Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som overskriften lyder så har jeg taget en test idag, og den var MEGET positiv jeg havde egentligt testdag igår, men valgte at ikke tage en igår, hvis jeg skulle gå og være skuffet hele dagen...men vi fik så vores julegave idag istedet
Jeg kan slet slet ikke beskrive følelsen, den glæde jeg føler nu er noget helt fantastiskt...men det er bare så svært at tro på efter alle disse år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FANTASTISK!
TILLYKKE
åh hvor er det fantastisk!! kæmpe tillykke!!! så blegner alle de andre gaver ved siden af, ikke?
Kæmpe tillykke
Sikke en julegave
Kæææmpe TILLYKKE.... Hurra hurra... hvor er det bare fantastisk!!!!
Jeg har netop selv fået den fantastiske gave nogle dage inden juleaften
Lambi skriver: ja som overskriften lyder så har jeg taget en test idag, og den var MEGET positiv jeg havde egentligt testdag igår, men valgte at ikke tage en igår, hvis jeg skulle gå og være skuffet hele dagen...men vi fik så vores julegave idag istedet Jeg kan slet slet ikke beskrive følelsen, den glæde jeg føler nu er noget helt fantastiskt...men det er bare så svært at tro på efter alle disse år
Eeeej, hvor dejligt for jer!
Kan godt forstå at I er glade.
Stort TILLYKKE
heisamig skriver: Kæææmpe TILLYKKE.... Hurra hurra... hvor er det bare fantastisk!!!! Jeg har netop selv fået den fantastiske gave nogle dage inden juleaften
tak for det...ejj hvor dejligt tillykke til dig også
Tjuhl skriver: åh hvor er det fantastisk!! kæmpe tillykke!!! så blegner alle de andre gaver ved siden af, ikke?
Jo det skal jeg lige love for at de gør og Tak
Tilykke tillykkeDejlig julegave
Mange gange tillykke - et rigtig julemirakel!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128