Kære alle jer andre.
Jeg simpelthen nød til at spørger jeg gravide eller mødre her inde omkring noget???
Har i prøvet at blive gravide på p piller og blødte i under graviteten i starten?
Jeg har i den senere tid, gået og brækket mig med ugers mellemrum, det er ikke bare lidt, men simpelthen voldsomt opkastninger. Jeg har lige været i bio med kæresten og inden vi tog afsted, havde jeg allerede kvalvme. Da vi kommer på banegården, blev jeg mere dårlig, men gik ud fra, at det var fordi. At jeg manglede mad, efter vi havde spist blev jeg dårligere, bare jeg grinte. Der kastede jeg lidt op i munden og under filmen, måtte jeg virkelig tage mig sammen, for ikke at kaste op.
Da filmen var slut og vi kom ud af banegården, nåede vi at gå fem min, hvor vi går og snakker om filmen og griner. Kaster jeg pludselig sindsyg meget op og de næste 10 min mens vi går videre, kaster jeg mere op. Heldigvis har jeg det fint nu.
For en uge siden, kastede jeg også op efter en julefrokost, hvor jeg ikke engang drak eller spiste særlig meget. Men jeg forstår ikke, hvorfor jeg har haft det røde? Men det røde, opførte sig vildt mærkeligt, blødte slet ikke i samme grad, som jeg plejer.
Jeg har snakket med kæresten om, at tage en test i morgen, selv om jeg ikke tror, at jeg er gravid.
Så håber virkelig, at i kan hjælpe mig.
knus nattøs
Anmeld