Hvis i har SU-lån, så husk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

mor-til-vanessa

Toffi skriver:

Som udgangspunkt vil jeg mene det kun er for dem der har det i forvejen, så tror du er fritaget.. Men vil nu ikke lægge hoved på blokken..

oki.. jeg giver ikke dig skylden så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Aves..

Åh for pokker da...glemte jeg lige IGEN og ved ikke lige hvor den der kode er henne....møg, men har da hele januar til at få styr på det....

Anmeld

27. december 2010

*Toffee*

Eva:) skriver:

Åh for pokker da...glemte jeg lige IGEN og ved ikke lige hvor den der kode er henne....møg, men har da hele januar til at få styr på det....

He he.. Det der IGEN lyder nøjagtig som mig! Fatter ikke hvordan jeg kan glemme det hvert år.. Nu skulle det heldigvis gerne være sidste gang, da jeg, om alt går godt, er færdig den 21. januar

Anmeld

27. december 2010

Aves..

Toffi skriver:

He he.. Det der IGEN lyder nøjagtig som mig! Fatter ikke hvordan jeg kan glemme det hvert år.. Nu skulle det heldigvis gerne være sidste gang, da jeg, om alt går godt, er færdig den 21. januar

Mener det er nyt, er det ikke...jeg er fædig om 5 mdr. men skal læse videre, så jeg har en del år endnu at huske det på...

Anmeld

27. december 2010

Kruse90

årrh tak. DU er en skat.
Det havde jeg da fuldstændig glemt

Anmeld

27. december 2010

Kruse90

Kruse90 skriver:

årrh tak. DU er en skat.
Det havde jeg da fuldstændig glemt

skal man gå ind og sætte det ønskede beløb ind igen?
eller?

Er logget ind så mangler lige noget hjælp

Anmeld

27. december 2010

*Toffee*

Eva. skriver:

Mener det er nyt, er det ikke...jeg er fædig om 5 mdr. men skal læse videre, så jeg har en del år endnu at huske det på...

De havde det også sidste år.. Men selv med brevene glemte jeg det

Jeg regner også med at læse videre, men vil gerne arbejde ved siden af, så jeg slipper for de dumme lån.. Har låånt alt for længe nu.. Tilgengæld kommer det så heller ikke kun til at tage 2 år at læse videre..

Anmeld

27. december 2010

*Toffee*

Kruse90 skriver:

skal man gå ind og sætte det ønskede beløb ind igen?
eller?

Er logget ind så mangler lige noget hjælp

Du skriver det beløb du vil have udbetalt hver måned.. Dog er der selvfølgelig et maks beløb. Mener de har sat et beløb ind i forvejen så hvis det er det du vil have udbetalt, så mener jeg bare du godkender det

Anmeld

27. december 2010

Kruse90

Toffi skriver:

Du skriver det beløb du vil have udbetalt hver måned.. Dog er der selvfølgelig et maks beløb. Mener de har sat et beløb ind i forvejen så hvis det er det du vil have udbetalt, så mener jeg bare du godkender det

har fået en mail på e.boks
og der står at jeg har fået tildelt satser for su.
så står satsen for udeboende SU. og så satsen for mit lån? til om med juli månede?
tror du så ikke de selv har godkendt det?

Den siger der er en fejl når jeg godkender.?

Anmeld

27. december 2010

*Toffee*

Kruse90 skriver:

har fået en mail på e.boks
og der står at jeg har fået tildelt satser for su.
så står satsen for udeboende SU. og så satsen for mit lån? til om med juli månede?
tror du så ikke de selv har godkendt det?

Den siger der er en fejl når jeg godkender.?

Bum bum..

Hvis du læser videre står der så ikke at hvis du vil have lånet skal du godkende og hvis du ikke vil have det, så skal du bare gøre ingenting?

Det gør der ihvertfald på min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.