Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg havde slet ikke regnet med så mange svar. mange tak skal i have . I skal lige vide at jeg har altså læst alt hvad i har skrevet men jeg synes lige det er nemmest at skrive en fælles besked. Jeg kom faktisk til at små græde lidt . Vi var ude på kirkegården i dag og det var et stort sted hvor der var en masse sten nede i jorden MEN så var der sne over alt! . Kæresten opgav det hurtigt at fjerne sneen for at finde gravstedet. Det er også nogle år siden han sidst var der så han vidste det ikke helt hvor det var men når der så også var sne så gjorde det ikke beder. Så jeg gik rundt og fjernede sne og der stod alle mulige forskellige navne og kæresten stod med vores søn og sagde: Kom nu skat, det er umuligt at finde det. Det grinte vi lidt af og ingen af os var triste . Ellers gav han ikke udtryk for det. Jeg gik rundt mellem gravstederne og fjernede sne og han blev ved med at sige at det var ligemeget og at vi bare skulle vente til der ikke var så meget sne. Det var lidt sødt for så siger han også: Skat prøv at se dine ben og arme, de er jo fyldt med sne og du bliver syg . Men jeg fandt det desværre ikke men bare med den lille tur vi var der ude synes jeg at stemningen var god. Vi havde en gravpude som vi gerne vil ligge når vi finder stedet. han er en fyr der ikke rigtig snakker om føelser så jeg skal spørge til hvordan han har det og sådan. Han er ikke god til at vise om han er ked af det men man kan selvfølgelig godt mærke på ham hvis der er noget . Endnu engang tak skal i have fordi i læste med og at i svarede mig
Jeg havde slet ikke regnet med så mange svar. mange tak skal i have . I skal lige vide at jeg har altså læst alt hvad i har skrevet men jeg synes lige det er nemmest at skrive en fælles besked. Jeg kom faktisk til at små græde lidt .
Vi var ude på kirkegården i dag og det var et stort sted hvor der var en masse sten nede i jorden MEN så var der sne over alt! . Kæresten opgav det hurtigt at fjerne sneen for at finde gravstedet. Det er også nogle år siden han sidst var der så han vidste det ikke helt hvor det var men når der så også var sne så gjorde det ikke beder. Så jeg gik rundt og fjernede sne og der stod alle mulige forskellige navne og kæresten stod med vores søn og sagde: Kom nu skat, det er umuligt at finde det. Det grinte vi lidt af og ingen af os var triste . Ellers gav han ikke udtryk for det. Jeg gik rundt mellem gravstederne og fjernede sne og han blev ved med at sige at det var ligemeget og at vi bare skulle vente til der ikke var så meget sne. Det var lidt sødt for så siger han også: Skat prøv at se dine ben og arme, de er jo fyldt med sne og du bliver syg . Men jeg fandt det desværre ikke men bare med den lille tur vi var der ude synes jeg at stemningen var god. Vi havde en gravpude som vi gerne vil ligge når vi finder stedet. han er en fyr der ikke rigtig snakker om føelser så jeg skal spørge til hvordan han har det og sådan. Han er ikke god til at vise om han er ked af det men man kan selvfølgelig godt mærke på ham hvis der er noget . Endnu engang tak skal i have fordi i læste med og at i svarede mig
Hvor skønt at turen derop var god trods alt
Jeg mistede min lillebror sidste måned, og jeg besøger hans nye hjem (kan ik li ordet grav) tit. Senest idag. Jeg græder hver gang jeg er der, men det er også så nyt endnu. Tror og håber det blir nemmere med tiden...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
UngMor83 skriver: Hvor skønt at turen derop var god trods alt Jeg mistede min lillebror sidste måned, og jeg besøger hans nye hjem (kan ik li ordet grav) tit. Senest idag. Jeg græder hver gang jeg er der, men det er også så nyt endnu. Tror og håber det blir nemmere med tiden...
Det er da virkelig ikke rart, især når de forlader os i en meget ung alder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128