Nan vs allomin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Mia&Allan

Her bruger vi allomin da vores datter reagerede meget voldsomt på NAN.... Man kan få allominen præcis som NAN, altså nu tænker jeg på 1 og 2 så de er alderssvarende  Men det er meget forskelligt hvad de kære små kan tåle synes jeg.... Så kan kun råde dig til at prøve dig frem og lytte til dit barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Lunae

Tilmeldt skriver:

Hvad bruger du??

Jeg er begyndt at gi Lisa en flaske om natter, udover det hun tager fra mit bryst!  Hun gylper aldrig, men hun har tendens til hård mave. Hvad skal vi vælge!?

Stine og Lisa.

Hej Min datter er flaskebarn og vi har prøvet lidt af hvert! Jeg vil anbefale beauvais - det bruger vi nu og camille døjer ikke længere med hård mave

Anmeld

28. december 2010

Tdittmann

Lunae skriver:

Hej Min datter er flaskebarn og vi har prøvet lidt af hvert! Jeg vil anbefale beauvais - det bruger vi nu og camille døjer ikke længere med hård mave

det er det samme her

Anmeld

28. december 2010

Louisesam

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Ja økologisk, men har kun set det i Føtex og Bilka og det koster 43,95 for en pakke:0)

Det er pulverblanding - de laver det desværre ikke på brikker:0)

Christina

Ej skal i Føtex i dag, så vil jeg da også lige tjekke det økologiske ud!

Anmeld

29. december 2010

Kala

Vi blev anbefalet at bruge allomin syrnet, da det ikke skulle være så hårdt for maven som de andre...

Anmeld

29. december 2010

Kala skriver:

Vi blev anbefalet at bruge allomin syrnet, da det ikke skulle være så hårdt for maven som de andre...

Men er det ik kun til de er 6mdr.??  Synes det var det jeg læste mig frem til på den pakke jeg fandt i Kvickly!?

Lisa bliver snart 8mdr.!

Stine og Lisa.

Anmeld

29. december 2010

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Ja økologisk, men har kun set det i Føtex og Bilka og det koster 43,95 for en pakke:0)

Det er pulverblanding - de laver det desværre ikke på brikker:0)

Christina

å, øv bøv,...

Men den skal jeg da helt sikkert lige kigge efter!

Stine og Lisa.

Anmeld

29. december 2010

Diana...

Jeg ville vælge NAN jeg kender så mange der har haft så mange problemer med hård mave pga allomin. 

Anmeld

29. december 2010

Valle81

Tilmeldt skriver:

Men er det ik kun til de er 6mdr.??  Synes det var det jeg læste mig frem til på den pakke jeg fandt i Kvickly!?

Lisa bliver snart 8mdr.!

Stine og Lisa.

Der er to udgaver:0) en lyseblå til 4 mdr og så en orange pakke til derefter:0)

Anmeld

29. december 2010

Mor1012

jeg har et spørgsmål til jer  hvornår skifter man erstatnings mærké? min pige startede på allomin syrnet i mandags, efter at beauveis alm + syrnet gav hende luft i maven. men hun har svært ved at komme af med aff... den er gul med små gul-orange klumper, knappenåls størrelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.