Derfor elsker jeg ham-Hvorfor elsker i jeres? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.327 visninger
34 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Kongmulle

Elsker min dejlige mand

Syntes lige han fortjente et indlæg og så vil jeg da gerne vide hvorfor i elsker jeres?

Jeg lægger ud

Jeg elsker ham fordi han er min bedste ven. Der er ikke noget han ikke vil gøre for mig og der er ikke noget jeg ikke vil gøre for ham.

Han fortæller mig hver dag hvor glad han er for mig og at han aldrig ønsker at leve uden mig-da hans ene halvdel så vil mangle.

Han flyttede rigtig langt væk fra sit tidligere hjem, for at være sammen med mig,på trods af at han havde svoret på at han ALDRIG ville flytte. Men jeg var det værd ( og er det stadig) siger han-og han har aldrig fortrudt

I morges vækkede han mig med morgenmad på sengen,mens han stille kaldte på mig og nussede mig i håret. og da jeg opdagede hvad han lavede,smilede jeg og så siger han "hvor er du dejlig skat"

Han har siddet med vores børn og bygget lego i flere timer,og hver gang jeg får forbi siger han " se der kommer jeres smukke mor"

( kan man blive andet end glad?)

og jeg elsker ham fordi han er ham. Han matcher mig bare så godt og jeg ham.  Og så er han rigtig god til det "frække" hihi

Lad mig høre-hvorfor elsker i jeres mænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Alberts/

har ingeb partner men ville bare lige sige

dejlig tråd, og noget af en dejlig mand du har dig(;

Anmeld

27. december 2010

Chraz

Jeg elsker min mand fordi han bare er en ener hele vejen igennem. Lige meget hvor trist jeg er kan han altid få mig til at smile. Han har den samme virkelig twistet humor som mig.

Jeg har nogle ret så kraftige nedture nogle gange, og han står bare ved min side igennem det hele og siger til mig mens han holder mig i hans arme: Sammen kan vi klare alt skat. Det hele skal nok gå.

Han er min bedste ven. Han forstår mig som ingen anden. Han anstrenger sig virkelig for at lære vores fælles datter at hendes første ord skal være mor. Han har taget imod min ældste datter som jeg har fra et tidligere forhold og elsker hende som var hun hans egen.

Han er det bedste menneske jeg kender  Selv de få ord om ham jeg kommer med her er slet ikke nok til at beskrive hvor vidunderlig han er. Men må hellere stoppe inden det bliver en hel roman.

Men kort sagt.. Jeg elsker min mand fordi han er lige præcis den han er!!

Anmeld

27. december 2010

Hansen97

Jeg elsker min dejlige mand, fordi han er min allerbedste ven, min partner, min elsker og far til vores dejlige børn!!

Han fuldender mig, kritiserer mig, roser mig, støtter mig ubetingelsesløst....

Han siger hver dag han elsker mig!!

Jeg elsker ham!!

Anmeld

27. december 2010

tinasmor

Jeg elsker min kæreste fordi jeg synes han er den bedste i verden. Vi er ikke så "elskende" på den måde at den står på tonsvis af kys og søde komplimenter, men tilgengæld så er vi hinandens bedste venner og elsker bare at være sammen. Der er ikke noget han ikke vil gøre for mig. Hans mål er altid at gøre mig glad og lykkelig.

Han er verdens bedste far, synes jeg.

Hele hans væsen og moral er ligesom jeg synes en mand skal være. Han er trofast, han har respekt for alle mennesker ligemeget socialeskæl og hudfave/religion. Hans værdier i det hele taget er fuldstændig perfekte set i mine øjne.

Han er godmodig men står fast på sine egne rettigheder og menninger. Han er god til kompromi og tænker altid på familien (mig og pigen) før ham selv.

Han gør altid alle de "kedelig" ting han ved jeg ikke kan lide at lave, istedet for at sige vi skal deles. Det gør han fordi han gerne vil gøre det godt for mig. Han er meget gavmild overfor alle, både med f.eks gaver og med hjælp, hvis venner og familie har brug for det.

Så har min kæreste også en rigtig god humor. Det er dejligt at vi stadigvæk så ofte kan få hinanden til at grine.

Jeg synes jeg virkelig har skudt papegøjen med ham, og kan ikke vente med leve livet og blive gammel sammen med ham.

Anmeld

27. december 2010

Den lykkelige

Kongmulle skriver:

Elsker min dejlige mand

Syntes lige han fortjente et indlæg og så vil jeg da gerne vide hvorfor i elsker jeres?

Jeg lægger ud

Jeg elsker ham fordi han er min bedste ven. Der er ikke noget han ikke vil gøre for mig og der er ikke noget jeg ikke vil gøre for ham.

Han fortæller mig hver dag hvor glad han er for mig og at han aldrig ønsker at leve uden mig-da hans ene halvdel så vil mangle.

