Nan vs allomin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

lillespurv20 skriver:

Har stemt nan og allomin

Lærke (8 snart 9 mdr) får fast nan2, men får os ca 2 flasker allomin syrnet om ugen for at holde gang i maven

Den allomin syrnet, er det den grønne?? For jeg var ude og handle i dag, og kunne læse mi fem til at den kun dækker næring for OP TIL 6 mdr.!?  Lisa  er snart 8mdr.

Kan man iøvrigt kun købe den på kulver?? Jeg er lidt små do ven nemlig, så ville gerne ha den på brik!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Valle81

Tilmeldt skriver:

Hvad bruger du??

Jeg er begyndt at gi Lisa en flaske om natter, udover det hun tager fra mit bryst!  Hun gylper aldrig, men hun har tendens til hård mave. Hvad skal vi vælge!?

Stine og Lisa.

Sværger til økologisk Hipp:0)

Det er super lækkert, har brugt det til begge mine børn, og det er billigere end det andet:0)

Har ikke døjet med maveproblemer med nogle af dem

Anmeld

27. december 2010

JustAnotherName

Hvad bruger du??

Jeg er begyndt at gi Lisa en flaske om natter, udover det hun tager fra mit bryst!  Hun gylper aldrig, men hun har tendens til hård mave. Hvad skal vi vælge!?

Stine og Lisa.

Min datter fik hård mave af MME.... Vi brugte allomin, og jeg skænkede det ikke en tanke først, at skifte mærke, fordi vi jo bare var fortsat med dét som de gav hende på sygehuset (vi var indlagt en tid med den første) .......Indtil det en dag slog mig, og viste sig, at det blev bedre, da vi skiftede til NAN1
Ajjj, jeg var så sur på mig selv, at jeg ikke havde tænkt på det meget før.
Men altså, da vores andet barn fik suppleret med MME, der var jeg slet ikke i tvivl - da jeg jo havde prøvet både grøn og blå allomin og sluttet af med at opdage, at NAN1 var meget mildere ved vores datters mave. Så det fik vores andet barn også.

Jeg stemmer helt klart for at NAN1 er mere skånsom mod maven end Allomin.

Anmeld

27. december 2010

Fru.Ø

Vi brugte allomin,da den ikke var så hård mod maven

Anmeld

27. december 2010

Mira0911

Da vores fik flaske, blev vi anbefalet NAN af sp... Hun fortalte at Allomin godt kunne være hård ved maven... Vi har kun haft gode erfaringere med NAN... 

Anmeld

28. december 2010

Valle81 skriver:

Sværger til økologisk Hipp:0)

Det er super lækkert, har brugt det til begge mine børn, og det er billigere end det andet:0)

Har ikke døjet med maveproblemer med nogle af dem

Naaii, kan man få det økologisk!?! Hvorfor har jeg ik overvejet det!?  Er det så de lidt større butikker man skal hen til, eller er det special butikker?? Og er det pulver eller flydende?  Jeg handler næsten altid i Fakta, og der synes jeg kun at ha set Nan og Allomin!?

Stine og Lisa.

Anmeld

28. december 2010

LinLin

nan -fordi det var den kæresten købte da han blev sendt i bilka første gang vi skulle købe det - ingen problemer med adams mave

Anmeld

28. december 2010

Tdittmann

Her bruger vi beauvais MME og har ingen problemer med maven

Anmeld

28. december 2010

Valle81

Tilmeldt skriver:

Naaii, kan man få det økologisk!?! Hvorfor har jeg ik overvejet det!?  Er det så de lidt større butikker man skal hen til, eller er det special butikker?? Og er det pulver eller flydende?  Jeg handler næsten altid i Fakta, og der synes jeg kun at ha set Nan og Allomin!?

Stine og Lisa.

Hejsa:0)

Ja økologisk, men har kun set det i Føtex og Bilka og det koster 43,95 for en pakke:0)

Det er pulverblanding - de laver det desværre ikke på brikker:0)

Christina

Anmeld

28. december 2010

Koen.

Tilmeldt skriver:

Den allomin syrnet, er det den grønne?? For jeg var ude og handle i dag, og kunne læse mi fem til at den kun dækker næring for OP TIL 6 mdr.!?  Lisa  er snart 8mdr.

Kan man iøvrigt kun købe den på kulver?? Jeg er lidt små do ven nemlig, så ville gerne ha den på brik!!

Stine og Lisa.

Ja, det er den grønne, lærke bliver heller ikke mæt i særlig lang tid men vi bruger den de par gange i ugen for at slippe for lactulose,movicol og andre aff.midler

Man kan desværre kun få den i pulver, jeg ville ønske den var på brik ligesom nan, så meget nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.