Er jeg for tarvelig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

karina pigen

jeg kan godt forstå dig men kan også forstå din kæreste.. og hans boss.. det er en arbejdesplads og hvis der var mulighed for at sende folk hjem så de kunne nå til jule tamtam tror jeg ik man ville nægte ansatte det medmindre at det bare ik var muligt.. og de lyder til at de havde travlt. og jeg  kender det alt for godt selv og jeg har selv sagt så kør og fuck det arrbejde.. men men men  alligevel set fra en anden side så ønsker man heller ik at ens kæreste bliver fyrret og det kunne nemt ske..

det er frusterende og belastende og det et lorte vejr og det ødelægger så mange planer.

men synes måske det dig der har reagere lidt off, og manden der har handlet så godt som han kunne .. selvfølgelig siger man ting i kampens hede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

Puha... her desvære ingen råd. men kender godt det der med at mænd bare ikk vil ringe selv... som om a deres stolthed forsvinder hvis de ringer og siger til nogen der er noget de ikk kan...!!! jeg skal sågar ringe og aftale og aflyse lægetider for min kæreste... GØR DET DOG SELV, DIN.... WUUS..!!!!!

Når det er dem der ikk il og kan og gider, janem så er det sq ikk os kvinder der skal være til grin foran andre..!!! min kæreste kunne ikk engang ringe til min far i starten og konfirmere en aftale DE havde lavet, som jeg intet vidste om..!!!

jeg har bare sagt til ham hele dagen at jeg har fuld forståelse for at det er svært bare at køre sin vej fra snefyldte veje, og skuffe folk...

og derfor må han også forstå at jeg ikke vil tage med ud til hans farfar.. for det første fordi jeg har en datter med halsbetændelse, og for det andet fordi han ikke engang er halvvejs, og måske er hernede ved 20-21 tiden..!!

men det synes han åbenbart var mere tarveligt end at jeg blev ked af at han ikke kunne komme tidligere hjem, selvom jeg forklarede min forståelse...

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

ok, han kan ikke tillade sig at brokke sig over at du ikke tager din datter ud i det her vejr... 

det havde jeg ikke lige læst mig frem til...  At han altså brokkede sig over det.. 

Den er sq heller ikke nem at i ikke bor sammen...
Men holder mig stadig til det råd jeg skrev før... altså med modifikationer, når nu i ikke bor sammen..  

nej, men det betyder alt for dem at komme ud til deres farfar/morfar, frem for at tænke på vejret.. og det tænker jeg meget på når jeg har en lille pige på bare 15 mdr.

men tak for dine råd...!! prøver at lægge det bag mig og får en god dag imorgen..!!

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

nu er han min kæreste og ikke min mand men vil nu ikke sige jeg har brokket mig.. og vi bor ikke sammen...

da det faktisk ikke er hans arbejde, men noget han havde tilbudt at hjælpe med i disse dage på betingelse af at han kunne køre kl. 12.. at bossen så ikke finder en afløser til ham synes jeg godt nok er tarveligt...

og har da bestemt savnet ham meget.. men gør mig bare ked af det at han ikke kan se det fra min side at jeg også har en datter og tænke på, og at han derfor må tage hos sin farfar alene..!!

Nåe...ja, det giver jo lidt mere oplysning, de ting du siger der.
Mand eller kæreste...ja ok...regnede med I boede sammen, og så har jeg altid syntes det var noget rod at kalde den man lever sammen med for en kæreste...hehe.
Men i dit tilfælde, så ER han en kæreste, kan jeg forstå 
Ja, sådan som du belyser det, så er der lidt mere forståelse i, at du bliver smågnaven.
Men-men...tjaaa...vil nu sige, at han da sagtens selv kan sige til sin fader, at du og den bette ikke er med pga den lilles halsbetændelse, og det er da forståeligt nok, at han også gerne vil være hos sin familie.
Det er jo noget af en ballancegang, den der med hvad man skal gøre hvor.
Men, hvis han synes du selv skal ringe afbud, så må du gøre det.
Det tror jeg nu jeg også selv ville have gjort, det er også mest høfligt.
Og så får du lige et lille knus, det er jo svært at hjælpe, hvis man ikke helt har forstået sagens sammenhæng.

