2 streger i julegave:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Enayia

Det var da den bedste julegave at få! kæmpe tillykke med de 2 streger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

tb

stort tillykke herfra!!!!

Anmeld

27. december 2010

Miia90

hvor er det vildt. stort tillykke.

håber det smitter

Anmeld

27. december 2010

Lambi

Tak skal i have alle sammen jeg har talt med klinikken og skal til scanning d. 12 jan...så jeg håber at alt er som det skal

Anmeld

27. december 2010

Mullefisen2011

STORT TILLYKKE

Anmeld

27. december 2010

Brams

Lambi skriver:

Tak skal du have... ja, jeg er over lykkelig Men hold da op, 12 år...så har du/I også virkelig fortjent et lykken smilede til jer flot at i holdt ud i så lang tid

Tak det er sødt sagt. Hun var hele ventetiden værd, så I kan godt glæde Jer

Anmeld

27. december 2010

Lambi

Miia90 skriver:

hvor er det vildt. stort tillykke.

håber det smitter

Tak skal du have.. ja håber at det kan smitte lidt på jer damer herinde har fulgt lidt med dine tråde, er du startet i en ny omgang behnadling? håber at det kommer til at lykkes for jer...

Anmeld

28. december 2010

Miia90

Lambi skriver:

Tak skal du have.. ja håber at det kan smitte lidt på jer damer herinde har fulgt lidt med dine tråde, er du startet i en ny omgang behnadling? håber at det kommer til at lykkes for jer...

vi startede i IVF lang d. 19 dec så der skulle meget gerne ligget et befrugtet æg oppe i mig den første uge i feb

Anmeld

28. december 2010

Lambi

Miia90 skriver:

vi startede i IVF lang d. 19 dec så der skulle meget gerne ligget et befrugtet æg oppe i mig den første uge i feb

Ej hvor spennende... håber at det kommer til at lykkes for jer denne gang...måske et lidt dumt spørgsmål, men nu har jeg ikke selv været igennem den behandling, men hvad er IVF lang, hvorfor hedder noget lang og kort?

Anmeld

28. december 2010

Miia90

forløbet for lang er 7uger og den anden er vist 4uger. men hva forskellen er ved jeg faktisk behandlingsmæsigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.