Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lambi skriver: ja som overskriften lyder så har jeg taget en test idag, og den var MEGET positiv jeg havde egentligt testdag igår, men valgte at ikke tage en igår, hvis jeg skulle gå og være skuffet hele dagen...men vi fik så vores julegave idag istedet Jeg kan slet slet ikke beskrive følelsen, den glæde jeg føler nu er noget helt fantastiskt...men det er bare så svært at tro på efter alle disse år
ja som overskriften lyder så har jeg taget en test idag, og den var MEGET positiv jeg havde egentligt testdag igår, men valgte at ikke tage en igår, hvis jeg skulle gå og være skuffet hele dagen...men vi fik så vores julegave idag istedet
Jeg kan slet slet ikke beskrive følelsen, den glæde jeg føler nu er noget helt fantastiskt...men det er bare så svært at tro på efter alle disse år
Stort tillykke!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Betina_fra_Als skriver: Hejza,Stort tillykke med det lille spir :-) det er en god dag den 25. december, det er nemlig min fødselsdag :-)
Hejza,Stort tillykke med det lille spir :-) det er en god dag den 25. december, det er nemlig min fødselsdag :-)
Tak skal du have.... og tillykke til dig
heisamig skriver: Kæææmpe TILLYKKE.... Hurra hurra... hvor er det bare fantastisk!!!! Jeg har netop selv fået den fantastiske gave nogle dage inden juleaften
Kæææmpe TILLYKKE.... Hurra hurra... hvor er det bare fantastisk!!!!
Jeg har netop selv fået den fantastiske gave nogle dage inden juleaften
Kæmpe tillykke til jer begge og glædelig jul og godt nytår:O)
stort tillykke
STORT tillykke - bedre gave findes der vist ikke
Hurra hjertelig tillykke
Tillykke med den fantastiske julegave! Jeg misunder dig helt ind til hjertet. Jeg trak nitten og fik min mens i morges
Tillykke med den store jule gave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128