project baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

mama09

Tjuhl skriver:

aaaiiiij! jeg troede det var Trinehw!!

hm! jamen...er det....Dictes mor???

hvor er Vinker når man har brug for hende

hehe sorry må skuffe dig - hvem med ida?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

anna-jonas

Anonym skriver:

Ja jeg håber også snrt han bliver store bror

Whhheeeeee............jeg gættede rigtigt. Er din kæreste flyttet ind hos jer??

Knus Mette

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Whhheeeeee............jeg gættede rigtigt. Er din kæreste flyttet ind hos jer??

Knus Mette

nej enj Søde, det 4er mig der håber han bliver det...... jeg ved ikke om de skal have baby eller ej men håber da på de snart skal i gang

Skal vis lære at formulere mig rigtigt

men du har næsten sagt hvem jeg er

Anmeld

28. december 2010

anna-jonas

Anonym skriver:

nej enj Søde, det 4er mig der håber han bliver det...... jeg ved ikke om de skal have baby eller ej men håber da på de snart skal i gang

Skal vis lære at formulere mig rigtigt

men du har næsten sagt hvem jeg er

Er det dig Fie???

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Er det dig Fie???

Anmeld

28. december 2010

anna-jonas

Nåååhhhh........................bare det var mig. Er sgi' helt skruk, af al den baby-aktivitet der foregår.

Har i fået helt styr på parforholdet??? Og hvad med din uddannelse??

Knus Mette

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Nåååhhhh........................bare det var mig. Er sgi' helt skruk, af al den baby-aktivitet der foregår.

Har i fået helt styr på parforholdet??? Og hvad med din uddannelse??

Knus Mette

Vores par forhold går meget bedre og vi arbejder stadigvæk meget på det, men det går den rette vej kan vi mærke... derfor tør vi at slå os løs engang mere.....

Ang. min uddannelse.... ja så kan jeg jo altid gøre den færdig, ved godt det ikke bliver letter med et barn mere, men syndes bare også alt vi snart skal i gang... for har altid ønsket at der ikke skulle være alt for længe mellem mine børn..... så nu må vi se hvor længe der går... jeg tabte jo to gange inden pigerne kom til verden....

Men jeg håber da meget på at få et barn i 2011

Og kan godt forstå du er skruk!!!! Børn er bare det bedste i verden og så når det er ens egne

Anmeld

28. december 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

Vores par forhold går meget bedre og vi arbejder stadigvæk meget på det, men det går den rette vej kan vi mærke... derfor tør vi at slå os løs engang mere.....

Ang. min uddannelse.... ja så kan jeg jo altid gøre den færdig, ved godt det ikke bliver letter med et barn mere, men syndes bare også alt vi snart skal i gang... for har altid ønsket at der ikke skulle være alt for længe mellem mine børn..... så nu må vi se hvor længe der går... jeg tabte jo to gange inden pigerne kom til verden....

Men jeg håber da meget på at få et barn i 2011

Og kan godt forstå du er skruk!!!! Børn er bare det bedste i verden og så når det er ens egne

Neeejjjj, det var DIG. Dejligt at høre, at det hle går meget bedre ....og I nu ligefrem vil "udbygge"   ... Spændende!

Anmeld

29. december 2010

ChatH

Anonym skriver:

Så vil vi gå i gang med project baby.... glæder mig vildt meget...... og glæder mig til at kunne dele det hele med jer...

Ingen ved noget om vores lille hemlighed, da vi jo ikke ved hvor længe der vil gå og hvad omverden vil sige... så det er noget vi holder for os selv og så deler jeg det lige med jer selvfølig

IHHH hvor bliver det spændende Fie

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Neeejjjj, det var DIG. Dejligt at høre, at det hle går meget bedre ....og I nu ligefrem vil "udbygge"   ... Spændende!

Tak... ja det går meget bedre, og så syndes vi at Amalie og Laura ikke skal være ene barn/tvilling så vi håber der snart er bid på krogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.