Hvor langtid gik der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.241 visninger
44 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Benjamins'mor

...fra i fik småveer til de var regelmæssige og i skulle afsted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

B&J

281210 skriver:

øhh ja kan desværre ikke helt hjælpe mig for mit vand gik den 1marts og den 4 kom han til verden og da min veer kom så sagde det bang med det samme så lå i 16 timer med mega veer ihihihi også de sidste 10minutter kom han ud

Anmeld

27. december 2010

Loa

281210 skriver:

Jeg kunne mærke den allermindste følelse af små ve kl.04 lørdag morgen, og ca 12 timer efter begyndte de regelmæssige, og endnu 6 timer efter tog vi på hospitalet, og kl.03.53 søndag morgen var hun født

Anmeld

27. december 2010

Jahuu

Mine var det fra starten. så vi tog afsted efter 6 timer med veer, men tog hjen igen da jeg kun var 1 cm åben :-9

Anmeld

27. december 2010

Lucipher

mine veer startet lørdag nat, så forsvandt de efter nogle timer og kom igen søndag aften. Vi kørte på hospitalet mandag morgen ved 3-4 tiden for at få afvide at der var læææænge til jeg skulle føde, det ville nok ikke blive i den uge og jeg bare var lidt hys. Så blev vi sendt hjem igen ved 8 tiden (Der skulle jo lige være vagtskifte). var hjemme en time og så ringede vi der ud og sagde at det kunne simpelthen ikke passe. De var ikke meget for at jeg kom igen, men jeg insisterede. Da vi kom der ude igen, konstaterede de at jeg var gået i fødsel! og 11 timer senere var han født.

Anmeld

27. december 2010

Sabsy

281210 skriver:

På min fødselsdag d. 12 maj fik jeg veer med 8mins mellemrum - men der gik fire dage før jeg fik dem med 3-4 mins mellemrum - og fødte så tirsdag den 18 maj kl 09.44 Har du veer? Knus

Anmeld

27. december 2010

Benjamins'mor

SabrinaJuulOlsen skriver:

På min fødselsdag d. 12 maj fik jeg veer med 8mins mellemrum - men der gik fire dage før jeg fik dem med 3-4 mins mellemrum - og fødte så tirsdag den 18 maj kl 09.44 Har du veer? Knus

Ja, og de er meget kraftige. Men også så uregelmæssige at nogle gange kan der være 2 min imellem og andre gange 15 min imellem.

Anmeld

27. december 2010

lucas<3

mine veer kom den 31  om eftermiddagen og varede til den 4

Anmeld

27. december 2010

rk_07

Hejsa...

Jeg fik slet ikke små veer, mit vand gik kl. 17 og kl. 01.30 fik jeg veer og det var lige på og hårdt den første kom med 4 min mellem og ca. 30 min efter var der kun ca. 2 min imellem...

Havde veer i ca. 3 ½ time og så fik jeg presse veer i 1 time så det kan være meget forskelligt...

Anmeld

27. december 2010

Majeha

Førstegangs og startede ud med vestorm, så fra første ve var de ekstremt kraftige med ca. 1½ min mellemrum. Havde hverken plukkeveer eller anden form for veer på noget tidspunkt i graviditeten, så kom som et lyn fra en klar himmel.

Så fra første ve til han var ude gik der lige lidt over 3 timer. Deri 21 min. med presseveer. Så det er heldigvis ikke alle førstegangsfødsler der varer i maaange timer...

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.