hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Aves..

KatjaRenee skriver:

Jah det kan du have ret i.. jeg går meget sjældent i byen, da jeg jo har valgt at få mine skønne unger, og klart jeg vælger dem frem for by livet, men er man en total egoist/DÅRLIG mor fordi man vælger denne ene dag at man gerne vil feste og have lidt ungdoms liv??

Min personlige mening er at man bestemt IKKE skal vælge enten eller..man skal da fise ud i byen alene eller sammen som par...kan slet ikke se at man kun skal være mor hele tiden altid, det tror jeg byder sig selv i rumpen en dag og de gode mødre tror jeg bestemt er de mødre der lever med at være hele mennesker med alt hvad det er af udfordringer og oplevelser som ikke kun stammer fra livet med deres børn.

Så afsted til nytår og så husk nu at dyrke den del af livet også...om det er private fester, koncerter, værthus eller diskotek, så skal man da også leve det liv.

Jeg er en gammel kone på snart 36 år og jeg tager altså stadig ud og jeg nyder det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

KaLee skriver:

Desuden... 

Du er jo sammen med ungerne årets 364 andre dage, og det er ikke fordi du er ved at sælge dem til højst bydende... 

Manden har tilbudt at tage ungerne i år, og du har en aftale du gerne vil overholde.. 

Så tag afsted med dig!

Hyg evt. med manden og børnene om formiddagen og sådan... Måske en lidt sjov frokost med "nytårsmad" så i alligevel får hygget lidt...

Livet er ikke mere besværligt, end man gør det til i sådanne tilfælde her, og dem som ikke kunne drømme om at undvære deres børn nytårsaften - det er helt og holdent deres eget valg, og ikke noget som du skal have dårlig samvittighed over  

det kan du selvfølgelig have ret i... har også planlagt at uanset skal vi være sammen og hygge til ungerne er lagt i seng og puttet

Anmeld

27. december 2010

SussieThyssen

KatjaRenee skriver:

Hej Piger..

jeg står i en meget kedelig sitiuation.. NYTÅR..

Det hænger sådan sammen at min mand og jeg har to skønne unger sammen, men vi kan desværre ikke få barnepige/pasning til ungerne nytårs aften..

der er så bare det i det jeg har en ½ års gammel aftale med min bedste veninde den aften, da vi egentlig var lovet pasning..

min mand siger jeg bare skal tage afsted og feste med min veninde, men jeg vil jo egentlig gerne være sammen med ham også..

han siger det ikke er et problem for ham at tage ungerne, da jeg jo ikke ser min veninde særlig tit. og at han jeg og ungerne jo sagtens kan spise sammen... Men jeg ved bare at jeg vil have dårlig samvitighed over han ikke er med - at han bare sidder der hjemme mens jeg er ude. men sammentidig ved jeg også jeg vil have dårlig samvittighed over for min veninde jeg har haft denne aftale med så længe (har ventet 5 år på at holde nyt år med hende)

Så mit dilemma ligger jo så i skal jeg tage i byen med min veninde eller være hjemme med min mand??

Jeg ville helt sikkert invitere veninden hjem, og så spise sammen, og senere efter midnat tage i byen sammen med veninden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. december 2010

K&S

KaMa skriver:

Lav lækker nytårsmiddag og inviter veninde hjem. Ta' i byen med veninden senere...

Anmeld

27. december 2010

Laulund87

KaLee skriver:

Desuden... 

Du er jo sammen med ungerne årets 364 andre dage, og det er ikke fordi du er ved at sælge dem til højst bydende... 

Manden har tilbudt at tage ungerne i år, og du har en aftale du gerne vil overholde.. 

Så tag afsted med dig!

Hyg evt. med manden og børnene om formiddagen og sådan... Måske en lidt sjov frokost med "nytårsmad" så i alligevel får hygget lidt...

Livet er ikke mere besværligt, end man gør det til i sådanne tilfælde her, og dem som ikke kunne drømme om at undvære deres børn nytårsaften - det er helt og holdent deres eget valg, og ikke noget som du skal have dårlig samvittighed over  

Helt enig!

Det er en aften som alle andre aftener. Børnene, står der, kommer i seng kl 20 og opdager da slet ikke at mor ikke er hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.