Hvis i har SU-lån, så husk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

*Toffee*

mor-til-vanessa skriver:

gælder det også hvis man lige har søgt om det???

Som udgangspunkt vil jeg mene det kun er for dem der har det i forvejen, så tror du er fritaget.. Men vil nu ikke lægge hoved på blokken..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

*Toffee*

Baby-støv skriver:

hvor åndsvagt.... Jeg har ikk noget Nemid....  Så jeg får det ikk i jan..... håber de har åbent imorgn.....

Har du ikke digital signatur så?

Anmeld

26. december 2010

*Toffee*

Glad for at være behjælpelig.. Jeg håber vi har underskrevet tidsnok.. Sidste år var jeg også lidt sent ude, men husker det som at jeg nåede at få det i januar.. Så det krydser jeg for også sker denne gang

Anmeld

26. december 2010

twinny

Toffi skriver:

Har du ikke digital signatur så?

Nej jeg havde det, der var før nemid. Som ikk er der mere... Jeg håber jeg når det.. har bestilt...  ellers får man det heldigvis med tilbagevirkende kraft....

Anmeld

26. december 2010

*Toffee*

Baby-støv skriver:

Nej jeg havde det, der var før nemid. Som ikk er der mere... Jeg håber jeg når det.. har bestilt...  ellers får man det heldigvis med tilbagevirkende kraft....

Okay, det jeg havde før NemID var nemlig digital signatur, og den rubrik var der nemlig stadig til at logge ind på..

Anmeld

26. december 2010

twinny

Toffi skriver:

Okay, det jeg havde før NemID var nemlig digital signatur, og den rubrik var der nemlig stadig til at logge ind på..

Nej det var ikk præcis det jeg havde... Men noget tredje som jeg ikke kan se mere derinde  Jeg venter....

Anmeld

26. december 2010

*Toffee*

Baby-støv skriver:

Nej det var ikk præcis det jeg havde... Men noget tredje som jeg ikke kan se mere derinde  Jeg venter....

Okay, jeg krydser for at du får fat i dem imorgen, så du kan godkende  

Anmeld

26. december 2010

twinny

Toffi skriver:

Okay, jeg krydser for at du får fat i dem imorgen, så du kan godkende  

Me to....

Anmeld

26. december 2010

FruSkruk

Det er forhåbentligt ikke rigtigt? Det anede jeg intet om  Ih! Og jeg har selvfølgelig mit NemID derhjemme (er hos min mor i Kbh indtil d. 3 januar). ØV! Så må jeg vente til februar. 

Anmeld

26. december 2010

*Toffee*

Stotheara skriver:

Det er forhåbentligt ikke rigtigt? Det anede jeg intet om  Ih! Og jeg har selvfølgelig mit NemID derhjemme (er hos min mor i Kbh indtil d. 3 januar). ØV! Så må jeg vente til februar. 

Dengang man skulle godkende pr. brev, der var jeg også et par gange for sent på den (ja, er vidst lidt uforbederlig), og jeg mener helt bestemt at jeg ikke ventede til februar med at få den udbetalt, men fik dem udbetalt i løbet af januar.

Det står på den støttemeddelse man får fra SU.. Jeg fik min for godt en måned siden.. Har bare glemt det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.