Nan vs allomin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad bruger du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

13.209 visninger
35 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Hvad bruger du??

Jeg er begyndt at gi Lisa en flaske om natter, udover det hun tager fra mit bryst!  Hun gylper aldrig, men hun har tendens til hård mave. Hvad skal vi vælge!?

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

mom <3

Tilmeldt skriver:

Hvad bruger du??

Jeg er begyndt at gi Lisa en flaske om natter, udover det hun tager fra mit bryst!  Hun gylper aldrig, men hun har tendens til hård mave. Hvad skal vi vælge!?

Stine og Lisa.

Har ingen erfaring - men kigger lige med

Anmeld

27. december 2010

FrkLarsen

Vi bruger NAN 2  

Anmeld

27. december 2010

Louisesam

Jeg bruger Nan 1 til min lille Mikas på godt 3 måneder, da jeg ikke har nok mælk i brysterne mere! Og nu er mælkeproduktionen gået helt i stå! Men valgte Nan fordi det var billigt og tilgængeligt i de butikker, vi handler i (Netto og Rema 1000)! Der har ingen problemer været med hård mave eller mavekneb. Vi startede også lidt langsomt op med først hver anden gang han skulle spise og efterhånden mere og mere, som min mælkeproduktion faldt. Der gik vel ca. 2 uger, og så var vi på ren modermælkserstatning...

Håber du kan bruge min erfaring til lidt

Anmeld

27. december 2010

eElak

Hejsa. 

Jeg har stemt udfra hvad min søn fik dengang da han fik flaske. 

Først forsøgte vi med Nutramigen, da han havde børneeksem, og derved var disponeret for div. allergier. 
Det nægtede han at spise, når nu han havde fået modermælk i 3 måneder (malkede ud, han var flaskebarn fra dag 3).

derefter, fik han Nan - først nan ha, og så derefter Nan1 og Nan 2 hvor det passede med alderen. 

Han smed flasken da han var... knapt 1 år mener jeg.. 

Anmeld

27. december 2010

Koen.

Har stemt nan og allomin

Lærke (8 snart 9 mdr) får fast nan2, men får os ca 2 flasker allomin syrnet om ugen for at holde gang i maven

Anmeld

27. december 2010

PernilleB

Tilmeldt skriver:

Hvad bruger du??

Stine og Lisa.

allomin syrnet... det gav vi anja da hun havde hård mave...

Anmeld

27. december 2010

Stumpen

Nu har jeg ikke flaskebørn, men har haft og der brugte vi allomin syrnet... Det gav ikke hård mave... Hvilket alm. allomin gjorde... (på vores børn)

-anja

Anmeld

27. december 2010

Vial

Jeg startede med NAN ha1 og gik over til NAN1, da de blev to mdr.

Det fungerer super fint. Vi fik også nutri..gen på hospitalet, det brød de sig heller ikke om. Det var vist lidt for sundt.. hehe (og hamrende dyrt!)

Anmeld

27. december 2010

Oxydation

Vi bruger Allomin, da vi fik af vide at Nan gav hård mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.