Derfor elsker jeg ham-Hvorfor elsker i jeres? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Isabella_mor

jeg elsker min kæreste fordi at han er den han er

han er en meget afslappet person med et enormt overskud og et hjerte af det pureste guld..

han er en drillepind uden lige og ved lige hvilke knapper han skal trykke på for at få sin sure kæreste til at grine..

han hviler meget i sig selv og når han beslutter sig for noget så skal det bare gøres. med mindre det er tøjvask eller andet der har med at rydde op i hjemmet. det hader han lige så meget som jeg gør, men jeg går somregel bare igang og så følger han trop uden alt for meget brok..

han er en meget vellidt person og han kan også lide stort set alle mennesker. det kræver rigtig meget dårlighed fra en person før han måske tænker at de ikke er hans kop the, ellers syntes han at alle er rigtig flinke og rare..

når han vælger en interesse går han 110% op i det, (bare da vi skulle til forældredage / fødselsforberedelse på Hvidovre sad han næsten og tog noter det var så kært <3 )

han elsker mig selvom han ALDRIG siger det..

og så bliver han VERDENS BEDSTE far i verden....  <3

han er sgu min soulmate og han får mig til at føle mig helt speciel. gnisten er aldrig røget og vi har været sammen i over 4 år nu... flammen er kun blevet større og større.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Kongmulle

Chraz skriver:

hehe afhop skal der jo også være plads til det gør det hele lidt mere spændende

Min kæreste havde egentlig også en anden da vi begyndte at snakke sammen. Men vi har engang haft de samme svigerforældre, dog ikke på samme tid, men vores svigerfar var syg af kræft og jeg havde stadig meget kontakt til ham da det er min ældste datters farfar. Men da han blev rigtig syg begyndte mig og min kæreste at snakke sammen fordi han gerne ville høre hvordan det gik med det hele.. Det resulterede så i at vi faktisk begyndte at snakke sammen hver dag og begyndte at få følelser for hinaden. Og han havde det ikke godt i silkeborg sammen med sin daværende kæreste. Så det endte med han opgav det hele og kom op for at bo ved mig. Og det er snart 2 år siden.  Og ingen af os har nogensinde haft det bedre

ihh hvor er det romantisk

Det er jo lige så romantisk som for os

men tænker du ikke at sådan noget må være skæbnen?

Der er så mange ting der spiller ind,at det MÅ være meningen man skal finde sammen.

Min mand havde det også rigtig skidt i sit tidligere forhold,og det forstår man så godt når man ved hvordan hun kan væreMen han kom fuldstændig ovenpå igen da vi blev et par.

Vi mødte rigtig mange af hans gamle venner ( som han ikke havde haft så meget kontakt med,da ingen kunne holde hans ex ud) og de sagde allesammen at han var blomstret fuldstændig op igen.

Og hans familie har alle hevet mig til siden og takket mig fordi at bringe hans gamle jeg tilbage igen. og fortalt hvor glade de var for at han havde fundet mig,for ingen var i tvivl om det var det rigtige. det lyste bare med kærlighed ud af ham da han fik mig.

Så bliver man da vildt glad

Hvordan reagerede de på i blev et par så?

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

isabellamor skriver:

jeg elsker min kæreste fordi at han er den han er

han er en meget afslappet person med et enormt overskud og et hjerte af det pureste guld..

han er en drillepind uden lige og ved lige hvilke knapper han skal trykke på for at få sin sure kæreste til at grine..

han hviler meget i sig selv og når han beslutter sig for noget så skal det bare gøres. med mindre det er tøjvask eller andet der har med at rydde op i hjemmet. det hader han lige så meget som jeg gør, men jeg går somregel bare igang og så følger han trop uden alt for meget brok..

han er en meget vellidt person og han kan også lide stort set alle mennesker. det kræver rigtig meget dårlighed fra en person før han måske tænker at de ikke er hans kop the, ellers syntes han at alle er rigtig flinke og rare..

når han vælger en interesse går han 110% op i det, (bare da vi skulle til forældredage / fødselsforberedelse på Hvidovre sad han næsten og tog noter det var så kært <3 )

han elsker mig selvom han ALDRIG siger det..

og så bliver han VERDENS BEDSTE far i verden....  <3

han er sgu min soulmate og han får mig til at føle mig helt speciel. gnisten er aldrig røget og vi har været sammen i over 4 år nu... flammen er kun blevet større og større.. 

eeeeeeej hvor sødt.

kan lige se det for mig at han sidder med notesblok til fødselsforberedelse*GG* Hvor er det sødt.

Og hvor ser i da godt ud sammen

Det er dejligt at høre.

her er flammen også kun blevet større. Kan stadig få sug i maven bare han kigger på mig eller bare jeg kigger på ham

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

anetteb skriver:

jamen puha. hvor skal jeg dog starte?
han var en god kammerat for mig, inden vi faldte for hinanden, så et sted må han jo stadig være det for mig, selvom det nok er mere bedste ven agtigt, eftersom han altid er der for mig og hjælper mig igennem alt.

og så kan han altid få mig til at smile og grine. og så får han mig altid til at føle mig som noget specielt.

vi har begge samme humor, samme indstilling til livet, samme drømme, og næsten samme madsmag. ( han hader brændende kærlighed & agurker hi )

og så findes der simpelthen ikke noget bedre end at ligge på sofaen om aftenen og se en film, mens han holder tæt om mig, så jeg ikke kan komme væk.

