hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. december 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Hej Piger..

jeg står i en meget kedelig sitiuation.. NYTÅR..

Det hænger sådan sammen at min mand og jeg har to skønne unger sammen, men vi kan desværre ikke få barnepige/pasning til ungerne nytårs aften..

der er så bare det i det jeg har en ½ års gammel aftale med min bedste veninde den aften, da vi egentlig var lovet pasning..

min mand siger jeg bare skal tage afsted og feste med min veninde, men jeg vil jo egentlig gerne være sammen med ham også..

han siger det ikke er et problem for ham at tage ungerne, da jeg jo ikke ser min veninde særlig tit. og at han jeg og ungerne jo sagtens kan spise sammen... Men jeg ved bare at jeg vil have dårlig samvitighed over han ikke er med - at han bare sidder der hjemme mens jeg er ude. men sammentidig ved jeg også jeg vil have dårlig samvittighed over for min veninde jeg har haft denne aftale med så længe (har ventet 5 år på at holde nyt år med hende)

Så mit dilemma ligger jo så i skal jeg tage i byen med min veninde eller være hjemme med min mand??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Vial

Lav lækker nytårsmiddag og inviter veninde hjem. Ta' i byen med veninden senere...

Anmeld

27. december 2010

Karen Birgitte

Hejsa

Ja, jeg må indrømme bare det at du skriver at du desværre ikke kan få pasning til unger i nytåret gør det vanskeligt for mig at sætte mig ind i situationen. 

Jeg glæder mig til at skulle tage hul på et nyt år med hele min familie.. mand og unge.. Kunne ikke forestille mig at tage fra dem... 

Godt Nytår til dig - mor.

Anmeld

27. december 2010

Karen Birgitte skriver:

Hejsa

Ja, jeg må indrømme bare det at du skriver at du desværre ikke kan få pasning til unger i nytåret gør det vanskeligt for mig at sætte mig ind i situationen. 

Jeg glæder mig til at skulle tage hul på et nyt år med hele min familie.. mand og unge.. Kunne ikke forestille mig at tage fra dem... 

Godt Nytår til dig - mor.

det er jo ikke fordi jeg ikke gider være sammen med mine unger - overhovedet ikke. men jeg er ikke lige den der kommer i byen så tit så havde nu set frem til denne tur.. du er velkommen til mene hvad du vil. jeg vil bare ikke skulle forsvare hvorfor jeg gerne vil i byen med veninden og manden uden unger.

Anmeld

27. december 2010

Lone Jakobsen

KaMa skriver:

Lav lækker nytårsmiddag og inviter veninde hjem. Ta' i byen med veninden senere...

enig

Anmeld

27. december 2010

tinasmor

Jeg synes bare du skal mærke efter. Hvis du har brug for at komme lidt ud, så synes jeg da du skal gøre det. Manden har jo tilbudt at passe og så er det da bare med at udnytte det. Hvis du tilgengæld kan mærke, at du hellere vil være sammen med familien, så er jeg sikker på veninden forstå. Så skal du bare sige det hurtigst muligt.

Personligt ville jeg aldrig kunne være væk fra min familie jul eller nytår, men du skal jo ikke tænke på hvad alle andre ville gøre. Bare gør hvad I synes I har brug for.

Nu ved jeg ikke hvor gl. børnene er. Men er de helt små så forstår de ikke hvad nytåret er. Men når de bliver ældre synes jeg helt sikkert at man skal holde det sammen med sine børn.

Anmeld

27. december 2010

tinasmor skriver:

Jeg synes bare du skal mærke efter. Hvis du har brug for at komme lidt ud, så synes jeg da du skal gøre det. Manden har jo tilbudt at passe og så er det da bare med at udnytte det. Hvis du tilgengæld kan mærke, at du hellere vil være sammen med familien, så er jeg sikker på veninden forstå. Så skal du bare sige det hurtigst muligt.

Personligt ville jeg aldrig kunne være væk fra min familie jul eller nytår, men du skal jo ikke tænke på hvad alle andre ville gøre. Bare gør hvad I synes I har brug for.

Nu ved jeg ikke hvor gl. børnene er. Men er de helt små så forstår de ikke hvad nytåret er. Men når de bliver ældre synes jeg helt sikkert at man skal holde det sammen med sine børn.

mine unger er 2 og knap 1 år så de sover alligevel fra kl 8 af og så til dagen efter..

Anmeld

27. december 2010

Aves..

Hvis ikke hun kan komme til dig, så kunne du måske hygge med din familie inden og smutte til veninden senere....hvis din mand er ok med det og dine børn er så små at de er ligeglade så kan jeg ikke se problemet...det er jo bare en aften som alle andre i hvert fald i min verden og det samme lyder det som om din mand mener..

Anmeld

27. december 2010

tinasmor

Det lyder for mig, som om du gerne vil afsted. Jeg håber ikke, du ser det som noget negativt, men på billedet ser du ikke så gammel ud, og jeg kan da huske at da jeg var ung kunne jeg godt lide at have lidt "gang i den" nytårsaften. Så hvis manden står klar og har det fint med at tage ungerne, og du selv gerne vil afsted, så synes jeg da du skal gøre det.

Anmeld

27. december 2010

Eva. skriver:

Hvis ikke hun kan komme til dig, så kunne du måske hygge med din familie inden og smutte til veninden senere....hvis din mand er ok med det og dine børn er så små at de er ligeglade så kan jeg ikke se problemet...det er jo bare en aften som alle andre i hvert fald i min verden og det samme lyder det som om din mand mener..

hehe kan ikke lade være med at grine lidt af dit indlæg.... for det er lige præcis hvad min mand siger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.