Hvad skal man bare eje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. december 2010

B&J

Hej alle sammen sidder og tænker på ønsker har en masse fødselsdags ønsker til mig og kæresten men har i nogle gode ideer til hvad man bare skal eje i sit hjem som man kan ønske sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Lone Jakobsen

B&J skriver:

Hej alle sammen sidder og tænker på ønsker har en masse fødselsdags ønsker til mig og kæresten men har i nogle gode ideer til hvad man bare skal eje i sit hjem som man kan ønske sig

et vaffeljern

Anmeld

26. december 2010

B&J

nutche skriver:

et vaffeljern

jaaa det skal man også der for jeg har et ellers rigtigt god ide

Anmeld

26. december 2010

PernilleB

en bagemaskine...!! sådan en har vi, og den er guld værd... bling du hælder det i dagen før og BUM der er frisk morgenbrød når du vågner...!!!

Anmeld

26. december 2010

B&J

PernilleB skriver:

en bagemaskine...!! sådan en har vi, og den er guld værd... bling du hælder det i dagen før og BUM der er frisk morgenbrød når du vågner...!!!

det lyder super lækkert tror jeg skal skrive sådan en på listen.... er det lige meget hvad den skal bage eller?? kan den bage rugbrød? og er der opskrifter der i??? helst ikke hvidt brød

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

B&J skriver:

Personligt ønsker jeg mig hellere gaver til oplevelser fremfor materielle ting

Anmeld

26. december 2010

B&J

Baagøe skriver:

det forstår jeg godt men vi ønsker os bare så mange ting så det må vente desværre det er også mere spænde

Anmeld

26. december 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

eeelsker bare gavekort til oplevelser

men synes også der er mange ting der bare gør hverdagen meget lettere.

her har jeg fx. fået en elektronisk køkkenvægt, muffinsforme af silikone, og en 14 liter suppegryde det er ting som jeg længe har ønsket mig.... men bare ikke lige fået købt.

Anmeld

26. december 2010

B&J

nutche skriver:

eeelsker bare gavekort til oplevelser

men synes også der er mange ting der bare gør hverdagen meget lettere.

her har jeg fx. fået en elektronisk køkkenvægt, muffinsforme af silikone, og en 14 liter suppegryde det er ting som jeg længe har ønsket mig.... men bare ikke lige fået købt.

Anmeld

26. december 2010

PernilleB

B&J skriver:

det lyder super lækkert tror jeg skal skrive sådan en på listen.... er det lige meget hvad den skal bage eller?? kan den bage rugbrød? og er der opskrifter der i??? helst ikke hvidt brød

hvis du går ind på bagemaskinen.dk der kan du se hva de kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.