Hvad skal man bare eje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

B&J

PernilleB skriver:

hvis du går ind på bagemaskinen.dk der kan du se hva de kan..

uhhh jeg er hoppet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

B&J

PernilleB skriver:

hvis du går ind på bagemaskinen.dk der kan du se hva de kan..

jeg er dybt forelsket nu den skal jeg da bare eje den er jo død smart... hold da op... men det er jo lige med hvad for en maskine der er bedst hihihihihi

Anmeld

26. december 2010

PernilleB

B&J skriver:

jeg er dybt forelsket nu den skal jeg da bare eje den er jo død smart... hold da op... men det er jo lige med hvad for en maskine der er bedst hihihihihi

vi har den støreste... den fik vi i fødselsdagsgave..  den er bare kanon..!!!

Anmeld

26. december 2010

B&J

PernilleB skriver:

vi har den støreste... den fik vi i fødselsdagsgave..  den er bare kanon..!!!

uhhhh den står også på ønske listen

Anmeld

26. december 2010

Benjamins'mor

Vi har i julegave fået 2 gryder for vi manglede store gryder.

Så fik vi også en blender, for den er bare super at have til smoothies og når man skal blende baby mad.

Så har vi også fået en friture gryde, det ønskede kæresten sig da det er 100 gange nemmere end at lave pommes frites i ovnen.

Så har vi fået drikkeglas. Det er altid rart at have ekstra mange.

Anmeld

26. december 2010

Benjamins'mor

Så har vi også fået en wok, og den er bare guld værd.

Ellers kunne du ønske dig:

Stavblender. Brødrister. Toast-maskine. Elektronisk sliber til køkkenknive. Mikro ovn. El-kedel.

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

B&J skriver:

det forstår jeg godt men vi ønsker os bare så mange ting så det må vente desværre det er også mere spænde

Ja, det er nok bare fordi, jeg har så mange dejlige ting, jeg har ønsket og fået i gave i årenes løb og ikke føler jeg mangler noget nu Rent luksusproblem...

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

nutche skriver:

eeelsker bare gavekort til oplevelser

men synes også der er mange ting der bare gør hverdagen meget lettere.

her har jeg fx. fået en elektronisk køkkenvægt, muffinsforme af silikone, og en 14 liter suppegryde det er ting som jeg længe har ønsket mig.... men bare ikke lige fået købt.

Det er rigtigt. Jeg har fået en OBH Nordica gryde med indbygget dørslag og ikke fordi jeg manglede, men jeg var lidt træt af at håndtagene på mine ellers megadyre Hackmann gryder bliver glohede på komfuret!

Anmeld

26. december 2010

B&J

281210 skriver:

Så har vi også fået en wok, og den er bare guld værd.

Ellers kunne du ønske dig:

Stavblender. Brødrister. Toast-maskine. Elektronisk sliber til køkkenknive. Mikro ovn. El-kedel.

føler mig helt flov har det hele du skrev ned ups... ja vi har mange ting men stadig en masse vi vist ikke har hihihihi forstår godt i ønsker jer nyde gryder det står også på vores ønske liste super lækkert med en masse dejlige gryder

Anmeld

26. december 2010

B&J

Baagøe skriver:

Ja, det er nok bare fordi, jeg har så mange dejlige ting, jeg har ønsket og fået i gave i årenes løb og ikke føler jeg mangler noget nu Rent luksusproblem...

det er jo kun super dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.