multivitaminpille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Caroline86

Hej kloge hoveder.

Laura bliver 1 år d.18/2 og skal ifølge sundhedsstyrelsen jo så til at have en multivitaminpille i stedet for bare jern og d-vitamin som hun får nu.

Vi bruger jern pulver og er ved at løbe tør og vi kom så til at tale om det med vitaminpillen. om ikke vi kan give hende den allerede? Er der nogen grund til at man venter til de er 1 år?

Laura spiser det samme som os andre og har gjort det længe. Hun får derfor masser af vitaminer, mineraler og fibre gennem kosten allerede, men skal selvfølgelig have vitaminpillen (ligesom vi andre får).

Men hvad tror/mener/ved I? Må hun begynde at få multivitaminen allerede nu eller skal vi købe jern igen og fortsætte med det til hun er 1 år?

knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Diana...

He he jeg har så prøvet at skrive et svar i denne tråd men det røg videre til din anden tråd mærkeligt. 

Men der stod at jeg tror du skal snakke med lægen eller apoteket. 

Anmeld

30. december 2010

Caroline86

Diana... skriver:

He he jeg har så prøvet at skrive et svar i denne tråd men det røg videre til din anden tråd mærkeligt. 

Men der stod at jeg tror du skal snakke med lægen eller apoteket. 

ja, måske er det løsningen

tænkte det kunne være der var nogen herinde der havde "oplevet" noget lign

Anmeld

30. december 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg tror ikke det gør noget i starter med vitaminpillen allerede. De er jo lavet til børn og indeholder ikke noget "farligt".

Men bare husk at knuse pillen i yoghurt eller lign. Medmindre hun har nok tænder til selv at tygge den uden den kommer galt i halsen.

Anmeld

30. december 2010

Caroline86

Rikke&Liam skriver:

Jeg tror ikke det gør noget i starter med vitaminpillen allerede. De er jo lavet til børn og indeholder ikke noget "farligt".

Men bare husk at knuse pillen i yoghurt eller lign. Medmindre hun har nok tænder til selv at tygge den uden den kommer galt i halsen.

regner med at drysse den over lidt af hendes havregrød ligesom vi gør med jern-pulveret nu

Anmeld

30. december 2010

Mira0911

Tror altså ikke der sker noget... 

Anmeld

30. december 2010

4kløver

nej tror at ikke at det gør noget..

men vis du ikke ved det skal de ha d-dråber til de er 2år

Anmeld

30. december 2010

stump1986

Hejsa.

Jeg startede også med at give min datter multivitamin et par mdr inden hun fyldte 1 år. Hun har skam ikke taget skade :-)

Anmeld

30. december 2010

Caroline86

4kløver skriver:

nej tror at ikke at det gør noget..

men vis du ikke ved det skal de ha d-dråber til de er 2år

ja, se det fortalte min sp mig nemlig for nogle måneder siden og så oprettede jeg en tråd om det herinde! Men der var en masse der sagde at det var kun hvis de ikke fik multivitaminen og at de ikke skulle have begge dele!?  nu er jeg da forvirret!

Anmeld

30. december 2010

Caroline86

stump1986 skriver:

Hejsa.

Jeg startede også med at give min datter multivitamin et par mdr inden hun fyldte 1 år. Hun har skam ikke taget skade :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.