Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Eller måske et par tvillingers tur???
Eller måske et par tvillingers tur???
De er vel også ved at være så gamle at de snart skal have en bror eller søster...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JustAnotherName skriver: Spændende!! ..... Jeg tænkte også straks "storebror Emil" Men ærligt, så ved jeg det ikke. Jeg gætter bare, og er MEEGA nysgerrig nu
Spændende!! ..... Jeg tænkte også straks "storebror Emil" Men ærligt, så ved jeg det ikke. Jeg gætter bare, og er MEEGA nysgerrig nu
gæk gæk.... hvem mon det kan være
Rose <3 skriver: Jeg tror nu godt jeg ved hvem du er Pøj pøj med det (<- blev nødt til at indsætte den smiley for hvornår ellers kan man lige bruge den  
Jeg tror nu godt jeg ved hvem du er
Pøj pøj med det (<- blev nødt til at indsætte den smiley for hvornår ellers kan man lige bruge den  
Tak for den flotte lille mand/kone der er i fuld gang
hvem gætter du på ?????
er nu også sikker på at det er mig?
Trinehw skriver: Spændende - Good luck
Spændende - Good luck
Tak søde, hvad med jer??? skal i snart lave en lille en igen
JustAnotherName skriver: .....Eftersom mit svar ikk ligefrem blev manet til jorden, så blir jeg næsten mere og mere sikker på, at der godt kan være noget om det
.....Eftersom mit svar ikk ligefrem blev manet til jorden, så blir jeg næsten mere og mere sikker på, at der godt kan være noget om det
gæk gæk det er det ikke
Anonym skriver: gæk gæk det er det ikke
Det var ligegodt pokkers .... iiiihhhhhh! Hvem er du så ???
Anonym skriver: Tak for den flotte lille mand/kone der er i fuld gang hvem gætter du på ????? er nu også sikker på at det er mig?
Jeps jeg er ret sikker på det er DIG!!!
aaaiiiij! jeg troede det var Trinehw!!
hm! jamen...er det....Dictes mor???
hvor er Vinker når man har brug for hende
Tjuhl skriver: aaaiiiij! jeg troede det var Trinehw!! hm! jamen...er det....Dictes mor??? hvor er Vinker når man har brug for hende
gæk gæk gæk
Anonym skriver: Tak søde, hvad med jer??? skal i snart lave en lille en igen
ej ej ej vi venter lige til der er styr på job og uddanelse Har ikke travlt... endnu
ej øv aner ikke hvem du er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128