Efternavn til kommende barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Anonym trådstarter

Er i hvert fald glad for jeg ikke er alene om dette.. 

Kan se at mange af jer har samme holdning som mig, og jeg vil hjertens gerne føre mit mellemnavn videre, fordi det betyder en stor del for mig...

Må se om jeg kan komme ind på "navngivning" igen, inden vi starter PB, så vi kan nå at blive enige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

L-Mortil3

Jeg havde længe sagt til Morten inden jeg blev gravid at vores kommende børn skulle have mit efternavn, og at vi så kunne vidergive mellemnavnene til børnene også, og sådan er det blevet, Morten har giftet sig til mit efternavn, og jeg har så taget hans mellemnavn, sammen med mit eget, så nu hedder vi alle det samme.

Vi tog diskutionen inden vi fik børn, da jeg havde meget stærke holdninger til efternavnet, og kunne vi ikke enes om det, hvordan dælen skulle vi så kunne enes om et barn

Selvfølgelig skal jeres kommende børn have dit mellemnavn, længere er den da bare ikke.

Anmeld

29. december 2010

Amso

Man er 2 forældre, derved er man også 2 om at føre sin generation videre. Derfor er det kun rimeligt at begge forældre får en chance for at videregive sig noget af sin "arv", hvis det er det man ønsker..

Det er noget i skal have talt ud om inden i begynder projekt baby, da det kan føre til man grimme disskutioner, desværre. Da det er et meget følelsesmæssigt emne, især især for dit vedkommende kan jeg næsten forstå - da dit mellemnavn betyder meget for dig. Men hold på din ret.!! Du har også ret til at føre noget af dig videre til dine børn, ud over opdragelse.

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

Anonym skriver:

Det står for Projekt Baby 

hehe, okay....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.