Loppe skriver:
Min søn blev 5 år juleaften. Han havde naturligvis ligesom alle andre børn glædet sig ufatteligt til denne dag. 
Vi holdte fødselsdag for familien d. 23 december, hvor næsten alle var samlet.
Jeg havde nok forventet at folk ville lykønsker ham d. 24 december også, men ikke én ønskede ham tillykke. Er det mig der er for snerpet?
Jeg havde forventet en sms eller måske en opringning fra den nærmeste familie, men ikke en eneste ringede eller skrev for at ønske ham tillykke. 
Min bedste veninde og hendes mand skrev begge en sms, hvilket jeg blev meget glad for, men ingen andre gav lyd fra sig.
Jeg var så skuffet da jeg gik i seng....
Men har jeg ret til at være skuffet? Eller skal jeg bare tolke det som at folk har travlt, og at det måske ikke lige er det der er i ders tanker?
Jeg kan sådan set godt forstå du er skuffet... Men jeg tror på at folk har skudt det ud, til fordel for juleaftens stress, når nu I allerede havde holdt fødselsdagen den 23.
Og måske tænkte de endda, at det ikke gjorde dig så meget, siden du holdt fødselsdagen den 23. så de netop kunne bruge deres energi på juleaften den 24.
Jeg skal gerne indrømme at jeg ville være en af dem der typisk glemte den slags... Jeg er en spasser til at huske, sådan generelt, på den slags...
Anmeld