Hvor langtid gik der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Isabella_mor

ihhhhhh hvor er det spændende.. jeg da for at du føder snart..   jeg er selv lige så utålmodig som du. og min termin er alligevel først om 9 dage.. 9 DAGE...!!! 

it's unbelivable...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Hehe ja.

haha enden er det jess eller er det dig jeg ka hører trampe for er er ihvertfald en som tramper nu?

Anmeld

27. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

haha enden er det jess eller er det dig jeg ka hører trampe for er er ihvertfald en som tramper nu?

Det er ikke mig.

Jeg skal nemlig lige hænge vasketøj op først.

Anmeld

27. december 2010

Benjamins'mor

isabellamor skriver:

ihhhhhh hvor er det spændende.. jeg da for at du føder snart..   jeg er selv lige så utålmodig som du. og min termin er alligevel først om 9 dage.. 9 DAGE...!!! 

it's unbelivable...

Ja, tiden går pludseligt stærkt. Jeg har godtnok først termin i morgen. Men han må gerne gøre klar til at blive skudt ud nu. For jeg kan ikke vente.

Og hans far har fødselsdag onsdag. Så det skal helst være inden.

Anmeld

27. december 2010

Pige2009

281210 skriver:

...fra i fik småveer til de var regelmæssige og i skulle afsted?

Jeg havde regelmæssige veer fra starten. De startede k. 0.15 og vi kørte på FG kkl. 2.30, da der var ca. 2 min imellem. Laura er født kl. 6

Anmeld

27. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Det er ikke mig.

Jeg skal nemlig lige hænge vasketøj op først.

arh altså kom igang haha

Anmeld

27. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

arh altså kom igang haha

Jeg står også op og bevæger mig mens jeg hænger vasketøj op. Det må da gøre det samme.

Så kan jeg lige vrikke lidt med numsen imens. For det hjælper bestemt ikke at spise ananas.

Anmeld

27. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Jeg står også op og bevæger mig mens jeg hænger vasketøj op. Det må da gøre det samme.

Så kan jeg lige vrikke lidt med numsen imens. For det hjælper bestemt ikke at spise ananas.

haha(;

forresten min mor da hun ventede en af alle os tøser så hang hun vasketøj op, og hendes snor var langt oppe så hun skulle næsten stå på tær for at nå og så gik hendes fødsel igang(;  prøv det(; du er jo alligevel alene hjemme så ingen ser dig hihi

Anmeld

27. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

haha(;

forresten min mor da hun ventede en af alle os tøser så hang hun vasketøj op, og hendes snor var langt oppe så hun skulle næsten stå på tær for at nå og så gik hendes fødsel igang(;  prøv det(; du er jo alligevel alene hjemme så ingen ser dig hihi

Hehe, prøver jeg .

Anmeld

27. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Hehe, prøver jeg .

hihi ja an er villig til at prøve alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.