Begynde at øve sig i at kravle som 13 måneder...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

JustAnotherName

Begge mine kravlede da de var 8 måneder.
Den store gik først da hun var 15 måneder. Den yngste da hun var 13-14 måneder, så vidt jeg husker......De var ihvertfald over 1 år, begge to, inden de kunne gå. Men til gengæld hurtige til at sidde op uden støtte, og til at kravle.

Det er helt vildt forskelligt fra barn til barn, hvornår de gør hvad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

patella

Brams skriver:

Hvor er jeg glad for at se dit indlæg. Lærke er 14 mdr. og gumper sig også frem på numsen og rejser sig ikke op af noget endnu, vil gerne gå rundt om sofabordet og stå ved steder hun bliver stillet, men rejser sig altså ikke selv. Der er altså håb forude

Altså hvorfor er det SÅ sjældent at nogen som os to gir sig til kende TAK fordi du skrev, jeg tror aldrig jeg har hørt fra nogen hvis barn er på helt samme stade som min dreng Selvom fornuften godt ved at man ikke er den eneste, så hjælper det alligevel så utroligt meget at høre fra en i real life

Anmeld

27. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

som du ved begyndte min dreng også føst og kravle da han lige var fyldt 1 år_) MEN SÅ igår rejse han sig op og nu gør han det bare hele tiden om af alt han har lige rejst sig op af sofabordet imens jeg skriver det her  så det kommer

Anmeld

27. december 2010

Brams

patella skriver:

Altså hvorfor er det SÅ sjældent at nogen som os to gir sig til kende TAK fordi du skrev, jeg tror aldrig jeg har hørt fra nogen hvis barn er på helt samme stade som min dreng Selvom fornuften godt ved at man ikke er den eneste, så hjælper det alligevel så utroligt meget at høre fra en i real life

Nej jeg kender det også så godt, så godt og selv om man godt ved at man helt sikkert ikke er den eneste, så synes man alligevel at man er helt alene. Ja kunne være dejligt med flere der stod frem

Glædelig jul og godt nytår

Anmeld

28. december 2010

patella

Brams skriver:

Nej jeg kender det også så godt, så godt og selv om man godt ved at man helt sikkert ikke er den eneste, så synes man alligevel at man er helt alene. Ja kunne være dejligt med flere der stod frem

Glædelig jul og godt nytår

Ja for prøv at se bare i den her tråd (ikke at der er noget galt i noget af det de andre har skrevet! ) hvor mange der fortæller om at de og deres gik så og så tidligt Så står man dér, "ja jeg véd godt at de FLESTE gør sådan, men ikke min lille dreng"

Anmeld

28. december 2010

Moma

Min søn møvede sig frem på maven til han var 11 måneder, hvorefter han i løbet af et par dage begyndte at øve sig i at kravle og lige pludseligt efter et par dage kravlede han.

Det skal nok lykkes for din søn.

Anmeld

28. december 2010

Brams

patella skriver:

Ja for prøv at se bare i den her tråd (ikke at der er noget galt i noget af det de andre har skrevet! ) hvor mange der fortæller om at de og deres gik så og så tidligt Så står man dér, "ja jeg véd godt at de FLESTE gør sådan, men ikke min lille dreng"

Anmeld

28. december 2010

patella

Moma skriver:

Min søn møvede sig frem på maven til han var 11 måneder, hvorefter han i løbet af et par dage begyndte at øve sig i at kravle og lige pludseligt efter et par dage kravlede han.

Det skal nok lykkes for din søn.

Det lyder jo meget lig min dreng Han øver stadig, det har han gjort i et par uger nu tror jeg ... men han ender altid på maven, for det ved han hvad er og det går STÆRKT Håber han lærer det snart... ville gøre mig så glad... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.