Gravid på p piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.959 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Nattøs

Kære alle jer andre.

Jeg simpelthen nød til at spørger jeg gravide eller mødre her inde omkring noget???

Har i prøvet at blive gravide på p piller og blødte i under graviteten i starten? 

Jeg har i den senere tid, gået og brækket mig med ugers mellemrum, det er ikke bare lidt, men simpelthen voldsomt opkastninger. Jeg har lige været i bio med kæresten og inden vi tog afsted, havde jeg allerede kvalvme. Da vi kommer på banegården, blev jeg mere dårlig, men gik ud fra, at det var fordi. At jeg manglede mad, efter vi havde spist blev jeg dårligere, bare jeg grinte. Der kastede jeg lidt op i munden og under filmen, måtte jeg virkelig tage mig sammen, for ikke at kaste op. 

Da filmen var slut og vi kom ud af banegården, nåede vi at gå fem min, hvor vi går og snakker om filmen og griner. Kaster jeg pludselig sindsyg meget op og de næste 10 min mens vi går videre, kaster jeg mere op. Heldigvis har jeg det fint nu.

For en uge siden, kastede jeg også op efter en julefrokost, hvor jeg ikke engang drak eller spiste særlig meget. Men jeg forstår ikke, hvorfor jeg har haft det røde? Men det røde, opførte sig vildt mærkeligt, blødte slet ikke i samme grad, som jeg plejer.

Jeg har snakket med kæresten om, at tage en test i morgen, selv om jeg ikke tror, at jeg er gravid.

Så håber virkelig, at i kan hjælpe mig.

knus nattøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Aprilmor11

Nattøs skriver:

Kære alle jer andre.

Jeg simpelthen nød til at spørger jeg gravide eller mødre her inde omkring noget???

Har i prøvet at blive gravide på p piller og blødte i under graviteten i starten? 

Jeg har i den senere tid, gået og brækket mig med ugers mellemrum, det er ikke bare lidt, men simpelthen voldsomt opkastninger. Jeg har lige været i bio med kæresten og inden vi tog afsted, havde jeg allerede kvalvme. Da vi kommer på banegården, blev jeg mere dårlig, men gik ud fra, at det var fordi. At jeg manglede mad, efter vi havde spist blev jeg dårligere, bare jeg grinte. Der kastede jeg lidt op i munden og under filmen, måtte jeg virkelig tage mig sammen, for ikke at kaste op. 

Da filmen var slut og vi kom ud af banegården, nåede vi at gå fem min, hvor vi går og snakker om filmen og griner. Kaster jeg pludselig sindsyg meget op og de næste 10 min mens vi går videre, kaster jeg mere op. Heldigvis har jeg det fint nu.

For en uge siden, kastede jeg også op efter en julefrokost, hvor jeg ikke engang drak eller spiste særlig meget. Men jeg forstår ikke, hvorfor jeg har haft det røde? Men det røde, opførte sig vildt mærkeligt, blødte slet ikke i samme grad, som jeg plejer.

Jeg har snakket med kæresten om, at tage en test i morgen, selv om jeg ikke tror, at jeg er gravid.

knus nattøs

Jeg blev gravid på p-piller og blødte lidt i starten ..

Min mor blødte de første 6 måneder med mig, så det kan gost lade sig gøre ..

Og det er meget normalt i starten ..

Men prøv da at tag en tast, men husk, hvis du ikke er langt nok henne kan den godt vise negativ ..

Jeg havde først en positivtest i 7. uge

Men det kan jo også være noget omgangs syge ..

Men held og lykke

Giv lige en update på det

Kram her fra

Anmeld

26. december 2010

Nattøs

Aprilmor11 skriver:

Jeg blev gravid på p-piller og blødte lidt i starten ..

Min mor blødte de første 6 måneder med mig, så det kan gost lade sig gøre ..

Og det er meget normalt i starten ..

Men prøv da at tag en tast, men husk, hvis du ikke er langt nok henne kan den godt vise negativ ..

Jeg havde først en positivtest i 7. uge

Men det kan jo også være noget omgangs syge ..

Men held og lykke

Giv lige en update på det

Kram her fra

Hverken mig eller kæresten tror på, at det er omgangssyge. 

For som kæresten siger, så plejer man at kunne se på mig, om jeg har omgangssyge

Men ved ikke engang om det glæder mig, at høre at i begge blødte smiler. Uha glæder mig hellere ikke at høre, at man måske får en negativ test, hvis man ikke er langt nok henne For håbede lige, at det kunne give os lidt fred i sjælen.

Men skal nok lige give en opdatering i morgen

Anmeld

26. december 2010

mor til 2 skønne piger .

Nattøs skriver:

Kære alle jer andre.

knus nattøs

hejsa (: har ikke selv prøvet a blive gravid på p-piller , men ved det sagtens kan lade sig gøre da de jo ikke er 100% sikker ..

.  men du må lig lave en update når du finder ud a det . hihi

Anmeld

26. december 2010

Nattøs

kiwii skriver:

hejsa (: har ikke selv prøvet a blive gravid på p-piller , men ved det sagtens kan lade sig gøre da de jo ikke er 100% sikker ..

.  men du må lig lave en update når du finder ud a det . hihi

Hehe skal nok.  Ved også godt, at det kan lade sig gøre.

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Nattøs skriver:

Hverken mig eller kæresten tror på, at det er omgangssyge. 

For som kæresten siger, så plejer man at kunne se på mig, om jeg har omgangssyge

Men ved ikke engang om det glæder mig, at høre at i begge blødte smiler. Uha glæder mig hellere ikke at høre, at man måske får en negativ test, hvis man ikke er langt nok henne For håbede lige, at det kunne give os lidt fred i sjælen.

Men skal nok lige give en opdatering i morgen

Det var bare for din egen skyld .. For havde en veninde som drak efter en negativ graviditetstest og hun mistede .. Så det var bare for at hjælpe

Anmeld

26. december 2010

Nattøs

Aprilmor11 skriver:

Det var bare for din egen skyld .. For havde en veninde som drak efter en negativ graviditetstest og hun mistede .. Så det var bare for at hjælpe

Jamen siger da også mange tak Men jeg drikker stortset aldrig, jeg tror måske, siden jeg har mødt min kæreste, så har jeg drukket 2 gange på 10 måneder smiler

Men er da ked af at høre det om din veninde

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Nattøs skriver:

Jamen siger da også mange tak Men jeg drikker stortset aldrig, jeg tror måske, siden jeg har mødt min kæreste, så har jeg drukket 2 gange på 10 måneder smiler

Men er da ked af at høre det om din veninde

Okay så er det jo ikke et problem

Jah, men det kan jo desværre ske

Men ønsker jer ihvertfald held og lykke og glæder mig til at høre den lille update

Anmeld

26. december 2010

Nattøs

Aprilmor11 skriver:

Okay så er det jo ikke et problem

Jah, men det kan jo desværre ske

Men ønsker jer ihvertfald held og lykke og glæder mig til at høre den lille update

Ja det er desværre hvad der kan ske

Hehe skal nok tage afsted tidligt i morgen tidlig og købe en test

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Nattøs skriver:

Ja det er desværre hvad der kan ske

Hehe skal nok tage afsted tidligt i morgen tidlig og købe en test

Godt

Og HUSK at de siger at det er den første morgen urin som er " sikrest "

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.