Søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

jlp90

B&J skriver:

måske bliver hun ikke mæt af din mælk måske

Hun får grød 3 til 4 gange dagligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

jlp90

SussieThyssen skriver:

Kamillete er langt bedre.
Det beroliger og giver en bedre fyldfornemmelse.

Men det kræver, at hun skal have et ordentligt aftenfodder inden sovetid.

Kærligst
Sussie

ja, men er det ikke noget med at det ikke er godt med kamillie te til børn pga. allergi?

Anmeld

26. december 2010

B&J

jlp90 skriver:

Hun får grød 3 til 4 gange dagligt

ja men jeg tænker om natten siden hun vågner så mange gange når du giver hende bryst måske bliver hun ikke mæt bare en mulighed

Anmeld

26. december 2010

jlp90

B&J skriver:

ja men jeg tænker om natten siden hun vågner så mange gange når du giver hende bryst måske bliver hun ikke mæt bare en mulighed

Jeg tror nærmere det er fordi det er hyggeligt for det er ikke ret længe at hun spiser ad gangen.

Anmeld

26. december 2010

SussieThyssen

jlp90 skriver:

ja, men er det ikke noget med at det ikke er godt med kamillie te til børn pga. allergi?

Nej tværtimod.
Jo..altså hvis du køber det ukontrolerede økologiske dit og dat i en eller anden helsebutik eller asiatisk butik, så kan der være fare for at der er mug eller skimmel i planterne.
Men helt almindelig kamillete, som du kan få i breve i Brugsen og alle andre steder, fejler ikke det mindste og kan kun med fordel gives.
Det er testet for både mug og skimmel.
Kamille i sig selv er et af natures sundeste produketer for små og store, så giv du bare trolden en dejlig flaske kamille til nattedrikkeriet.

Anmeld

26. december 2010

B&J

jlp90 skriver:

Jeg tror nærmere det er fordi det er hyggeligt for det er ikke ret længe at hun spiser ad gangen.

har du så bare prøvet af ligge hende igen med det samme uden af give hende noget???

Anmeld

26. december 2010

Tulle28

jlp90 skriver:

Ja, det er heller ikke sådan at hun skal sove hele tiden fra 22 til 08, men jeg syntes bare at hver anden time er lidt for meget, da jeg så føler at jeg sover meget dårligt. Hun har tidligere sovet fra 22 til 4 også derefter hver 3. time hvilket egentlig har passet mig fint. Det er bare det at når man hører om andre børn der sover fra 22 til 08 om natten, så bliver jeg squ lidt misundelig (en grim ting). Havde det så bare været et barn. Nej, det er resten af mødregruppen 4 stk og mine fætres 2 børn (kun 3 mdr. gamle) hmf

Det kan jeg godt forstå, det er også bare så hårdt Sover hun hos dig? Du kan jo prøve at tilbyde hende vand i en periode og se hvordan det går - men virker hun meget sulten, ville jeg altså ikke tage mælken fra hende. Er hun inde i et udviklingsspring? For så kan det jo også være at hun bare har brug for mere mor end hun plejer om natten - det er jo der de bearbejder mange af dagens indtryk.

Anmeld

26. december 2010

jlp90

SussieThyssen skriver:

Nej tværtimod.
Jo..altså hvis du køber det ukontrolerede økologiske dit og dat i en eller anden helsebutik eller asiatisk butik, så kan der være fare for at der er mug eller skimmel i planterne.
Men helt almindelig kamillete, som du kan få i breve i Brugsen og alle andre steder, fejler ikke det mindste og kan kun med fordel gives.
Det er testet for både mug og skimmel.
Kamille i sig selv er et af natures sundeste produketer for små og store, så giv du bare trolden en dejlig flaske kamille til nattedrikkeriet.

okay, så vil jeg overveje det men hun vil ikke have flaske. Hun drikker at alm. glas men det kan vel også lade sig gøre. Skal det være lunkent eller koldt?

Anmeld

26. december 2010

jlp90

Tulle28 skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er også bare så hårdt Sover hun hos dig? Du kan jo prøve at tilbyde hende vand i en periode og se hvordan det går - men virker hun meget sulten, ville jeg altså ikke tage mælken fra hende. Er hun inde i et udviklingsspring? For så kan det jo også være at hun bare har brug for mere mor end hun plejer om natten - det er jo der de bearbejder mange af dagens indtryk.

Hun falder i søvn i sin egen seng der står ved siden af vores seng også når hun vågner første gang, sover hun herefter mellem os. Det kan da godt være, at det er fordi hun har brug for moar. Jeg kunne heller ikke drømme om ikke at give hende mælk, hvis hun græder og er ked af det. Jeg er nemlig en af de der pylrede mødre

Anmeld

26. december 2010

Fru'Rugaard

jlp90 skriver:

ja, det gør hun

Okay, får hun noget inden hun bliver puttet?
Ellers prøv med majsvælling inden hun ska sove.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.