Lægeskift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

mustafa ali can

da jeg ville skifte læge for et stykke tid siden var det 170 men børn kommer gratis med da de er under 18 år der hvor jeg bor men nu skal jeg flytte så skifter jeg der for så er det gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

D-Micka

Fines mor skriver:

Vi har talt om, at ville skifte vores læge ud med en læge oppe i byen. Vi har pt. læge i nabobyen, men jeg syntes det er besværligt når vi skal kører frem og tilbage med syge børn. Vores læge er også meget svingende i hendes humør, så jeg syntes det er ved at være på tide med et skift.

NU har jeg også fundet et lægehus i byen, som har e-mail konsultation, bestilling af medicin online osv. Ting som virkelig tiltaler mig, og som passer bedre til mit liv. Eks. sidder jeg jo tit i møder mellem kl. 9-12 hvor man hos vores nuværende læge skal ringe !

På vores kommunes hjemmeside læser jeg det somom, at vi alle skal betale 170 kr. for et lægeskift - kan det virkelig passe?

Er det 170 kr pr. cpr nr??

Var det ikke sådan engang, at man kunne skifte gratis 1. okt?

Det er desværre pr. person i skal betale .. 

Vi har lige været det hele igennem

Anmeld

28. december 2010

aarhusmor

Ja 170 pr. person, har også lige været det hele igennem. Og hvad endnu værre er at du ikke aner noget om de nye læger. Der er ingen "smiley" ordning, så man kan høre lidt om dem (men søg på navnene) så det er dyrt hvis man ikke føler de er de rette og vil flytte igen. (Jeg har lidt fortrudt jeg fik en mandlig læge, fordi jeg ikke føler mig tryg ved at fortælle nogle kvindeting ved ham)

Anmeld

28. december 2010

Maja88

aarhusmor skriver:

Ja 170 pr. person, har også lige været det hele igennem. Og hvad endnu værre er at du ikke aner noget om de nye læger. Der er ingen "smiley" ordning, så man kan høre lidt om dem (men søg på navnene) så det er dyrt hvis man ikke føler de er de rette og vil flytte igen. (Jeg har lidt fortrudt jeg fik en mandlig læge, fordi jeg ikke føler mig tryg ved at fortælle nogle kvindeting ved ham)

er der ikke kvindelige læger i det lægehus du er?

Anmeld

28. december 2010

Fines mor

aarhusmor skriver:

Det er simpelthen for ringe service, for man aner jo netop ikke hvem man får !! Der burde være en garanti, så man kunne skifte igen uden beregning, hvis ikke man er tilfreds. Hmmmm det kunne blive et kønt brev til Bertel :-)

Anmeld

28. december 2010

aarhusmor

Maja88 skriver:

er der ikke kvindelige læger i det lægehus du er?

Nej desværre ikke. Men der var ikke plads i andre lægehuse. Kun ved "enkelt læger" og jeg måtte bare væk, da hende jeg havde ikke tog mig seriøst. (hvilket er bevist sidenhen, da jeg er meget syg - men hun var ligeglad)

Anmeld

28. december 2010

Plysbjørnen

Fines mor skriver:

Vi har talt om, at ville skifte vores læge ud med en læge oppe i byen. Vi har pt. læge i nabobyen, men jeg syntes det er besværligt når vi skal kører frem og tilbage med syge børn. Vores læge er også meget svingende i hendes humør, så jeg syntes det er ved at være på tide med et skift.

NU har jeg også fundet et lægehus i byen, som har e-mail konsultation, bestilling af medicin online osv. Ting som virkelig tiltaler mig, og som passer bedre til mit liv. Eks. sidder jeg jo tit i møder mellem kl. 9-12 hvor man hos vores nuværende læge skal ringe !

På vores kommunes hjemmeside læser jeg det somom, at vi alle skal betale 170 kr. for et lægeskift - kan det virkelig passe?

Er det 170 kr pr. cpr nr??

Var det ikke sådan engang, at man kunne skifte gratis 1. okt?

Nej nej, det er 170 kr for de voksne, børnene følger automatisk med. og i øvrigt er det sygesikringskortet du betaler for.

Anmeld

28. december 2010

Fines mor

BBK skriver:

Nej nej, det er 170 kr for de voksne, børnene følger automatisk med. og i øvrigt er det sygesikringskortet du betaler for.

På min kommunes hjemmeside, der skal man taste ind pr. person, så det ser ud somom prisen er pr. person. Men det skal jeg nok få opklaret efter nytår.

Anmeld

28. december 2010

Plysbjørnen

Fines mor skriver:

På min kommunes hjemmeside, der skal man taste ind pr. person, så det ser ud somom prisen er pr. person. Men det skal jeg nok få opklaret efter nytår.

Okay, da jeg skiftede læge i sommers betalte jeg for mig, og børnene fulgte automatisk med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.