Sushi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

twinboys

PernilleB skriver:

hehe, det kræver du kommer til hillerød.. de laver den bedste sushi på nyu fuji..!!!

Kommer til marts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

PernilleB

twinboys skriver:

Kommer til marts

jamen så lad os mødes til marts...

Anmeld

29. december 2010

RiUL

Uhm får helt lyst til Sushi  

Og især Running Sushi, så kan man nemmerlig spise rigtig meget :p Hihi

Anmeld

10. januar 2011

signe.

Nalle skriver:

Tak for det, men fandt frisk sushi i føtex, det faktisk halv dyrt

Det sushi du køber i føtx osv smager fint synes jeg, og jeg har levet af frisk sushi fra en rigtig bix da jeg var indlagt med min søn.. men det fra bixerne ER bedre men altså jeg er alrig blevet syg af at spise det fra butikkerne og pt bor vi ikke i nærheden af en bix så jeg køber også fra supermarkederne. dog ikke det dybfrosne...

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Frossen sushi? Altså hvor risen også har været frosset? Det lyder ikke så lækkert - skrevet af en storforbruger af (frisk) sushi. 

Hvis I ikke har en sushibiks i din by, så gå til en fiskehandler og køb et stykke sushi-laks (eller et stykke god fast laks, som du selv fryser i 24 timer grundet risikoen for parasitter). Kog sushiris som anvist på pakken, og bland ris-eddike og sukker i, efter forhold der med garanti også står på pakken. 

Man kan også lave ruller uden rå fisk, men med "surimi" altså fake krabbekød, agurk, avocado, mayo, ris og tang. Det er California rullen, som er mega lækker. 

I Kvickly, Irma, Brugsen osv, kan du helt sikkert købe sushi ingredienser.

Her er et par links

Tv2 lær at lav sushi 

Opskrift på ruller (med brune ris)

ååårh, yndlingsrulle!! Der startede du lige en craving hos mig... Og jeg har ellers lige spist en sandwich fra Sunset, som jeg "kom til" at køre ind til byen og købe.... Farligt at være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.