Hvad skal man bare eje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Pige2009

B&J skriver:

det er jo kun super dejligt

Nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Det er rigtigt. Jeg har fået en OBH Nordica gryde med indbygget dørslag og ikke fordi jeg manglede, men jeg var lidt træt af at håndtagene på mine ellers megadyre Hackmann gryder bliver glohede på komfuret!

ja det var da heller ikke særlig smart

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

nutche skriver:

ja det var da heller ikke særlig smart

Nej, vel?! Men nu kan jeg heldigvis lave mad uden at skulle fjerne gryden med grydelapper

Anmeld

26. december 2010

Silvermist

Hmm...den store grill fra BOSCH, som nærmest kan grille det hele, de lækreste sandwich, kød, fisk, tja name it  Vi elsker vores og bruger den rigtig meget. Den er også super til at grille boller Mmm...

Ellers kunne I ønske jer en denne her cappuccino-maskine fra FRANCIS FRANCIS. Vi fik sådan en (i sort) i bryllupsgave fra min far og hans kone og vi ELSKER den

Anmeld

26. december 2010

B&J

Silvermist skriver:

Hmm...det store grill fra BOSCH, som nærmest kan det hele, de lækreste sandwich, kød, fisk, tja name it  Vi elsker vores og bruger det rigtig meget. Det er også super til at grille boller Mmm...

Ellers kunne I ønske jer en denne her cappuccino-maskine fra FRANCIS FRANCIS. Vi fik sådan en (i sort) i bryllupsgave fra min far og hans kone og vi ELSKER den

grillen lyder som en super ide  taak

men desværre ikke den neden under ingen af os drikker gaffe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.