Er jeg for tarvelig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

lige præcis.. men har nu fået meldinger om fra min søster (som er sammen med min kærestes fætter) at der er mange der har meldt fra fordi de ikke kan komme frem.... så nu kan det da være det hele bliver aflyst alligevel..!!

Ja, så løser problemet jo sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja, så løser problemet jo sig selv

ja, der er ikke mange der er nået frem...

men her har vi fået den store julemiddag alligevel...

RISENGRØD.. så nu vil jeg snart putte lillepigen, og selv tage en slapper.. og håbe på at han kommer imorgen

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

ja, der er ikke mange der er nået frem...

men her har vi fået den store julemiddag alligevel...

RISENGRØD.. så nu vil jeg snart putte lillepigen, og selv tage en slapper.. og håbe på at han kommer imorgen

Så må du rigtigt hygge dig...stooort knus.
Her står jeg på hovedet..har lige sat flæskestegen ind i ovnen og er ved at dække julebordet og pynte det sidste i stuen. Når jeg har gjort det har jeg lige 4 kg kartofler at pille, men det har jeg nu tænkt mig at gøre mens jeg sidder i sofaen og ser Dyrlægens plejebarn sammen med min søn 

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Så må du rigtigt hygge dig...stooort knus.
Her står jeg på hovedet..har lige sat flæskestegen ind i ovnen og er ved at dække julebordet og pynte det sidste i stuen. Når jeg har gjort det har jeg lige 4 kg kartofler at pille, men det har jeg nu tænkt mig at gøre mens jeg sidder i sofaen og ser Dyrlægens plejebarn sammen med min søn 

tak skal du have tror og håber på at der kommer noget spændende i tv ellers må jeg da også lige sætte dyrlægens plejebørn på.. den er slet ikke tosset..

men du lyder til at have travlt, så du må da have en rigtig god fornøjelse, og en rigtig dejlig jul...!!

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

tak skal du have tror og håber på at der kommer noget spændende i tv ellers må jeg da også lige sætte dyrlægens plejebørn på.. den er slet ikke tosset..

men du lyder til at have travlt, så du må da have en rigtig god fornøjelse, og en rigtig dejlig jul...!!

Hehe..ja det er da en klassiker man skal se til jul..og så er den lille Winnie og Dirch bare så søde sammen.
Hygge hejsa og god fornøjelse 
*Og væk var hun*

Anmeld

23. december 2010

karina pigen

Anonym skriver:

han havde lovet ham at han kunne køre kl. 12 så vi kunne komme afsted i god tid....

men så den person der skulle overtage kunne de ikke få fat i fordi han lå og sov..!! rigtig surt.. og savner bare min kæreste så inderligt meget....!!

men håber jeg får set ham imorgen ihvertfald...

det kan jeg godt forståå.. og det er også være nederen at en anden er skyd i at han ik kunne komme afsted men det jo bare ik dn kærestes skyld... tror da os han hellere ville være sammen med dig end på arbejde.

Anmeld

23. december 2010

Muffinmus

hvis jeg på forhånd har sagt til min chef at jeg SKAL gå tidligt den dag, så går jeg sgu.....

Familien kommer jo først, men samtidig skal man jo også passe sit job. Jeg synes bare at hvis det er advaret at man skal gå tidligt og fejre jul, jamen så er det bare sådan. 

Så jeg ville sørme være skidesur på min mand hvis han ikke havde nosser nok til at gå hjem og fejre julen.

Anmeld

24. december 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

hvis jeg på forhånd har sagt til min chef at jeg SKAL gå tidligt den dag, så går jeg sgu.....

Familien kommer jo først, men samtidig skal man jo også passe sit job. Jeg synes bare at hvis det er advaret at man skal gå tidligt og fejre jul, jamen så er det bare sådan. 

Så jeg ville sørme være skidesur på min mand hvis han ikke havde nosser nok til at gå hjem og fejre julen.

ja, folk hos hans farfar var også skuffede over at han først var derude 20.30 når det startede kl. 17.00 ...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.