Hvad fik i lyst til da i var/er gravide ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Mother-love

hmm jeg har faktisk ikke nogen lyster til noget sådan rigtigt.. havde lige en periode fra jeg var i uge 7 til for et par uger siden hvor jeg bare måtte have matilde kakaomælk hele tiden og til alt hehe men det er gået i sig selv igen.. men jeg er også kun 16+4 i dag.. så kan sagtens få nogle andre vaner hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

JacobsMoar

MissChrista skriver:

Ihh, sjov tråd! Folk kan simpelthen være afhængig af de mest grinern ting hihi.. I starten var jeg fuldstændig vild efter popcorn; spiste dem 24/7 - nonstop! Det gik i sig selv omkring uge 20, og så begyndte jeg at ha' lyst til syrlige ting. Spiste citroner, mandariner, appelsiner osv osv - alt surt var godt hihi

hvad med dig selv? Nogle sjove spise/drikke vaner endnu?

Jeg spiste også popcorn nonstop.. Men efter jeg har født er det som om de vokser i munden på mig

Anmeld

27. december 2010

saxa

I min første graviditet havde jeg super meget hang til jordbær med mathilde creme og Valhalla chokolade is (Skulle være mærket Valhalla!!!) Måske ikke noget at sige til jeg tog 20kg+ på

Anden gang havde jeg faktisk ikke rigtigt trang til noget.. Spiste en del clementiner - men gør jeg nu stadig.. Hmm.. Men denne gang hed det også "kun" + 10kg..

Anmeld

27. december 2010

Camillee

sjov tråd (:
folk bliver vilde med de sjoveste ting,

men citroner(den spiser jeg i øvrigt stadig) og nutella  
har sendt min kære mand til tyskland klokken 21 efter nutella
før jeg blev gravid kunne jeg ikke lide cola men det kan jeg nu, det er sjovt som ting kan ændre sig(:

tog heldivis kun 8( + lidt) kilo på

Anmeld

27. december 2010

JuelZ

MissChrista skriver:

Ihh, sjov tråd! Folk kan simpelthen være afhængig af de mest grinern ting hihi.. I starten var jeg fuldstændig vild efter popcorn; spiste dem 24/7 - nonstop! Det gik i sig selv omkring uge 20, og så begyndte jeg at ha' lyst til syrlige ting. Spiste citroner, mandariner, appelsiner osv osv - alt surt var godt hihi

uh jeg havde før hen penauts men efter jeg blev gravid kunne jeg KUN spise penauts... Også har jeg vilde lyster til Syrlige slik ting - dvs de nye fra Haribo - Stjerne Mix Sour, og Appelsin Juice og Hvidløg på ALT mad..
også har jeg fået en stor lyst til Sun Lolly is og Kartoffelmos

Anmeld

27. december 2010

CarinaSB

Jeg skulle bare have havregryns kugler .. :) 

Anmeld

27. december 2010

JuelZ

MissChrista skriver:

hadet* sku der stå

Anmeld

27. december 2010

JuelZ

CarinaSB skriver:

Jeg skulle bare have havregryns kugler ..  

årh dem elskede jeg før jeg blev gravid... når jeg spiser dem nu går der 5min så bliver jeg ekstrem dårlig øv bøv, det var bare julens nedtur

Anmeld

27. december 2010

CarinaSB

Jeg er heller ikk skide meget vild med dem mere .. Fik hvis lige et par stykker for meget da jeg var gravid .. :)

Anmeld

27. december 2010

JuelZ

CarinaSB skriver:

Jeg er heller ikk skide meget vild med dem mere .. Fik hvis lige et par stykker for meget da jeg var gravid ..

hehe det ligesom med mig og penauts, i min første uge inden jeg opdagede jeg var gravid, åd jeg 10 poser penauts på 2 dage og købte gerne flere så jeg havde, og da jeg så gik ind i uge 5 forsvandt lysten ... jeg har stadig engang imellem lyst til dem men ikke som i uge 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.