Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle medstuderende
Hvis i har SU-lån så husk i skal ind og godkende låneplanen for næste år, for at få pengene
Mvh. Julie - som kom i tanke om det idag, og håber det er tidsnok til at få lånet udbetalt, he he
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Orv tak for det.. Vil lige minde min kære kæreste om det
Takker
Ih, du er en skat, tusind tak!!
hvor åndsvagt.... Jeg har ikk noget Nemid.... Så jeg får det ikk i jan..... håber de har åbent imorgn.....
Toffi skriver: Hej alle medstuderende Hvis i har SU-lån så husk i skal ind og godkende låneplanen for næste år, for at få pengene Mvh. Julie - som kom i tanke om det idag, og håber det er tidsnok til at få lånet udbetalt, he he
gælder det også hvis man lige har søgt om det???
Baby-støv skriver: hvor åndsvagt.... Jeg har ikk noget Nemid.... Så jeg får det ikk i jan..... håber de har åbent imorgn.....
du behøves da ingen nemid.. du kan da komme på med den kode, som man plejer.. eller digital signatur
Done
mor-til-vanessa skriver: gælder det også hvis man lige har søgt om det???
skal ikke kunne sige det med sikkerhed, men tror nej.
Maja88 skriver: du behøves da ingen nemid.. du kan da komme på med den kode, som man plejer.. eller digital signatur
Jeg har haft en anden kode før nemid, som man ikke kan bruge mere... så har hverken det ene eller andet.... har bestilt nu.... håber jeg når det....
tusind tak for denne meddelelse, et havde jeg da glemt ALT om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128