Kongmulle skriver:
Elsker min dejlige mand
Syntes lige han fortjente et indlæg
og så vil jeg da gerne vide hvorfor i elsker jeres?
Jeg lægger ud
Jeg elsker ham fordi han er min bedste ven. Der er ikke noget han ikke vil gøre for mig og der er ikke noget jeg ikke vil gøre for ham.
Han fortæller mig hver dag hvor glad han er for mig og at han aldrig ønsker at leve uden mig-da hans ene halvdel så vil mangle.
Han flyttede rigtig langt væk fra sit tidligere hjem, for at være sammen med mig,på trods af at han havde svoret på at han ALDRIG ville flytte. Men jeg var det værd ( og er det stadig) siger han-og han har aldrig fortrudt
I morges vækkede han mig med morgenmad på sengen,mens han stille kaldte på mig og nussede mig i håret. og da jeg opdagede hvad han lavede,smilede jeg og så siger han "hvor er du dejlig skat"
Han har siddet med vores børn og bygget lego i flere timer,og hver gang jeg får forbi siger han " se der kommer jeres smukke mor"
( kan man blive andet end glad?) 
og jeg elsker ham fordi han er ham. Han matcher mig bare så godt og jeg ham. Og så er han rigtig god til det "frække" hihi
Lad mig høre-hvorfor elsker i jeres mænd

Nårh han lyder da også virkelig sød og som om han i værdsætter dig meget højt!!
Jeg elsker min skønne kæreste fordi:
Han tæker altid på mig før ham selv og på at jeg har det godt og er glad..
Han lad mig altid vide at jeg er den vigtigste i hans liv og viser det fuldt ud..
Han er sjov, fjollet og skør og gør mig altid glad selv på den værste dag..
Han glæder sig så meget til at blive far i februar og siger hver dag hvor glad han er for sit liv med mig og at han elsker sin lille datter i maven så højt..
Han er ikke konfliktsky, ignorere eller har svært ved at snakke om problemer.. man kan snakke med ham om alt til en hver tid..
Han elsker mig for den jeg er.. Respektere mine særheder og synes blot de gør mig endnu mere unik..
Han er der ALTID lige meget hvad han laver, hvor han er eller hvad der sker..
Og ja, som din er han også den aller bedste til det frække