forkert eller rigtig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

sandratobias

Ja man kan godt forsørge et barn når man er på kontanthjælp... Og snakker af erfaring... Her hjemme er vi det begge 2 lige p.t. Selvfølgelig er det hårdt da man ikk ligefrem svømmer i penge... Men det er heller ikk alle der gør det selvom de har arbejde... 

Fik min søn som 20 årig og på kontanthjælp.. Og har ikk fortrudt det.. Nu venter vi nr. 2. og er fortsat på kontanthjælp, da jeg ikk har vidst hva jeg ville med hensyn til uddannelse.. Men er sku oz svært når man ikk ved hva man vil... Er jo oz dumt og starte på noget man ikk ved om det har interesse..
Selvfølgelig ville jeg da gerne have et arbejde, men lige nu er det jo meget svært og finde noget.. 

Så zyz i ska følge jeres hjerte og gøre hva i føler er rigtigt..  

Sandra - uge 31+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Fenris

Anonym skriver:

heej. jeg har en masse tanker som flyver lidt rundt.

syndes i at det er uansvarligt at vil ha børn når manden er arbejdsløs og jeg på kontanthjælp det får vi begge. vi er begge 19 år (unge ja men når vi ønsker os en baby.

kan man ikke godt forsørge en baby på kh

og manden får jo sikkert et arbejde igen og jeg med...

håber i vil give jeres vurdering...

GODT NYTÅR TIL ALLE

Jeg syntes det er en dårlig ide.....Både fordi det er rart at kunne have råd til div uforudsete ting når babyen er kommet til verden, men også fordi at jeg tror det bliver sværere for jer at få job -uddannelse osv når først barnet er her....Når i har den alder i har, er der jo en verden derude der venter på at blive udforsket af jer, således i kan give alt det i oplever videre til jeres børn....Tænk på jeres potentielle barn først her, og tænk over hvordan i gerne vil fremstilles som forældre

-anita

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

sandratobias skriver:

Ja man kan godt forsørge et barn når man er på kontanthjælp... Og snakker af erfaring... Her hjemme er vi det begge 2 lige p.t. Selvfølgelig er det hårdt da man ikk ligefrem svømmer i penge... Men det er heller ikk alle der gør det selvom de har arbejde... 

Fik min søn som 20 årig og på kontanthjælp.. Og har ikk fortrudt det.. Nu venter vi nr. 2. og er fortsat på kontanthjælp, da jeg ikk har vidst hva jeg ville med hensyn til uddannelse.. Men er sku oz svært når man ikk ved hva man vil... Er jo oz dumt og starte på noget man ikk ved om det har interesse..
Selvfølgelig ville jeg da gerne have et arbejde, men lige nu er det jo meget svært og finde noget.. 

Så zyz i ska følge jeres hjerte og gøre hva i føler er rigtigt..  

Sandra - uge 31+3

nemlig. vil helst ikke begynde og så droppe ud... jeg  plet blødte et par gange i sidste uge ska ha mens den 2 januar men har øm bryst??

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

Anonym skriver:

nemlig. vil helst ikke begynde og så droppe ud... jeg  plet blødte et par gange i sidste uge ska ha mens den 2 januar men har øm bryst??

Jeg har altid ømme bryster op til mens, men er de mere ømme end sædvanlig? Det var mine i hvert fald

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg har altid ømme bryster op til mens, men er de mere ømme end sædvanlig? Det var mine i hvert fald

jeg plejre aldrig at have ømme bryster

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

Anonym skriver:

jeg plejre aldrig at have ømme bryster

Ok jamen så er den der måske, og i såfald er der jo ikke noget at rafle om  Du må jo lige melde tilbage, når du kan teste

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ok jamen så er den der måske, og i såfald er der jo ikke noget at rafle om  Du må jo lige melde tilbage, når du kan teste

jeg kan vel ikke forvente svar nu  det er jo den 2 jeg ska ha mens

Anmeld

29. december 2010

DK

Tja... altså... hvis i ikke regner med at der er nogen jobmuligheder for nogen af jer i flere år, så skulle i måske bare få en uddannelse, og så et job, og så et par børn? Altså, det er godt nok meget at skulle stifte familie på et kontanthjælpsgrundlag for begge parter, et kontanthjælpsgrundlag som man regner med vil vare i flere år??

Og selv om man får barn som ex. 21 årig er man jo stadig ung. Det vil jo ikke være sådan at i er liiiige ved at blive "gamle", he he

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

Anonym skriver:

jeg kan vel ikke forvente svar nu  det er jo den 2 jeg ska ha mens

Nej men når du kan teste. Jeg testede meget positivt 2 dage over tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.