Sushi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Thereseh

Nalle skriver:

Tak for det, men fandt frisk sushi i føtex, det faktisk halv dyrt

Jeg ved ikke om du er gravid, men jeg har hørt at det "friske" suhi der kan købes i supermarkeder, ikke altid er helt så friskt, så det frarådes gravide at spise andet end hjemmelavet eller købt i en sushi-butik 

Supermarked sushi, smager ok, men hvis du ikke er helt tosset med det, så lov mig at prøv den "ægte vare" for der er ret stor forskel på smagen 

Bon appetit 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

tinasmor

Nej nej!! Ingen frosen sushi eller sushi fra supermarked. Du MÅ bare købe det frisk fra et godt sted. Specielt hvis det er første gang. Man kan købe det billigt efterhånden, specielt frokost retter. Ellers prøv at tjekke Sweetdeal og Downtown de har ofte halv pris på Sushi.

Anmeld

27. december 2010

Nalle

Thereseh skriver:

Jeg ved ikke om du er gravid, men jeg har hørt at det "friske" suhi der kan købes i supermarkeder, ikke altid er helt så friskt, så det frarådes gravide at spise andet end hjemmelavet eller købt i en sushi-butik 

Supermarked sushi, smager ok, men hvis du ikke er helt tosset med det, så lov mig at prøv den "ægte vare" for der er ret stor forskel på smagen 

Bon appetit 

Jeg er sku ikke gravid hehe.

Anmeld

27. december 2010

Nalle

Jeg kan så ikke fordrage sushi, fy for s*tan

Anmeld

27. december 2010

Thereseh

Nalle skriver:

Ha ha. Prøv rigtig sushi på sushirestaurant. Det smager som sagt meget anderledes - og meget bedre :-)

Anmeld

27. december 2010

Lusi

Nalle skriver:

Jeg blev også mega skuffet da jeg smagte det.. Havde købt frisk sushi fra 'lucky sushi' og synes bare overhoved ikke, hverken laks eller tun smagte af noget som helst ville have været bedre og billigere, at stikke tungen ud af vinduet..!

Anmeld

27. december 2010

Nalle

Lykke86 skriver:

Jeg blev også mega skuffet da jeg smagte det.. Havde købt frisk sushi fra 'lucky sushi' og synes bare overhoved ikke, hverken laks eller tun smagte af noget som helst ville have været bedre og billigere, at stikke tungen ud af vinduet..!

Og så kan jeg slet slet ikke lide kolde ris, det var godt nok en skuffelse uden lige

Anmeld

27. december 2010

Nalle

Thereseh skriver:

Ha ha. Prøv rigtig sushi på sushirestaurant. Det smager som sagt meget anderledes - og meget bedre :-)

Tror jeg springer over

Anmeld

27. december 2010

twinboys

PernilleB skriver:

STOP...!!!! (følgene tekst er med et glimt i øjet..!!!) Det er TABU at købe sushi på frost..!!!!

Specielt når du ikk har prøvet det før..!! pleace lov mig du prøver det frisk lavet først..!! det smager apsolut ikk som frisk lavet lækker sushi... det ville være synd hvis det blev ødelagt hvis du ikk akn lidt den frostne..

Glæder mig stadig til at smage din... venter stadig på indbydelsen

Anmeld

27. december 2010

PernilleB

twinboys skriver:

Glæder mig stadig til at smage din... venter stadig på indbydelsen

hehe, det kræver du kommer til hillerød.. de laver den bedste sushi på nyu fuji..!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.