Gravid på p piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Maja88

ikke for at være total demotiverende men lyder total meget som omgangssyge.. der er så mange som har det for tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Nattøs

Aprilmor11 skriver:

SÅ skal jeg fortælle dig noget sjovt

Jeg gik alene nede midt på Søndergade ( i byen ) da jeg fik det af vide ( skulle selv ringe til lægen og få svar ) , og min reaktion var, er det rigtig med tårer i øjne og kæmpe smil/grin , troede ikke på det, var så overlykkelig, folk kiggede helt vildt fordi at jeg blev ved at spørg om det var rigtig og tårene bare løb ned af mig Og min svigerinde ville have mig til at være der mens hun testede så det gjorde vi inde i vores center i byen , hun gik selv ud på toilettet , og da hun var færdig åbnede hun døren lidt og sagde ingenting .. Så smilte jeg og vi stod og hoppede og dansede ude på det her toilet selvom at der var kø til det Og der er kun lige plads til en så det var vældig sjovt .. Hun anede ikke hvad hun skulle sige og hvordan min bror skulle vide det Det var helt fantastisk

Hehe sød lille historie.

Men jeg er ikke gravid Ved ikke helt, hvad jeg skal synes om det, men som kæresten siger, så er det ikke helt det rigtige tidspunkt. Så vi venter til sommer

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

Nattøs skriver:

Hehe sød lille historie.

Men jeg er ikke gravid Ved ikke helt, hvad jeg skal synes om det, men som kæresten siger, så er det ikke helt det rigtige tidspunkt. Så vi venter til sommer

Jah, det skal ihvertfald nok lykkedes for jer

Held og lykke

Anmeld

27. december 2010

Diana...

Maja88 skriver:

ikke for at være total demotiverende men lyder total meget som omgangssyge.. der er så mange som har det for tiden

Ja det tænkte jeg også, der er så mange der er syge med det nu. 

Anmeld

27. december 2010

Nattøs

Aprilmor11 skriver:

Jah, det skal ihvertfald nok lykkedes for jer

Held og lykke

Mange tak

Anmeld

29. december 2010

Nattøs

Så havde man kvalme til morges, da jeg vågnet hmm... Virkelig mærkeligt, når testen var negativ forleden. Hvis det forsætter tager jeg til lægen i næste uge.

Anmeld

30. december 2010

Anja26

Hejsa..

Jeg er ny herinde..

Jeg håber i vil svarer på mit spørgsmål..

Jeg bruger p-piller og havde min første menstrations dag (på min sidste mens) d. 23 dec. Jeg vil gerne stoppe med pillerne og har defor ikke taget denne gang. Men så fik jeg idag noget brunt lignende udflåd.. Jeg er nervøs for at jeg er blevet gravid da jeg havde ægløsning 16.dec og glemte at tage en p-pille (været sam m kæresten). . Vil helst ikke være gravid. Har taget en graviditetstest som viste negativ.. men passer den? hvornår kan jeg regne med at den viser rigtig? Jeg skal helst ikke være gravid da det ikke går min kultur uden at være gift .

Kan man på en scanning ser hvornår man er blevet gravid ca.?

Er så nervøs.. ..

kh. mig

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

Anja26 skriver:

Hejsa..

Jeg er ny herinde..

Jeg håber i vil svarer på mit spørgsmål..

Jeg bruger p-piller og havde min første menstrations dag (på min sidste mens) d. 23 dec. Jeg vil gerne stoppe med pillerne og har defor ikke taget denne gang. Men så fik jeg idag noget brunt lignende udflåd.. Jeg er nervøs for at jeg er blevet gravid da jeg havde ægløsning 16.dec og glemte at tage en p-pille (været sam m kæresten). . Vil helst ikke være gravid. Har taget en graviditetstest som viste negativ.. men passer den? hvornår kan jeg regne med at den viser rigtig? Jeg skal helst ikke være gravid da det ikke går min kultur uden at være gift .

Kan man på en scanning ser hvornår man er blevet gravid ca.?

Er så nervøs.. ..

kh. mig

tror du skal ligge din tråd ud på forsiden...

Anmeld

30. december 2010

Nattøs

Pis jeg kastede for vildt op her til aften igen Lige efter aftensmaden. Nu forlanger kæresten, at jeg tager til lægen.

Anmeld

31. december 2010

Musen5

Ja... Har prøvet at blive gravid på p-piller.... Skidtet virker ikk ordentligt på mig. Har dog ikk blødt imens jeg har været gravid så jeg har opdaget det nogenlunde hurtigt.

/Livsmor 10+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.