hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Undskyld jeg siger det, men at holde nytår uden ens børn er i min verden lidt underligt. Jeg kan ikke forestille mig at fejre nytår uden min søn og min kommede datter. Hvis du trænger til at gå i byen med din veninde så ville jeg gøre det en almindelig aften.

Men du bestemmer jo selv hvad du har mest lyst til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Aprilmor11

KatjaRenee skriver:

Hej Piger..

jeg står i en meget kedelig sitiuation.. NYTÅR..

Det hænger sådan sammen at min mand og jeg har to skønne unger sammen, men vi kan desværre ikke få barnepige/pasning til ungerne nytårs aften..

der er så bare det i det jeg har en ½ års gammel aftale med min bedste veninde den aften, da vi egentlig var lovet pasning..

min mand siger jeg bare skal tage afsted og feste med min veninde, men jeg vil jo egentlig gerne være sammen med ham også..

han siger det ikke er et problem for ham at tage ungerne, da jeg jo ikke ser min veninde særlig tit. og at han jeg og ungerne jo sagtens kan spise sammen... Men jeg ved bare at jeg vil have dårlig samvitighed over han ikke er med - at han bare sidder der hjemme mens jeg er ude. men sammentidig ved jeg også jeg vil have dårlig samvittighed over for min veninde jeg har haft denne aftale med så længe (har ventet 5 år på at holde nyt år med hende)

Så mit dilemma ligger jo så i skal jeg tage i byen med min veninde eller være hjemme med min mand??

Måske kommer du ikke i byen så tit , men der er da mange weekender i dit liv du kan tag afsted i .. Så hvad med at få veninden hjem og hyg jer med din mand og jeres unger ? Og hvis hun har børn og mand, så tager hun da bare dem med .. Jeg kunne ikke forstille mig andet end at det kunne være helt fantastisk ..

Jeg forstår ikke hvorfor man ville have sine unger passet nytårsaften for at gå ud og drikke .. Bare min mening ..

Men håber at du/i finder en løsning

Kram - og godt nytår

Anmeld

27. december 2010

Aves..

KatjaRenee skriver:

hehe kan ikke lade være med at grine lidt af dit indlæg.... for det er lige præcis hvad min mand siger..

Så afsted med dig....mange har jo et andet forhold til Nytår og jul...i år var jeg bare mig selv juleaften, lå og lavede lektier i min seng og sov halv ti og skulle jeg være alene nytårsaften, så ville jeg også bare nyde freden og læse en god bog....så længe jeg ved jeg har en skøn familie alle andre dage, så betyder de der enkelte dage intet for mig...synes det er ret så opkørt...MEN, afsted med dig, med to så små børn så må du da også savne at komme lidt ud og bare være dig?

Anmeld

27. december 2010

eElak

Eva. skriver:

Hvis ikke hun kan komme til dig, så kunne du måske hygge med din familie inden og smutte til veninden senere....hvis din mand er ok med det og dine børn er så små at de er ligeglade så kan jeg ikke se problemet...det er jo bare en aften som alle andre i hvert fald i min verden og det samme lyder det som om din mand mener..

Det samme skulle jeg til at skrive... 

Anmeld

27. december 2010

Aves..

merethe skriver:

Undskyld jeg siger det, men at holde nytår uden ens børn er i min verden lidt underligt. Jeg kan ikke forestille mig at fejre nytår uden min søn og min kommede datter. Hvis du trænger til at gå i byen med din veninde så ville jeg gøre det en almindelig aften.

Men du bestemmer jo selv hvad du har mest lyst til.

Vi er jo ikke alle ens...jeg ville nyde at fise afsted til en stor fest uden mine børn...bare fordi man har børn kan man jo stadig godt have brug for at visse fester ikke er børnefester...

Og i ts verden er nytår så ikke noget man skal med børn...

Anmeld

27. december 2010

wamse

Kan slet ikke se problemet i at få sine børn passet nytårsaften, og at man vil feste den aften.

Tag du bare afsted når din mand jo siger det er okay

Anmeld

27. december 2010

Aves..

wamse skriver:

Kan slet ikke se problemet i at få sine børn passet nytårsaften, og at man vil feste den aften.

Tag du bare afsted når din mand jo siger det er okay

Hi hi....har det præcis som dig...det kan jeg altså heller ikke se problemet i....jeg tænker det er langt værre hvis man aldrig slippers ine børn og bare er et voksent menneske der kan gå lidt amok og blive fuld og kikset..

Knus Eva...stadig med tømmermænd fra i lørdags...men HVILKEN aften... fordelen ved at have mor og far som genbo..så er det lidt nemmere at komme afsted...

Anmeld

27. december 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Eva. skriver:

Så afsted med dig....mange har jo et andet forhold til Nytår og jul...i år var jeg bare mig selv juleaften, lå og lavede lektier i min seng og sov halv ti og skulle jeg være alene nytårsaften, så ville jeg også bare nyde freden og læse en god bog....så længe jeg ved jeg har en skøn familie alle andre dage, så betyder de der enkelte dage intet for mig...synes det er ret så opkørt...MEN, afsted med dig, med to så små børn så må du da også savne at komme lidt ud og bare være dig?

Jah det kan du have ret i.. jeg går meget sjældent i byen, da jeg jo har valgt at få mine skønne unger, og klart jeg vælger dem frem for by livet, men er man en total egoist/DÅRLIG mor fordi man vælger denne ene dag at man gerne vil feste og have lidt ungdoms liv??

Anmeld

27. december 2010

eElak

Desuden... 

Du er jo sammen med ungerne årets 364 andre dage, og det er ikke fordi du er ved at sælge dem til højst bydende... 

Manden har tilbudt at tage ungerne i år, og du har en aftale du gerne vil overholde.. 

Så tag afsted med dig!

Hyg evt. med manden og børnene om formiddagen og sådan... Måske en lidt sjov frokost med "nytårsmad" så i alligevel får hygget lidt...

Livet er ikke mere besværligt, end man gør det til i sådanne tilfælde her, og dem som ikke kunne drømme om at undvære deres børn nytårsaften - det er helt og holdent deres eget valg, og ikke noget som du skal have dårlig samvittighed over  

Anmeld

27. december 2010

Kongmulle

KatjaRenee skriver:

Hej Piger..

jeg står i en meget kedelig sitiuation.. NYTÅR..

Det hænger sådan sammen at min mand og jeg har to skønne unger sammen, men vi kan desværre ikke få barnepige/pasning til ungerne nytårs aften..

der er så bare det i det jeg har en ½ års gammel aftale med min bedste veninde den aften, da vi egentlig var lovet pasning..

min mand siger jeg bare skal tage afsted og feste med min veninde, men jeg vil jo egentlig gerne være sammen med ham også..

han siger det ikke er et problem for ham at tage ungerne, da jeg jo ikke ser min veninde særlig tit. og at han jeg og ungerne jo sagtens kan spise sammen... Men jeg ved bare at jeg vil have dårlig samvitighed over han ikke er med - at han bare sidder der hjemme mens jeg er ude. men sammentidig ved jeg også jeg vil have dårlig samvittighed over for min veninde jeg har haft denne aftale med så længe (har ventet 5 år på at holde nyt år med hende)

Så mit dilemma ligger jo så i skal jeg tage i byen med min veninde eller være hjemme med min mand??

Hejsa

Hvad med at invitere din veninde hjem til jer og spise,og når ungerne så er puttet så kan i jo bare tage i byen?

Hvis din mand ikke syntes aftenen er noget specielt alligevel og selv beder dig tage afsted,jamen så gør det da

Godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.