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

karina pigen skriver:

jeg kan godt forstå dig men kan også forstå din kæreste.. og hans boss.. det er en arbejdesplads og hvis der var mulighed for at sende folk hjem så de kunne nå til jule tamtam tror jeg ik man ville nægte ansatte det medmindre at det bare ik var muligt.. og de lyder til at de havde travlt. og jeg  kender det alt for godt selv og jeg har selv sagt så kør og fuck det arrbejde.. men men men  alligevel set fra en anden side så ønsker man heller ik at ens kæreste bliver fyrret og det kunne nemt ske..

det er frusterende og belastende og det et lorte vejr og det ødelægger så mange planer.

men synes måske det dig der har reagere lidt off, og manden der har handlet så godt som han kunne .. selvfølgelig siger man ting i kampens hede..

han havde lovet ham at han kunne køre kl. 12 så vi kunne komme afsted i god tid....

men så den person der skulle overtage kunne de ikke få fat i fordi han lå og sov..!! rigtig surt.. og savner bare min kæreste så inderligt meget....!!

men håber jeg får set ham imorgen ihvertfald...

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nåe...ja, det giver jo lidt mere oplysning, de ting du siger der.
Mand eller kæreste...ja ok...regnede med I boede sammen, og så har jeg altid syntes det var noget rod at kalde den man lever sammen med for en kæreste...hehe.
Men i dit tilfælde, så ER han en kæreste, kan jeg forstå 
Ja, sådan som du belyser det, så er der lidt mere forståelse i, at du bliver smågnaven.
Men-men...tjaaa...vil nu sige, at han da sagtens selv kan sige til sin fader, at du og den bette ikke er med pga den lilles halsbetændelse, og det er da forståeligt nok, at han også gerne vil være hos sin familie.
Det er jo noget af en ballancegang, den der med hvad man skal gøre hvor.
Men, hvis han synes du selv skal ringe afbud, så må du gøre det.
Det tror jeg nu jeg også selv ville have gjort, det er også mest høfligt.
Og så får du lige et lille knus, det er jo svært at hjælpe, hvis man ikke helt har forstået sagens sammenhæng.

kunne også sagtens ringe hvis det var hos hans far men det er hos hans farfar.. og det er ikke lige fordi jeg kender manden..!!

og vi snakker også lidt frem og tilbage nu hvordan og hvorledes, lige pt. tror jeg bare vi er mega kede af det begge to fordi sneen forhindrer os lidt i at se hinanden

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

kunne også sagtens ringe hvis det var hos hans far men det er hos hans farfar.. og det er ikke lige fordi jeg kender manden..!!

og vi snakker også lidt frem og tilbage nu hvordan og hvorledes, lige pt. tror jeg bare vi er mega kede af det begge to fordi sneen forhindrer os lidt i at se hinanden

ja..det kan jeg da godt forstå.
Gå hen og giv ham et stort kram og et kys og sig en masse søde ord til ham, og send ham så afsted til det der jule-noget, hvis han gerne vil det, så må I jo ses når vejret bliver bedre.

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

ja..det kan jeg da godt forstå.
Gå hen og giv ham et stort kram og et kys og sig en masse søde ord til ham, og send ham så afsted til det der jule-noget, hvis han gerne vil det, så må I jo ses når vejret bliver bedre.

ja, men han kører direkte derop når han engang kommer herned af, da vi jo ikke bor sammen..!! så det bliver ikke idag vi ses...

men mon ikke jeg ser ham imorgen... håber sådan

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

ja, men han kører direkte derop når han engang kommer herned af, da vi jo ikke bor sammen..!! så det bliver ikke idag vi ses...

men mon ikke jeg ser ham imorgen... håber sådan

det krydser vi fingre for

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

det krydser vi fingre for

lige præcis.. men har nu fået meldinger om fra min søster (som er sammen med min kærestes fætter) at der er mange der har meldt fra fordi de ikke kan komme frem.... så nu kan det da være det hele bliver aflyst alligevel..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.