Carina1977 skriver:
Fordi jeg har fået de injektioner mens jeg har været gravid. Jeg mener at have hørt at man ikke må få det medicin mens man er gravid, og jeg er bange for at det har taget skade af det 
Tak allesammen 
Tag en dyb indånding 
Man må ikke tage Copaxone mens man er gravid, fordi de ikke har nok erfaring
I dag anbefaler man at man tager sin behandling helt frem til man tester positiv, så når du kun er 2 dage over tid, skal du ikke være så bekymret.
Graviditet er noget af den bedste du kan gøre ved din sclerose - det dæmper sygdommen meget bedre end nogen former for medicin i dag, så du har slet ikke behov for behandling under graviditeten.
Man starter typisk på Privigen 2 uger før termin og får det hver 4. uge i den periode man ammer og ikke må få anden behandling.
Men søde ven.. jeg synes altså ikke du skal gå helt til efter nytår uden at få nogle klare svar. Jeg er ret sikker på at MS klinikken på Riget har åbent her mellem jul og nytår og jeg tror også godt de vil være så søde at svare på dine spørgsmål, selvom du ikke går der.
http://www.rigshospitalet.dk/menu/AFDELINGER/Neurocentret/Dansk+Multipel+Sclerose+Center/
Prøv at trække vejret - hvis du gerne vil beholde barnet, er jeg sikker på at det kan lade sig gøre. Så giftig er den medicin de pumper ind i dig heller ikke
Anmeld