Derfor elsker jeg ham-Hvorfor elsker i jeres? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Kongmulle

milopilo skriver:

Nårh han lyder da også virkelig sød og som om han i værdsætter dig meget højt!!

Jeg elsker min skønne kæreste fordi:

Han tæker altid på mig før ham selv og på at jeg har det godt og er glad..

Han lad mig altid vide at jeg er den vigtigste i hans liv og viser det fuldt ud..

Han er sjov, fjollet og skør og gør mig altid glad selv på den værste dag..

Han glæder sig så meget til at blive far i februar og siger hver dag hvor glad han er for sit liv med mig og at han elsker sin lille datter i maven så højt..

Han er ikke konfliktsky, ignorere eller har svært ved at snakke om problemer.. man kan snakke med ham om alt til en hver tid..

Han elsker mig for den jeg er.. Respektere mine særheder og synes blot de gør mig endnu mere unik..

Han er der ALTID lige meget hvad han laver, hvor han er eller hvad der sker..

Og ja, som din er han også den aller bedste til det frække

Ja han er rigtig sød og dejlig

Og din kæreste lyder da bestemt også som om han værdsætter dig rigtig meget. Og elsker dig højt

Og så gør det jo ikke noget at de er gode til det frække vel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Chraz

Kongmulle skriver:

årh hvor dejligt

hehe den med twisted humor,den har vi også her

Og vi kan sidde og bryde ud i latter fuldstændig spontant over noget tilfældigt vi begge ser og syntes er virkelig morsomt samtidig. Hvor alle andre sidder og tænker, whf??Det er altså guld værd*GG*

hehe den kender jeg godt den der. Vi kan også bare skrald grine over noget som ingen andre end os synes er sjovt.

Vi var til min niece's fødselsdag engang og vi sad bare og var vildt mærkelige, hvor en af gæsterne så siger at vi burde have vores eget underholdningsprogram, for vi var da bare for hylesjove at høre på. Det er fuldstændig vidunderligt når man finder en man kan være 110% sig selv sammen med. Det er virkelig sjældent det sker. Så det er med at holde fast når man så endelig finder dem. Og det gælder både venner og kærester

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

Chraz skriver:

hehe den kender jeg godt den der. Vi kan også bare skrald grine over noget som ingen andre end os synes er sjovt.

Vi var til min niece's fødselsdag engang og vi sad bare og var vildt mærkelige, hvor en af gæsterne så siger at vi burde have vores eget underholdningsprogram, for vi var da bare for hylesjove at høre på. Det er fuldstændig vidunderligt når man finder en man kan være 110% sig selv sammen med. Det er virkelig sjældent det sker. Så det er med at holde fast når man så endelig finder dem. Og det gælder både venner og kærester

Du har så meget ret!

Det er også sådan vi er. Folk siger også til os at det er mega underholdende bare at se på os engang imellem.

alletiders underholdningsshow

Og ja, det samme gælder bestemt for venner. desværre har jeg haft nogle "uheldige" venner før i tiden,men det medfører så at man heldigvis sætter meget mere pris på de gode man så har

Anmeld

27. december 2010

twinny

Jeg elsker min kæreste fordi han er der i medgang og modgang. Han er min bedsteven og han kysser min mave hverdag og sender den babystøv... Han værdsætter mig for den jeg er og synes jeg er smukkest om morgen når jeg vågner.... han er bare en ener....  Jeg elsker ham for at være som han er og helt sig selv.... han er fantastisk...

Anmeld

27. december 2010

Chraz

Kongmulle skriver:

Du har så meget ret!

Det er også sådan vi er. Folk siger også til os at det er mega underholdende bare at se på os engang imellem.

alletiders underholdningsshow

Og ja, det samme gælder bestemt for venner. desværre har jeg haft nogle "uheldige" venner før i tiden,men det medfører så at man heldigvis sætter meget mere pris på de gode man så har

Det har du nemlig fuldstændig ret i. Har også haft "uheldige" venner, og har faktisk ikke så mange rigtige venner tilbage. Men hellere have nogle få man virkelig kan stole på end en hel folk venner der ikke er der når det virkelig gælder

Jeg synes det er super dejligt at læse alle de indlæg med folk der elsker deres mænd fordi de er lige præcis dem de er. Det er fantastisk at det er sådan nogle ting der for en gangs skyld bliver sat fokus på. Super initiativ

Anmeld

27. december 2010

Anette&Sophia

jamen puha. hvor skal jeg dog starte?
han var en god kammerat for mig, inden vi faldte for hinanden, så et sted må han jo stadig være det for mig, selvom det nok er mere bedste ven agtigt, eftersom han altid er der for mig og hjælper mig igennem alt.

og så kan han altid få mig til at smile og grine. og så får han mig altid til at føle mig som noget specielt.

vi har begge samme humor, samme indstilling til livet, samme drømme, og næsten samme madsmag. ( han hader brændende kærlighed & agurker hi )

og så findes der simpelthen ikke noget bedre end at ligge på sofaen om aftenen og se en film, mens han holder tæt om mig, så jeg ikke kan komme væk.

