan man se når man går ind i Indstillinger, så står det i øverste højre hjørne.

SD-kortet behøver ikke være særligt stort, det skal bare indeholde "cracken" du lægger over på din Wii.

Anmeld

30. december 2010

CamillaT89

Mussi30 skriver:

Hehe, det er altså også lidt kringlet, og nemmest hvis man er lidt nørd Når Wii'en er softmoddet, kan man tilslutte en ekstern harddisk som man kan lægge spilllene på. Det er ikke heeeelt lovlig, det er ganske enkelt piratkopiering

Når man softmodder en Wii, går man ind og ændrer på softwaren i ens Wii.

Firmware 4.1 er den version Wii-softwaren kan have. Det kan man se når man går ind i Indstillinger, så står det i øverste højre hjørne.

SD-kortet behøver ikke være særligt stort, det skal bare indeholde "cracken" du lægger over på din Wii.

Okay. Så man skal faktisk kun bruge SD-kortet én gang, eller? 

Uha, jeg kan godt se, jeg skal bruge nogle timer på det så hehe. 

Jeg er tydeligvis IKKE teknisk nørd!! Men tak for dit (for mig, lettere uforståelige) svar

Anmeld

31. december 2010

Fru Hansen

Macaab skriver:

Juhu... Havde godt hørt det skulle komme... Så ved jeg da liiige hvad mine fødselsdag penge skal bruges på...

Det står til 389 på cdon.com

kan du linke til det? jeg kan ikke finde det på cdon.

Anmeld

31. december 2010

Corn

fru-nielsen skriver:

kan du linke til det? jeg kan ikke finde det på cdon.

Jamen det er da lige her

http://cdon.dk/spil/zumba_fitness-13519306

Anmeld

31. december 2010

Corn

mariamiss6 skriver:

Sejt

Nu har jeg godt nok ingen wii, men jeg ville vildt gerne lære zumba, og jeg skal altså IKKE lære det i et motionscenter

Vil også gerne lære det.. Men motionscenter kender de ikke herude på Bøh'ern

Anmeld

31. december 2010

AnnePedersen

jeg har simpelthen ikke overskud til at tage i motioncenter for at dyrke zumba, men vil helt vild gerne men når jeg føler jeg ahr tid og ikke efter et skema som motioncenteret siger jeg skal komme til.

men jeg har ikke wii..... så kan man på en anden måde dyrke zumba hjemme i stuen??????

Anmeld

31. december 2010

Corn

AnnePedersen skriver:

jeg har simpelthen ikke overskud til at tage i motioncenter for at dyrke zumba, men vil helt vild gerne men når jeg føler jeg ahr tid og ikke efter et skema som motioncenteret siger jeg skal komme til.

men jeg har ikke wii..... så kan man på en anden måde dyrke zumba hjemme i stuen??????

Der ligger nok en del klip på youtube.com ellers må du handle igennem tv-shop, eller spil til andre konsoller

Anmeld

31. december 2010

Mussi30

AnnePedersen skriver:

Zumba startede jo oprindeligt med DVD'erne fra Tvshop (så vidt jeg ved)

www.zumbafitness.dk

På den måde er der også masser af motion hjemme i stuen

Godt nytår alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.