Gravid på p piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Nattøs

Aprilmor11 skriver:

Godt

Og HUSK at de siger at det er den første morgen urin som er " sikrest "

Ja ved det godt, har læst MANGE indlæg her inde

Overvejer lidt om jeg skal sende kæresten afsted efter en test, når han er færdig med at se film. Spørger ham lige....

Han siger at han ikke vil køre i dette vejr og det er farligt om aften Men han nok skal gøre det i morgen tidligt, men ikke tidlig tidlig. Eller må jeg vente til i overmorgen med at tage den siger han for han er sikker på at der 99,9999 procent chance for at der ikke er noget Han siger jeg mangler nogle tegn osv. uha han siger også at dette site påvirker mig alt for meget. Men det synes han om alle sider, som jeg bruger tid på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Nattøs

Fuck hvor har jeg bare kvalme

Anmeld

26. december 2010

SaraLM

Er du holdt op med at spise dine p-piller nu du tror/håber at være blevet gravid?

Synes det er fornuftigt at din kæreste venter med at køre til det er sikkert for ham at køre - og du kan jo bare tage noget urin fra når du står op i morgen og teste når du har en test, skal bare opbevares køligt og stå og blive stuetemp inden du tester...

Anmeld

27. december 2010

Nattøs

SaraLM skriver:

Er du holdt op med at spise dine p-piller nu du tror/håber at være blevet gravid?

Synes det er fornuftigt at din kæreste venter med at køre til det er sikkert for ham at køre - og du kan jo bare tage noget urin fra når du står op i morgen og teste når du har en test, skal bare opbevares køligt og stå og blive stuetemp inden du tester...

nej jeg er ikke stoppet med at tage mine p piller. Jeg aner ikke om jeg er gravid? Men jeg har kastet op det meste af natten og har måtte sove på sofaen. Virkelig lorte nat Kan ikke holde noget i mig og har ikke mere mad i maven. Så det er rent mavesyre som smager virkelig dårligt. Håber vi kan finde en test i dag også få det tjekket.

Anmeld

27. december 2010

SaraLM

Ja det forstår jeg så ikke, hvis du har en fornemmelse af, at kunne være blevet gravid.. men jeg håber da du får en afklaring i dag og stoler på den.

Og så synes jeg du skal kontakte lægen, opkastninger over længere tid er aldrig sundt og man bør se en læge

Rigtig god bedring, og lad os vide hvad testen viser

Anmeld

27. december 2010

PernilleB

Min veninde blev gravid på p-piller og kondom..!!! og hun blødte stadig, og fik en rask lille dreng... vi gik i 10. kl. så det kan lade sig gøre,..

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

Nattøs skriver:

Ja ved det godt, har læst MANGE indlæg her inde

Overvejer lidt om jeg skal sende kæresten afsted efter en test, når han er færdig med at se film. Spørger ham lige....

Han siger at han ikke vil køre i dette vejr og det er farligt om aften Men han nok skal gøre det i morgen tidligt, men ikke tidlig tidlig. Eller må jeg vente til i overmorgen med at tage den siger han for han er sikker på at der 99,9999 procent chance for at der ikke er noget Han siger jeg mangler nogle tegn osv. uha han siger også at dette site påvirker mig alt for meget. Men det synes han om alle sider, som jeg bruger tid på.

Jamen så prøv du lige at fortæl ham at det faktisk ikke er alle som har symptomer .. Jeg var sikker på at jeg ihvertfald ikke var gravid , da jeg kun havde pletblødning og kvalme .. Så man ved aldrig .. Mænd de er bare ( mange ihvertfald ) sådan .. Og jeg forstår dem godt .. Det er jo kæmpe ting at gå ind til ..

Men nu må vi jo se

Kram

Anmeld

27. december 2010

Nattøs

Aprilmor11 skriver:

Jamen så prøv du lige at fortæl ham at det faktisk ikke er alle som har symptomer .. Jeg var sikker på at jeg ihvertfald ikke var gravid , da jeg kun havde pletblødning og kvalme .. Så man ved aldrig .. Mænd de er bare ( mange ihvertfald ) sådan .. Og jeg forstår dem godt .. Det er jo kæmpe ting at gå ind til ..

Men nu må vi jo se

Kram

Jeg har fået sendt ham afsted efter en test MEN han mener at han er synsk og mener ikke at den er positiv og har lovet ikke at gå amork, hvis den viser noget andet. For så skal der købes en ny hurtigt også skal der ringes til lægen i morgen

Men noget i mig, er jeg lidt nervøs om jeg overregere? som kæresten mener, at jeg gøre`Aner ikke engang om hvordan man føler om man er gravid? Jeg har i min ungdom taget en del test og de har alle været negative. (Det var en periode, hvor jeg ikke troede på p piller og kondom)

Jeg aner ikke hvad jeg håber at den viser, noget i mig, siger at den er negativ.

Anmeld

27. december 2010

JuelZ

jeg blev gravid første gang på p.piller, jeg opdagede det ved at jeg blødte mindre og ved at jeg os gik og kastede op som du gør/gjorde..

jeg fik så SA da jeg var i 10 uge pga for meget stress og spekulationer over hvordan jeg sku sige det til min mor...

Nu har jeg fast kæreste på og er blevet gravid cirka 5-6 måneder efter jeg smed p.pillerne. Jeg er nu i uge 8+3 og kunne ikke være mere lykkelig ..

Håber du finder ud af det meget snart, det skal lige siges, at nogen kan godt teste positiv allerede i starten af uge 4, det gjorde jeg, men den var ekstrem svag, men positiv..

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

Nattøs skriver:

Jeg har fået sendt ham afsted efter en test MEN han mener at han er synsk og mener ikke at den er positiv og har lovet ikke at gå amork, hvis den viser noget andet. For så skal der købes en ny hurtigt også skal der ringes til lægen i morgen

Men noget i mig, er jeg lidt nervøs om jeg overregere? som kæresten mener, at jeg gøre`Aner ikke engang om hvordan man føler om man er gravid? Jeg har i min ungdom taget en del test og de har alle været negative. (Det var en periode, hvor jeg ikke troede på p piller og kondom)

Jeg aner ikke hvad jeg håber at den viser, noget i mig, siger at den er negativ.

SÅ skal jeg fortælle dig noget sjovt

Jeg gik alene nede midt på Søndergade ( i byen ) da jeg fik det af vide ( skulle selv ringe til lægen og få svar ) , og min reaktion var, er det rigtig med tårer i øjne og kæmpe smil/grin , troede ikke på det, var så overlykkelig, folk kiggede helt vildt fordi at jeg blev ved at spørg om det var rigtig og tårene bare løb ned af mig Og min svigerinde ville have mig til at være der mens hun testede så det gjorde vi inde i vores center i byen , hun gik selv ud på toilettet , og da hun var færdig åbnede hun døren lidt og sagde ingenting .. Så smilte jeg og vi stod og hoppede og dansede ude på det her toilet selvom at der var kø til det Og der er kun lige plads til en så det var vældig sjovt .. Hun anede ikke hvad hun skulle sige og hvordan min bror skulle vide det Det var helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.