Det var egentlig ikke meningen at jeg ville skrive det her herinde, men jeg kan mærke at jeg bare har behov for at få det ud af systemet. Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal gøre 
Mine menstruationer plejer altid at komme med 28 dages interval, men så her idag var jeg på dag 30 og havde stadig ikke fået min menstruation. Det har i flere dage føltes som om jeg skulle til at have det, men der kom aldrig noget.
Idag blev jeg nødt til at tage en test, bare for at få ro i sindet. Så jeg købte en, og har lige tjekket det for ½ time siden. Der kom 2 streger indenfor ½ minut, og det er ikke bare en streg man kan ane, men en virkelig tydelig streg. Man er jo slet ikke i tvivl.
Under normale omstændigheder ville jeg ikke tage det her så tungt, og der ville heller ingen tvivl være om hvorvidt om man skulle beholde barnet eller ej.
men nu er min situation bare en anden. Jeg har sclerose og får injektioner hver dag....nogle injektioner man faktisk ikke må få under en graviditet. Så nu står jeg i den situation at jeg nok bliver nødt til at tage det forfærdelige valg at få en abort
Jeg havde svoret at jeg aldrig ville gøre sådan noget, men nu bliver jeg nok nødt til det 
Jeg vil have ringet til min sclerose-sygeplejerske efter nytår, og høre hende ad, hvordan jeg skal forholde mig til det her. Hun må jo vide det 
Tak fordi i lyttede 
Anmeld