+ hver aften inden vi går i seng, siger han altid;
"hey skat, du har glemt noget" "hvad?" "at give mig et godnat kys" - "jeg elsker dig min skat" iiiiihhh

og sidst men ikke mindst så har han gjort mig til den jeg er idag.

selvom jeg kun er 18, føler jeg mig som en moden lille dame, kun pga ham. ( han har selv hus og hund ) og det skal jo passes. så han har gjort mig til en rigtig husmor

Ulrik D. Eriksen

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

Chraz skriver:

Det har du nemlig fuldstændig ret i. Har også haft "uheldige" venner, og har faktisk ikke så mange rigtige venner tilbage. Men hellere have nogle få man virkelig kan stole på end en hel folk venner der ikke er der når det virkelig gælder

Jeg synes det er super dejligt at læse alle de indlæg med folk der elsker deres mænd fordi de er lige præcis dem de er. Det er fantastisk at det er sådan nogle ting der for en gangs skyld bliver sat fokus på. Super initiativ

kender det godt. dårlige venner er der masser af

og jeg giver dig helt ret. Hellere få gode en mange dårlige.

Ironisk nok, så blev vi ført sammen af hans ex,der endda var min veninde ( vores venskab stoppede dog inden vi blev et par -og deres brud havde intet med mig at gøre.) så jeg har også kendt ham i meget lang tid. Og vi har altid snakket rigtig godt sammen. måske derfor hun behandlede mig så dårligt..måske kunne hun fornemme noget vi ikke kunne dengang Eller også er hun bare sådan, ved det ikke.

Men jeg skylder hende dog tak fordi jeg fik ham

Nå, det var et afhop,hehe. Jeg syntes også det er SKØNT at læse alle de indlæg og mærke hvor mange vi er der er lykkelige for vores dejlige mænd

Anmeld

27. december 2010

Pige2009

Da jeg er alene, har jeg desværre ikke så meget at medgive. Jeg vil blot sige, at jeg synes det er en dejlig tråd at læse her i julen!

Tak til trådstarter

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

Baagøe skriver:

Da jeg er alene, har jeg desværre ikke så meget at medgive. Jeg vil blot sige, at jeg synes det er en dejlig tråd at læse her i julen!

Tak til trådstarter

jamen selv tak da

syntes også det er et dejligt emne

Og så håber jeg da du får en mand der er sød og dejlig,hvis du altså ønsker en

Anmeld

27. december 2010

Chraz

Kongmulle skriver:

kender det godt. dårlige venner er der masser af

og jeg giver dig helt ret. Hellere få gode en mange dårlige.

Ironisk nok, så blev vi ført sammen af hans ex,der endda var min veninde ( vores venskab stoppede dog inden vi blev et par -og deres brud havde intet med mig at gøre.) så jeg har også kendt ham i meget lang tid. Og vi har altid snakket rigtig godt sammen. måske derfor hun behandlede mig så dårligt..måske kunne hun fornemme noget vi ikke kunne dengang Eller også er hun bare sådan, ved det ikke.

Men jeg skylder hende dog tak fordi jeg fik ham

Nå, det var et afhop,hehe. Jeg syntes også det er SKØNT at læse alle de indlæg og mærke hvor mange vi er der er lykkelige for vores dejlige mænd

hehe afhop skal der jo også være plads til det gør det hele lidt mere spændende

Min kæreste havde egentlig også en anden da vi begyndte at snakke sammen. Men vi har engang haft de samme svigerforældre, dog ikke på samme tid, men vores svigerfar var syg af kræft og jeg havde stadig meget kontakt til ham da det er min ældste datters farfar. Men da han blev rigtig syg begyndte mig og min kæreste at snakke sammen fordi han gerne ville høre hvordan det gik med det hele.. Det resulterede så i at vi faktisk begyndte at snakke sammen hver dag og begyndte at få følelser for hinaden. Og han havde det ikke godt i silkeborg sammen med sin daværende kæreste. Så det endte med han opgav det hele og kom op for at bo ved mig. Og det er snart 2 år siden.  Og ingen af os har nogensinde haft det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.