+ hver aften inden vi går i seng, siger han altid;
"hey skat, du har glemt noget" "hvad?" "at give mig et godnat kys" - "jeg elsker dig min skat" iiiiihhh

og sidst men ikke mindst så har han gjort mig til den jeg er idag.

selvom jeg kun er 18, føler jeg mig som en moden lille dame, kun pga ham. ( han har selv hus og hund ) og det skal jo passes. så han har gjort mig til en rigtig husmor

Ulrik D. Eriksen

Nåå i lyder da også som et godt par Og alder har da bestemt intet med det at gøre

Anmeld

27. december 2010

Chraz

Kongmulle skriver:

ihh hvor er det romantisk

Det er jo lige så romantisk som for os

men tænker du ikke at sådan noget må være skæbnen?

Der er så mange ting der spiller ind,at det MÅ være meningen man skal finde sammen.

Min mand havde det også rigtig skidt i sit tidligere forhold,og det forstår man så godt når man ved hvordan hun kan væreMen han kom fuldstændig ovenpå igen da vi blev et par.

Vi mødte rigtig mange af hans gamle venner ( som han ikke havde haft så meget kontakt med,da ingen kunne holde hans ex ud) og de sagde allesammen at han var blomstret fuldstændig op igen.

Og hans familie har alle hevet mig til siden og takket mig fordi at bringe hans gamle jeg tilbage igen. og fortalt hvor glade de var for at han havde fundet mig,for ingen var i tvivl om det var det rigtige. det lyste bare med kærlighed ud af ham da han fik mig.

Så bliver man da vildt glad

Hvordan reagerede de på i blev et par så?

hehe den historie minder meget om vores  Han snakkede heller ikke så tit med hans gamle venner fordi ingen rigtig brød sig om hans eks, og fordi han var flyttet så langt væk. Men jo. Er helt sikker på der har været en masse ting der spillede ind.. F.eks at han kontaktede mig netop den dag på netop det tidspunkt.. Vi havde ikke snakket sammen i 3 år eller sådan noget der.

Han familie blev også glade. Bare det at jeg havde fået ham til at flytte herop igen gav min en masse plus point hehe. Men der har også været flere af dem der har sagt at de ikke har set ham så glad i rigtig lang tid og at man virkelig kunne se hvor meget jeg betyder for ham.. Årh hehe. Men han siger også selv at han aldrig har fortrudt sit valg og at han virkelig var ved at blive indebrændt dernede. Her kunne han få lov til at være sig selv og bare slappe af

Hvor længe har dig og din kæreste så været sammen?

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

Chraz skriver:

hehe den historie minder meget om vores  Han snakkede heller ikke så tit med hans gamle venner fordi ingen rigtig brød sig om hans eks, og fordi han var flyttet så langt væk. Men jo. Er helt sikker på der har været en masse ting der spillede ind.. F.eks at han kontaktede mig netop den dag på netop det tidspunkt.. Vi havde ikke snakket sammen i 3 år eller sådan noget der.

Han familie blev også glade. Bare det at jeg havde fået ham til at flytte herop igen gav min en masse plus point hehe. Men der har også været flere af dem der har sagt at de ikke har set ham så glad i rigtig lang tid og at man virkelig kunne se hvor meget jeg betyder for ham.. Årh hehe. Men han siger også selv at han aldrig har fortrudt sit valg og at han virkelig var ved at blive indebrændt dernede. Her kunne han få lov til at være sig selv og bare slappe af

Hvor længe har dig og din kæreste så været sammen?

Hvor er det skægt vores historier er så ens

Vi har været sammen i lidt over 3 år og har snart været gift i 1 år

Anmeld

27. december 2010

Anette&Sophia

Kongmulle skriver:

Nåå i lyder da også som et godt par Og alder har da bestemt intet med det at gøre

hi. mange tak

- vi har det også super godt sammen.

og efter nytår går projekt baby igang

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

anetteb skriver:

hi. mange tak

- vi har det også super godt sammen.

og efter nytår går projekt baby igang

Ihh hvor spændende!!

det er altså stort at blive forældre 

Anmeld

27. december 2010

Anette&Sophia

Kongmulle skriver:

Ihh hvor spændende!!

det er altså stort at blive forældre 

det kunne jeg godt forestille mig.
glæder mig også helt vildt! - eller vi gør

Anmeld

27. december 2010

Chraz

Kongmulle skriver:

Hvor er det skægt vores historier er så ens

Vi har været sammen i lidt over 3 år og har snart været gift i 1 år

ja det er faktisk rigtig pudsigt  Tror ikke jeg har snakket med nogen før hvor historierne var så ens. hehe.

Årh hvor dejligt for jer. Vi håber også at vi kan blive gift om en 2 års tid. Men nu skal vi jo lige have økonomien med på den også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.