ja, det hele er jo noget møg pga. det vejr her..!!
men det hele bunder og starter med at min kæreste arbejder i københavn, og skulle selvfølgelig også på arbejde idag (skulle denne gang køre sneplov), han har sagt til hans mester i over en at han senest skal køre derindefra kl. 12. så han kunne komme herned og gøre sig færdig, fordi vi skulle til juleaften idag d. 23 hos han farfar og hans kone kl. 17.00 (første gang min datter og jeg skal med)...
men mesteren mener så ikke han har ret til at køre hjem tidligere da de har meget og lavet.. (men han kunne jo have fundet en til at afløse kl. 12 når han vidste han skulle hjem) men endnu mere træls er at jeg siger til min kæreste idag.. så må du bare køre, og skide på det arbejde, for vejret bliver værre, og vi ville jo gerne derud også jo... vi diskutere lidt frem og tilbage hvordan og hvorledes (det skal lige siges at jeg hele tiden har sagt at vi ikke vil med hvis han skal arbejde hele eftermiddagen), men han vælger dog og fortsætte fordi der ikke er kommet en og bytte med ham.... og så siger jeg jo til ham som jeg har sagt hele tiden, at så tager vi ikke med, og begynder ikke at gå i det vejr med en datter med halsbetændelse...
og så siger han lige så surt.. så ringer du fandme selv derud og melder fra... for det er jo dig der ikke vil med (hvor jeg tænker, men du valgte jo at arbejde frem for at køre hjem)
nu står jeg så tilbage med en følelse af dårlig samvittighed (for ville jo gerne med) og en følelse af vrede.. (for vi kunne måske have været der hvis han havde hørt hvad jeg havde sagt)
Han er altid fyldt med alle undskyldninger, og jeg kunne jo også bare.. og dit og dat... men bliver sku i sidste ende herre stædig..!!
synes bare jeg er meget ked af det... for føler lidt at vores jul er ødelagt lige pt. vi har ikke set hinanden i en uge, og så vil han ikke høre hvad jeg siger..
nogle gode råd??
og undskyld det blev langt.. men føler mig magtesløs, og er ked af det (håber det hele gav mening)
Anmeld