Hvad fik i lyst til da i var/er gravide ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Lambi

chili og æg...eg slags ariabisk ret jeg fik hos min nabo, tænker konstant på det er bare bangen for om det kan være farligt at spise så stærk mad når man er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Tinehh

Jaa, det er godt nok sjove ting, vi kvinder får lyst til under graviditeten.. Jeg har endnu ikke prøvet at sende kæresten efter noget jeg bare måtte ha..

Jeg har generelt bare KÆMPE ÆDEFLIP nu og så er det lige meget hvad det er..

Men har dog haft mine perioder med følgende; Creme fraise fra bægeret med en ske (puha det har jeg frådet meget) JordbærIS, kyllingepølser, salmiak lakrids, rugbrødsmadder med leverpostej og rødbeder, kage, cola, mælk i meget store mængder osv. heheh..

Ak ja, det er mærkeligt.. Jeg troede jeg spiste meget før jeg blev gravid, meeeen så tog jeg da grueligt fejl.. kæresten laver tit store øjne over alt det jeg kan spise.. Men det har også resulteret i at jeg nu hvor jeg er 26+6 har rundet +10kg og noget ekstra.. Men det er nu dejligt!!

- Tine

Anmeld

28. december 2010

mor til 2 skønne piger .

tomat - agurk og æbler

Anmeld

28. december 2010

heaven

kung fu is..... hver dag, som i HVER dag, jeg kunne blive totalt desperat hvis jeg ikke fik - da jeg et par gange havde jaget manden på tanken efter kl 24, så købte vi et lager af gangen, så jeg altid havde. Varede hele graviditeten igennem... min jm syntes det var vældig sjovt med denne kung fu trang - hun havde nemlig 4 andre gravide, på samme tidspunkt som mig, som også kun ville have kung fu, hehe....

Jannie - sønvløs i randers!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.