Han flyttede rigtig langt væk fra sit tidligere hjem, for at være sammen med mig,på trods af at han havde svoret på at han ALDRIG ville flytte. Men jeg var det værd ( og er det stadig) siger han-og han har aldrig fortrudt

I morges vækkede han mig med morgenmad på sengen,mens han stille kaldte på mig og nussede mig i håret. og da jeg opdagede hvad han lavede,smilede jeg og så siger han "hvor er du dejlig skat"

Han har siddet med vores børn og bygget lego i flere timer,og hver gang jeg får forbi siger han " se der kommer jeres smukke mor"

( kan man blive andet end glad?)

og jeg elsker ham fordi han er ham. Han matcher mig bare så godt og jeg ham.  Og så er han rigtig god til det "frække" hihi

Lad mig høre-hvorfor elsker i jeres mænd

Nårh han lyder da også virkelig sød og som om han i værdsætter dig meget højt!!

Jeg elsker min skønne kæreste fordi:

Han tæker altid på mig før ham selv og på at jeg har det godt og er glad..

Han lad mig altid vide at jeg er den vigtigste i hans liv og viser det fuldt ud..

Han er sjov, fjollet og skør og gør mig altid glad selv på den værste dag..

Han glæder sig så meget til at blive far i februar og siger hver dag hvor glad han er for sit liv med mig og at han elsker sin lille datter i maven så højt..

Han er ikke konfliktsky, ignorere eller har svært ved at snakke om problemer.. man kan snakke med ham om alt til en hver tid..

Han elsker mig for den jeg er.. Respektere mine særheder og synes blot de gør mig endnu mere unik..

Han er der ALTID lige meget hvad han laver, hvor han er eller hvad der sker..

Og ja, som din er han også den aller bedste til det frække

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

Alberts/ skriver:

har ingeb partner men ville bare lige sige

dejlig tråd, og noget af en dejlig mand du har dig(;

Tak

Ja han er fantastisk. Jeg er også rigtig meget glad for ham

Håber du finder en der er ligeså dejlig, det fortjener du da

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

Chraz skriver:

Jeg elsker min mand fordi han bare er en ener hele vejen igennem. Lige meget hvor trist jeg er kan han altid få mig til at smile. Han har den samme virkelig twistet humor som mig.

Jeg har nogle ret så kraftige nedture nogle gange, og han står bare ved min side igennem det hele og siger til mig mens han holder mig i hans arme: Sammen kan vi klare alt skat. Det hele skal nok gå.

Han er min bedste ven. Han forstår mig som ingen anden. Han anstrenger sig virkelig for at lære vores fælles datter at hendes første ord skal være mor. Han har taget imod min ældste datter som jeg har fra et tidligere forhold og elsker hende som var hun hans egen.

Han er det bedste menneske jeg kender  Selv de få ord om ham jeg kommer med her er slet ikke nok til at beskrive hvor vidunderlig han er. Men må hellere stoppe inden det bliver en hel roman.

Men kort sagt.. Jeg elsker min mand fordi han er lige præcis den han er!!

årh hvor dejligt

hehe den med twisted humor,den har vi også her

Og vi kan sidde og bryde ud i latter fuldstændig spontant over noget tilfældigt vi begge ser og syntes er virkelig morsomt samtidig. Hvor alle andre sidder og tænker, whf??Det er altså guld værd*GG*

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

112233 skriver:

Jeg elsker min dejlige mand, fordi han er min allerbedste ven, min partner, min elsker og far til vores dejlige børn!!

Han fuldender mig, kritiserer mig, roser mig, støtter mig ubetingelsesløst....

Han siger hver dag han elsker mig!!

Jeg elsker ham!!

Han lyder bestemt også skøn

Hvor er vi heldige hva?

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

tinasmor skriver:

Jeg elsker min kæreste fordi jeg synes han er den bedste i verden. Vi er ikke så "elskende" på den måde at den står på tonsvis af kys og søde komplimenter, men tilgengæld så er vi hinandens bedste venner og elsker bare at være sammen. Der er ikke noget han ikke vil gøre for mig. Hans mål er altid at gøre mig glad og lykkelig.

Han er verdens bedste far, synes jeg.

Hele hans væsen og moral er ligesom jeg synes en mand skal være. Han er trofast, han har respekt for alle mennesker ligemeget socialeskæl og hudfave/religion. Hans værdier i det hele taget er fuldstændig perfekte set i mine øjne.

Han er godmodig men står fast på sine egne rettigheder og menninger. Han er god til kompromi og tænker altid på familien (mig og pigen) før ham selv.

Han gør altid alle de "kedelig" ting han ved jeg ikke kan lide at lave, istedet for at sige vi skal deles. Det gør han fordi han gerne vil gøre det godt for mig. Han er meget gavmild overfor alle, både med f.eks gaver og med hjælp, hvis venner og familie har brug for det.

Så har min kæreste også en rigtig god humor. Det er dejligt at vi stadigvæk så ofte kan få hinanden til at grine.

Jeg synes jeg virkelig har skudt papegøjen med ham, og kan ikke vente med leve livet og blive gammel sammen med ham.

Ihhh hvor er det fedt med al den kærlighed herinde

sikke mange dejlige mænd. Det gør mig da helt glad altså

Din mand lyder helt bestemt også alletiders. Og den rigtige for dig.

Jeg tænker også tit på hvor heldig jeg er at jeg blev hans. Ingen tvivl om at vi passer perfekt sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.