Hvor langtid gik der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

fif

281210 skriver:

...fra i fik småveer til de var regelmæssige og i skulle afsted?

Jeg startede så småt at få ondt i underlivet og lænden 17-17.30 kan jeg huske, så ringede jeg til hospitalet og fik derefter besked på at ringe igen kl 20!! Så tog vi afsted, da jeg stadig havde ondt, og fandt så ud af at jeg allerede havde åbnet mig 4-5 cm  kl 02.15 kom lille pigen til verden Dejlig og hurtig fødsel!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

TineA

281210 skriver:

...fra i fik småveer til de var regelmæssige og i skulle afsted?

Har du småveer da ? Har fulgt dig lidt på sidelinjen og ønsker for dig, at du snart skal føde - hold nu kæ** hvor kan jeg huske hvor ulideligt det var at vente de sidste dage inden fødslen!

Jeg fik min første ve kl. 4 om morgenen, da jeg var kommet hjem fra et tjek på hospitalet (troede vandet var gået). Det var natten mellem d. 30 - 31 august og jeg fødte d. 01.09 kl. 12.32 - så her varede det lææææææænge!!

Men jeg sender i hvert fald en masse ve-støv afsted til dig

Anmeld

27. december 2010

Benjamins'mor

W010910 skriver:

Har du småveer da ? Har fulgt dig lidt på sidelinjen og ønsker for dig, at du snart skal føde - hold nu kæ** hvor kan jeg huske hvor ulideligt det var at vente de sidste dage inden fødslen!

Jeg fik min første ve kl. 4 om morgenen, da jeg var kommet hjem fra et tjek på hospitalet (troede vandet var gået). Det var natten mellem d. 30 - 31 august og jeg fødte d. 01.09 kl. 12.32 - så her varede det lææææææænge!!

Men jeg sender i hvert fald en masse ve-støv afsted til dig

Ja, men de er bare ikke regelmæssige. Nogle gange er der 2 min i mellem andre gange er der helt op til 15 min i mellem. Og det er skide irriterende.

Anmeld

27. december 2010

TineA

281210 skriver:

Ja, men de er bare ikke regelmæssige. Nogle gange er der 2 min i mellem andre gange er der helt op til 15 min i mellem. Og det er skide irriterende.

Sådan havde jeg det også Har du ringet til FG? (og JA - det er skide irriterende) hehe..

Anmeld

27. december 2010

Benjamins'mor

W010910 skriver:

Sådan havde jeg det også Har du ringet til FG? (og JA - det er skide irriterende) hehe..

Nej, det har jeg ikke. De sagde sidst jeg var til kontrol på sygehuset, at jeg ikke måtte ringe før de var regelmæssige og der var 5 min. i mellem.

Anmeld

27. december 2010

TineA

281210 skriver:

Nej, det har jeg ikke. De sagde sidst jeg var til kontrol på sygehuset, at jeg ikke måtte ringe før de var regelmæssige og der var 5 min. i mellem.

Hm, jeg ville nu ringe alligevel hehe, men det er bare mig i en nøddeskal Men jeg håber for dig at de snart bliver mere regelmæssige og du kan komme i fødslen - jeg vil i hvert fald ønske dig held og lykke Glæd dig til den største og mest udfordrende dag i dit liv

Anmeld

27. december 2010

Alberts/

søde skat skid på hvad de sagd på sygehuset, ring(; hellere en gang for meget end en gang for lidt(;

som du jo har fået at vide gik mit vand og 5 min efter bragede mine veer uden pause afsted.  avs

men har du veer igen?

Anmeld

27. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

søde skat skid på hvad de sagd på sygehuset, ring(; hellere en gang for meget end en gang for lidt(;

som du jo har fået at vide gik mit vand og 5 min efter bragede mine veer uden pause afsted.  avs

men har du veer igen?

Ja, men ikke ret regelmæssige, nogle gange kan der være 2 min. imellem og andre gange kan der være næsten helt op til 15 min. imellem.

Og det irritere mig lidt, nu må de gerne blive regelmæssige og han må gerne komme ud. OG GERNE IDAG!

Anmeld

27. december 2010

LR85

hva syv søren, har du ikke født endnu??

Har fulgt med i dine inlæg om dine dumme snyde veer og alt det...

HÅBER de bliver mere reglmæssige, det må da være ærgeligt a der ikke sker mere. Hvor ondt har du, er veerne til a leve med nu?

Anmeld

27. december 2010

Benjamins'mor

louiseandersen85 skriver:

hva syv søren, har du ikke født endnu??

Har fulgt med i dine inlæg om dine dumme snyde veer og alt det...

HÅBER de bliver mere reglmæssige, det må da være ærgeligt a der ikke sker mere. Hvor ondt har du, er veerne til a leve med nu?

Jeg synes også det er ved at være træls at blive snydt gang på gang.

Det er lidt op og ned. Ligenu er de til at holde ud, men det svinger lidt hvor kraftige de er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.