Søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

jlp90

Fru'Rugaard skriver:

Okay, får hun noget inden hun bliver puttet?
Ellers prøv med majsvælling inden hun ska sove.

Hun vil ikke have flaske så det er svært at give hende vælling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Fru'Rugaard

jlp90 skriver:

Hun vil ikke have flaske så det er svært at give hende vælling.

har du prøvet de flasker der minder om brystet?
Så ku du måske snyde hende ved at ligge flasken ved brystet?
Men altså min datter har fra hun var 7 mdr, fået et måltid grød inden hun blev puttet kl. 20:00 - men måske du bare sku være konsikvent og tålmodighed, og blive ved med at tilbyde hende sutten eller andet noget vand om natten- eller give hende en nusseklud (hvis hun bruger det)- det har min datter i hvert fald haft stor glæde af.

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

26. december 2010

jlp90

Fru'Rugaard skriver:

har du prøvet de flasker der minder om brystet?
Så ku du måske snyde hende ved at ligge flasken ved brystet?
Men altså min datter har fra hun var 7 mdr, fået et måltid grød inden hun blev puttet kl. 20:00 - men måske du bare sku være konsikvent og tålmodighed, og blive ved med at tilbyde hende sutten eller andet noget vand om natten- eller give hende en nusseklud (hvis hun bruger det)- det har min datter i hvert fald haft stor glæde af.

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Nej, det har jeg godt nok ikke. Ja, der er nok ikke andet for end at prøve sig frem med vand, sutteklud osv.

Anmeld

26. december 2010

Fru'Rugaard

jlp90 skriver:

Nej, det har jeg godt nok ikke. Ja, der er nok ikke andet for end at prøve sig frem med vand, sutteklud osv.

Nej desværre.
- ville ønske jeg kunne give dig et korrekt svar

Anmeld

26. december 2010

jlp90

Fru'Rugaard skriver:

Nej desværre.
- ville ønske jeg kunne give dig et korrekt svar

Men sådan er det jo at være mor. Der er håb hun har sovet i 3 timer indtil videre, så nu vil jeg også ind og sove. Godnat og sov godt

Anmeld

26. december 2010

Fru'Rugaard

jlp90 skriver:

Men sådan er det jo at være mor. Der er håb hun har sovet i 3 timer indtil videre, så nu vil jeg også ind og sove. Godnat og sov godt

Dejligt

Sov godt

Anmeld

27. december 2010

SussieThyssen

jlp90 skriver:

okay, så vil jeg overveje det men hun vil ikke have flaske. Hun drikker at alm. glas men det kan vel også lade sig gøre. Skal det være lunkent eller koldt?

Du kan sagtens give hende det koldt. Lav en kandefuld og sæt på køl. Kold kamille te slukker dejligt også i somemrvarmen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.