jeg elsker min kæreste fordi at han er den han er
han er en meget afslappet person med et enormt overskud og et hjerte af det pureste guld..
han er en drillepind uden lige og ved lige hvilke knapper han skal trykke på for at få sin sure kæreste til at grine..
han hviler meget i sig selv og når han beslutter sig for noget så skal det bare gøres. med mindre det er tøjvask eller andet der har med at rydde op i hjemmet. det hader han lige så meget som jeg gør, men jeg går somregel bare igang og så følger han trop uden alt for meget brok..
han er en meget vellidt person og han kan også lide stort set alle mennesker. det kræver rigtig meget dårlighed fra en person før han måske tænker at de ikke er hans kop the, ellers syntes han at alle er rigtig flinke og rare..
når han vælger en interesse går han 110% op i det, (bare da vi skulle til forældredage / fødselsforberedelse på Hvidovre sad han næsten og tog noter det var så kært <3 )
han elsker mig selvom han ALDRIG siger det..
og så bliver han VERDENS BEDSTE far i verden.... <3
han er sgu min soulmate og han får mig til at føle mig helt speciel. gnisten er aldrig røget og vi har været sammen i over 4 år nu... flammen er kun blevet større og større.. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld