project baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

He, he,he..................gnæk, gnæk, gnæk..............så må det vel være Emils tur til at blive storebror, eller hvad??

Eller måske et par tvillingers tur???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

JustAnotherName

Spændende!!  ..... Jeg tænkte også straks "storebror Emil" 
Men ærligt, så ved jeg det ikke. Jeg gætter bare, og er MEEGA nysgerrig nu

Anmeld

27. december 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

Eller måske et par tvillingers tur???

Ja, det kunne være.....................men Fie er jo lige startet på assistent uddannelsen....................argh............ALTSÅ, jeg er IKKE god til hemmeligheder.

Anmeld

27. december 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Så vil vi gå i gang med project baby.... glæder mig vildt meget...... og glæder mig til at kunne dele det hele med jer...

Ingen ved noget om vores lille hemlighed, da vi jo ikke ved hvor længe der vil gå og hvad omverden vil sige... så det er noget vi holder for os selv og så deler jeg det lige med jer selvfølig

Jeg tror nu godt jeg ved hvem du er

Pøj pøj med det   (<- blev nødt til at indsætte den smiley for hvornår ellers kan man lige bruge den  )

Anmeld

27. december 2010

TbCp

Rose <3 skriver:

Jeg tror nu godt jeg ved hvem du er

Pøj pøj med det   (<- blev nødt til at indsætte den smiley for hvornår ellers kan man lige bruge den &nbsp

Anmeld

28. december 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Jeg bor i Jylland

Jeg er blank.... Men det er dælme spændende!!!

Anmeld

28. december 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Arhhh jeg var sikker på at det var dig Michella

Ha ha nej ikke endnu selvom jeg er SÅÅÅÅ klar og engang imellem lufter Casper også tanken efterfulgt af et "ej eeeeej, vi venter lidt...."

Anmeld

28. december 2010

mama09

Anonym skriver:

Så vil vi gå i gang med project baby.... glæder mig vildt meget...... og glæder mig til at kunne dele det hele med jer...

Ingen ved noget om vores lille hemlighed, da vi jo ikke ved hvor længe der vil gå og hvad omverden vil sige... så det er noget vi holder for os selv og så deler jeg det lige med jer selvfølig

Spændende - Good luck

Anmeld

28. december 2010

JustAnotherName

.....Eftersom mit svar ikk ligefrem blev manet til jorden, så blir jeg næsten mere og mere sikker på, at der godt kan være noget om det   

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

He, he,he..................gnæk, gnæk, gnæk..............så må det vel være Emils tur til at blive storebror, eller hvad??

Ja jeg håber også snrt han bliver store bror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.