Hvad fik i lyst til da i var/er gravide ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Rosa

Diana... skriver:

Skægt sådan er det præcis med mig og kartoffelmos. 

Hvad så efter du har født kan du så stadig lide is. Jeg frygter jo at jeg ikke kan lide kartoffelmos når jeg har født he he for jeg ELSKER det jo lige nu 

Jojo, jeg er stadig vild med is - bare ikke på cravingmåden, men det er ikke forsvundet  Kartoffelmos - det var ellers en sund lyst! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Mi

Da jeg var gravid med tvillingerne var det rugbrød. Jeg havde sådan behov for noget ordentlig mad, og åd hele tiden. Alligevel tog jeg kun 8 kg på.

Sidste gang havde jeg ingen mærkelige vaner.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

27. december 2010

mariamiss6

Cola sun lolly - frys selv is.... Jeg levede stort set af dem... Er lige ved at tro at 2 ud af de 3 smøger jeg normalt ville ryge, blev erstattet af en Sun lolly, og også stort set alle snacks, måltider, drikkevarer jeg måtte have haft lyst til....

Jeg spiste SERIØST så mange, at de i den lokale brugs stak af når de så mig komme ind ad døren.... Af frygt for der ikke var is nok på hylderne

Anmeld

27. december 2010

JuelZ

mariamiss6 skriver:

Cola sun lolly - frys selv is.... Jeg levede stort set af dem... Er lige ved at tro at 2 ud af de 3 smøger jeg normalt ville ryge, blev erstattet af en Sun lolly, og også stort set alle snacks, måltider, drikkevarer jeg måtte have haft lyst til....

Jeg spiste SERIØST så mange, at de i den lokale brugs stak af når de så mig komme ind ad døren.... Af frygt for der ikke var is nok på hylderne

hihi her er det vindrue sun lolly is jeg er til.. jeg væltede butikkerne i centeret hver måned for sun lolly

Anmeld

27. december 2010

NoName

Jeg kunne ikke rigtig spise noget af alt det søde i MANGE uger, fik det vildt dårligt af det, og sodavand gav mig halsbrand, så det drak jeg heller ikke noget af.... jeg led af kvalme 24/7 men fandt ud af som mange andre at de grønne sun lolly is var helt fantastiske mod kvalme, MEN jeg fik kun en om dagen..... jeg fatter ikke at jeg tog 26 kg på, for jeg spiste stort set ikke noget af det usunde før til aller aller sidst, og da var det endda stadig i begrænsede mængder

MEN nu her efter jeg HAR født, må jeg bare have Malacos karamel stjerner, jeg kunne i starten spise 2-3 poser i løbet af en dag.... men det er da heldigvis gået i sig selv igen, dog kan jeg godt købe en pose, men den blir i bilen som køre bum...

Anmeld

27. december 2010

mariamiss6

TinaMajdah91Juel skriver:

hihi her er det vindrue sun lolly is jeg er til.. jeg væltede butikkerne i centeret hver måned for sun lolly

Jeg købte 3-4 pakker hver 2. DAG i den lokale brugs :S

Anmeld

27. december 2010

Rebecca55

mariamiss6 skriver:

Jeg købte 3-4 pakker hver 2. DAG i den lokale brugs

Ja sun lolly er fantatisk. Men kan slet ikke få solbær sun lolly ned og dem var jeg ellers gladest for før jeg blev gravid.

Ellers har jeg bare fået det sådan at hvis jeg kommer i tanke om noget jeg kunne spise, skal jeg bare have det inden alt for lang tid.

Anmeld

27. december 2010

Najsen86

mandariner, drueagurker, sunlolly og lakrids!

Anmeld

27. december 2010

Maria-s

Musli med mælk på (sådan en gryn/ nøddemix fra Netto)

Appelsin sodavand/ juice (er stilnet lidt af) er overtaget at MANDERINER og MANGE af dem. KAn spise et net om dagen hvis der er nogen i nærheden af mig

Avokado (er nyere, først indenfor de sidste par uger)

og Uhhmmmmmm MANGO FRUGTER (også nyere. Har nok taget lidt over for mandariner). Åhhh NU har jeg lyst til mango!! Håber manden har det med hjem fra indkøb!!

Anmeld

27. december 2010

SaraLM

Den korte tid jeg nåede at opleve at være gravid (også inden jeg vidste det) var Danskvand det helt store hit!
Danskvand uden citrus og så iskoldt i voldsomme mængder

Da kvalmen satte ind var det fortsat Danskvand og Knorr Koppen minestronesuppe jeg kørte ind i store mængder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.