Jeg må bare ud med det her :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.756 visninger
51 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Carina1977

Det var egentlig ikke meningen at jeg ville skrive det her herinde, men jeg kan mærke at jeg bare har behov for at få det ud af systemet. Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal gøre

Mine menstruationer plejer altid at komme med 28 dages interval, men så her idag var jeg på dag 30 og havde stadig ikke fået min menstruation. Det har i flere dage føltes som om jeg skulle til at have det, men der kom aldrig noget.

Idag blev jeg nødt til at tage en test, bare for at få ro i sindet. Så jeg købte en, og har lige tjekket det for ½ time siden. Der kom 2 streger indenfor ½ minut, og det er ikke bare en streg man kan ane, men en virkelig tydelig streg. Man er jo slet ikke i tvivl.

Under normale omstændigheder ville jeg ikke tage det her så tungt, og der ville heller ingen tvivl være om hvorvidt om man skulle beholde barnet eller ej.

men nu er min situation bare en anden. Jeg har sclerose og får injektioner hver dag....nogle injektioner man faktisk ikke må få under en graviditet. Så nu står jeg i den situation at jeg nok bliver nødt til at tage det forfærdelige valg at få en abort  Jeg havde svoret at jeg aldrig ville gøre sådan noget, men nu bliver jeg nok nødt til det

Jeg vil have ringet til min sclerose-sygeplejerske efter nytår, og høre hende ad, hvordan jeg skal forholde mig til det her. Hun må jo vide det

Tak fordi i lyttede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

oo

æv føj, for en situation at stå i

Anmeld

27. december 2010

mariamiss6

Årh nej din stakkel altså...

sikke en forfærdelig situation du står i.

Kram til dig i hvert fald

Anmeld

27. december 2010

KajaHH

Nej en træls situation, og ikke ligefrem en man bare er lykkelig over.

Jeg håber virkelig på det bedste for dig.

Anmeld

27. december 2010

Skouboe

Jeg skal lige være med her.. hvorfor er det du ikke kan beholde barnet? Fordi du ikke magter det, eller fordi du har sprøjtet dig med Copaxone mens du har været gravid?

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

Carina1977 skriver:

Det var egentlig ikke meningen at jeg ville skrive det her herinde, men jeg kan mærke at jeg bare har behov for at få det ud af systemet. Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal gøre

Mine menstruationer plejer altid at komme med 28 dages interval, men så her idag var jeg på dag 30 og havde stadig ikke fået min menstruation. Det har i flere dage føltes som om jeg skulle til at have det, men der kom aldrig noget.

Idag blev jeg nødt til at tage en test, bare for at få ro i sindet. Så jeg købte en, og har lige tjekket det for ½ time siden. Der kom 2 streger indenfor ½ minut, og det er ikke bare en streg man kan ane, men en virkelig tydelig streg. Man er jo slet ikke i tvivl.

Under normale omstændigheder ville jeg ikke tage det her så tungt, og der ville heller ingen tvivl være om hvorvidt om man skulle beholde barnet eller ej.

men nu er min situation bare en anden. Jeg har sclerose og får injektioner hver dag....nogle injektioner man faktisk ikke må få under en graviditet. Så nu står jeg i den situation at jeg nok bliver nødt til at tage det forfærdelige valg at få en abort  Jeg havde svoret at jeg aldrig ville gøre sådan noget, men nu bliver jeg nok nødt til det

Jeg vil have ringet til min sclerose-sygeplejerske efter nytår, og høre hende ad, hvordan jeg skal forholde mig til det her. Hun må jo vide det

Tak fordi i lyttede

Først skal du have et KÆMPE 

Sikke forfærdeligt ..

Kender ikke så meget til det, men mens graviditeten står på, kan man så ikke få noget, som ikke går ind og skader, forsteret/barnet ?

Men prøv at snak med din læge, det må da være dejligt for dig at kunne få tankerne væk og få lidt ro på, og få nogen svar ?

Anmeld

27. december 2010

mariamiss6

Skouboe skriver:

Jeg skal lige være med her.. hvorfor er det du ikke kan beholde barnet? Fordi du ikke magter det, eller fordi du har sprøjtet dig med Copaxone mens du har været gravid?

fordi hun er syg af sin sclerose og har et barn i forvejen, og nu er gravid ved et uheld....

Anmeld

27. december 2010

Carina1977

Skouboe skriver:

Fordi jeg har fået de injektioner mens jeg har været gravid. Jeg mener at have hørt at man ikke må få det medicin mens man er gravid, og jeg er bange for at det har taget skade af det

Tak allesammen

Anmeld

27. december 2010

mariamiss6

Carina1977 skriver:

Fordi jeg har fået de injektioner mens jeg har været gravid. Jeg mener at have hørt at man ikke må få det medicin mens man er gravid, og jeg er bange for at det har taget skade af det

Tak allesammen

Arh jeg troede det var på grund af de attacks du har været ude i, som besværliggør din fysiske situation lidt....

sorry jeg blandede mig

Anmeld

27. december 2010

Carina1977

mariamiss6 skriver:

fordi hun er syg af sin sclerose og har et barn i forvejen, og nu er gravid ved et uheld....

Ja det var ikke ligefrem planlagt i hvert fald. Min kæreste og jeg ville 100 % vælge at beholde barnet, hvis det viste sig at forstret ikke har taget skade af det her. Mit dilemma er egentlig bare, at jeg ikke ved om det har taget skade.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.