MME - hvordan filan er de der "regler"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

morethanperfect

Jeg laver flaskerne om aftenen inden vi går i seng , og stiller dem på køl .. Det sker der intet ved Så varmer jeg dem bare når han skal ha mad , enten i en skål m varmt vand eller i mocroovn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

misslea

SanneBoe skriver:

Ja, godt spørgsmål, jeg købte nemli mine til et party, men ellers kender jeg en Tupperware-konsulent (som de jo så smart kalder sig), så kan jeg sagtens skaffe nogle til dig.

Ellers ved jeg Babysam har nogle i blå, også med tre rum, mener de koster 120,- kr. eller sådan noget, de er bare ikke lige så gode som tupperwares (syntes jeg hvert fald ikke), men den kan sagtens bruges, det er bare fordi "tuden" du skal hælde fra er meget kortere på babysams, og derfor er det nemmere med Tupperwares.

Har li vedhæftet billederne af de to

guuud hvor er det altså sødt af dig....!!! Hvis du gider, vil jeg da meget gerne bestille nogle

Kan jo evt. sætte penge over på din konto, hvis det er...!!?? Du er velkommen til at sende mig et PB.... men du skal slet ikke føle dig forpligtet, hvis det bliver noget bøvl...

Anmeld

28. december 2010

Hvem?

misslea skriver:

guuud hvor er det altså sødt af dig....!!! Hvis du gider, vil jeg da meget gerne bestille nogle

Kan jo evt. sætte penge over på din konto, hvis det er...!!?? Du er velkommen til at sende mig et PB.... men du skal slet ikke føle dig forpligtet, hvis det bliver noget bøvl...

Det kan jeg sagens også bare sende dem til dig, jeg prøver li at sende en sms til hende tupperware-damen så skriver jeg til dig, så snart jeg høre noget

Anmeld

28. december 2010

Hvem?

Forresten, hvor mange vil du gerne have??

Anmeld

28. december 2010

misslea

SanneBoe skriver:

Forresten, hvor mange vil du gerne have??

1000 tak....

tjaaa.... 2 stk måske???  ja mon ikk det er fint?

Anmeld

28. december 2010

Hvem?

misslea skriver:

1000 tak....

tjaaa.... 2 stk måske???  ja mon ikk det er fint?

Jeg prøver li at se om jeg kan ringe hende op, hun holder sikkert fri her mellem jul og nytår, men skal nok kontakte dig, når jeg hører fra hende - og det var da så lidt

Anmeld

28. december 2010

oo

nu er der allerede 3 sider med svar, så mit er nok dukket op også i en eller anden form, men i hvert fald:

vi koger vand og stiller 5 flasker med vand i køleskabet. når Sol skal have en flaske, varmer vi en flaske p i vandbad og blander den med MME når den er varm nok og køler den derefter den smule ned som den skal.

hvis vi skal på tur, har vi en tom, renset flaske med (eller flere) og kogt, afkølet vand i termoflaske, som vi så kan hælde op når det blir tid til flaske. desuden selvfølgelig MME i posen i en frysepose ved siden af. Når det er tid til flaske, blander vi det kogte vand med MME og serverer for Sol.

meget nemt i virkeligheden - når man lige finder fidusen!

Anmeld

28. december 2010

misslea

SanneBoe skriver:

Jeg prøver li at se om jeg kan ringe hende op, hun holder sikkert fri her mellem jul og nytår, men skal nok kontakte dig, når jeg hører fra hende - og det var da så lidt

fantastisk

det er virkelig pænt af dig

Anmeld

28. december 2010

misslea

Tjuhl skriver:

nu er der allerede 3 sider med svar, så mit er nok dukket op også i en eller anden form, men i hvert fald:

vi koger vand og stiller 5 flasker med vand i køleskabet. når Sol skal have en flaske, varmer vi en flaske p i vandbad og blander den med MME når den er varm nok og køler den derefter den smule ned som den skal.

hvis vi skal på tur, har vi en tom, renset flaske med (eller flere) og kogt, afkølet vand i termoflaske, som vi så kan hælde op når det blir tid til flaske. desuden selvfølgelig MME i posen i en frysepose ved siden af. Når det er tid til flaske, blander vi det kogte vand med MME og serverer for Sol.

meget nemt i virkeligheden - når man lige finder fidusen!

Tak for svaret Trine

Ja - det er også fuldstændig sådan, at jeg er kommet frem til, at vi skal gøre

Nu ammer jeg jo stadig primært, men er nødt til at suplere op med flaske et par gange i døgnet...!! Og så er det jo meget rart lige at være helt klar over, hvordan det lige er, man skal gøre alt det der...!!!

Håber du og din lille familie har haft en dejlig jul....

Anmeld

29. december 2010

Mette.

misslea skriver:

okay  tak for svaret!!

Ja - jeg tænker nemlig opbevaring af pulver og flasker når de ikke er i brug!! Men egentlig også i løleskabet.... stiller man dem bare ind ved siden af alt andet??

Jeg putter en hel pakke med pulver over i en lufttæt beholder og har den stående i et skab. Jeg regner med det er fint nok.

Flaskerne står på et flaskestativ også selve suttehovederne er i en skål med låg. Også har jeg selvfølgelig dem med vand i køleskabet på en hylde i køleskabet. Plejer at holde dem der hvor der er mælk etc.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.